De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
24.887 netweters
153.385 antwoorden
20.805 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

verschil tussen e-mailaccount overdragen of vrijgeven

Beste,  Ik beschik over 2 telenet-accounts waarvan eentje privé en eentje zakelijk. Nu wou ik m'n e-mailadres op de privé-account graag overschakelen naar m'n zakelijk account.  De privé-...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Telenet TV-app: software versie R5.16

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....

Play More Black: TV-gids toont enkel "sign of"

Het programma overzicht toont enkel ‘sign of’ op Play more black, i.p.v. de echte filmnamen wzt is het probleem?     Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: P...

Zal bij omruil mijn nieuwe modem een F@st-modem zijn?

onlangs upgrade gemaakt van Wigo naar One. nu wordt door Telenet voorgesteld om mijn oude modem te vervangen door een nieuwe, echter kan ik nergens zien welk model men zal geven. iemand een idee ...

TV-Box Upgrade scherm blokkeert gebruik TV-Box

Net mijn TVBox aangezet en dit scherm verscheen. Maar ik kan dus niet navigeren binnen dit scherm. Dus op ok drukken, of op pijltje naar links op 'volgende keer' te selecteren gaan niet. De TV-box re...

PlayMore tov STREAMZ

 Hallo, Ik heb steeds PLAY MORE gehad waar ik de serie FARGO volg. Sinds het heugelijke nieuws gisteren dat er nog enkel via STREAMZ kan gekeken worden, vind ik op STREAMZ deze serie niet meer...

Downloadsnelheid is te traag na aanpassen van de bundel

Hallo, ik ben gisteren overgestapt van WIGO 70 naar OneUp...ik heb een nieuwe modem gekregen maar heb deze nog niet aangesloten omdat hij nog dient aangemeld te worden door de medewerker van de Tel...

verschil tussen e-mailaccount overdragen of vrijgeven

Beste,  Ik beschik over 2 telenet-accounts waarvan eentje privé en eentje zakelijk. Nu wou ik m'n e-mailadres op de privé-account graag overschakelen naar m'n zakelijk account.  De privé-...

Apple watch kan niet gekoppeld worden aan mobiel nummer

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe apple watch. Ik kan het mobiel netwerk niet activeren. Nochtans heb ik mijn vorige watch ontkoppeld en gedeactiveerd. Iemand een oplossing? Bedankt!

Belangrijke update over Play Sports en DAZN

Punt 1: Vanaf 1 juli 2025 zullen de 3 Play Sports-kanalen niet langer beschikbaar zijn via DAZN zelf. Dit betekent dat het gecombineerde DAZN TOTAL+Play Sports abonnement verdwijnt uit het aanbod bij...

Foutmelding bij aanmelden via Streamz

Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de St...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Re: Belangrijke update over Play Sports en DAZN

Ik durf anno 2025 toch te twijfelen of dazn echt wel nog telenet of proximus nodig heeft. De app van dazn staat nu wel op quasi elke tv. Het zou weleens een definitief keerpunt kunnen zijn in sporttv...

Re: wifi zeer traag

Gebruik je extra wifi access punten of is het modem ? welk modem type ? 185Mbps op 2,4GHz?? Dat is best wel veel.

Re: Play More Black: TV-gids toont enkel "sign of&&

Dag @Fra-a, Jammer dit te moeten horen...! 😐 Zelf kan ik je daar met de beste wil niet bij helpen, maar escaleer dit zéker via onze klantendienst, 015/666.666. Al heb je dat allicht ook ...

Re: Foutmelding bij het openen van TV-gids op Mac?

Werkt niet, al tig keren geprobeerd 

Re: Foutmelding bij aanmelden via Streamz

t gaat alleen over de app op tablet of laptop tis duidelijk dat de boxen werken