Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Is er inmiddels al zicht op de beschikbaarheid van de TV-Box?

Mijn aangekochte digicorder werkt niet meer. Ik kijk TV via een kaartje.

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar Wigo. Binnen dit abonnement is de huur van een TV-box inbegrepen. Helaas hebben de Telenet Centers er geen.

Ze kunnen eventueel een digibox aanbieden, maar ik wacht liever op de TV-Box. Nu is de vraag hoelang dat wachten nog gaat moeten duren.......


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
91 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@robatoras daar mogen ze ook maar 1 hebben, geen 2de, zo kunnen ze hun aanbod verzekeren hé,

en er zijn veel klanten die niet de volle pot willen betalen voor hun abbo voor die tv box.

een verschil met hier allemaal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Master-Magic Die heb je hier ook die niet de volle pot willen betalen,zoals ik.

Ik zit niet te wachten op die box.En ja mag je er hier 2 nemen,terwijl andere moeten wachten.🤔

Dat wist ik niet.

.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@robatoras ja dat mag, als je er 2 nodig hebt ga je die normaal gezien krijgen, denk enkel bij nieuwe klanten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@Master-Magic  schreef:

@robatoras ja dat mag, als je er 2 nodig hebt ga je die normaal gezien krijgen, denk enkel bij nieuwe klanten.

 

@robatoras Niet zo netjes,dat wil ik wel eens weten van Telenet zelve.

En de vaste klanten in de kou laten staan.Straks weet ik meer.


 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

De 2e, 3e en 4e huur je aan hetzelfde tarief als een Digibox.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Nieuwe klanten krijgen er 1 .Willen ze er meerdere moeten ze wachten net zoals de gewone klanten.

Dat kreeg ik te horen van Telenet.

Er is nog steeds een te kort.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ja man, zo te zien zal dat nogal een stormloop worden op die TV-Box'en ...

TV-Box-centra op het getouw zetten, Telenet?

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik denk dat geleidelijk iedereen er ééntje zal kunnen afhalen van zodra ze beschikbaar zijn. Maar onze 2 zonen hebben ook een TV op hun kamer en je kan de tv box niet combineren met een corder of digibox ... 

 

Ik kan me onmogelijk inbeeld dat TN als ze echt willen geen alternatief kan voorzien dat wel meer leveringscapaciteit impliceert.

 

Dit zijn nu toch ook geen supergesofisticeerde apparaatjes?

0 Likes
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Stel dat ik overschakel naar One (met TV box, als die beschikbaar zijn), kan ik dan een (gekochte) digibox (voor 2de tv) blijven gebruiken ?

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Beschikbaarheid TV-Box ?

Neen. Tv-box en digicorders/digiboxen kunnen niet gemixed worden. Dit staat los van het abonnement waaronder ze vallen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

@tr_dude 

Commercieel en officieel, zoals @Steven-E schrijft, niet.

Technisch mogekijk wel. Voor je overschakeling ontkoppel je te netwerkkabel verbinding. De Digicorder blijft werken. De programmagids wordt beperkt tot de dag zelf en de volgende dag. Je hebt nog enkel het basisaanbod digitale tv (dus geen extra pakketten).

Voor zover Telenet je Digicorder niet blacklist op het update signaal voor de versluieringssleutel via coax zal die blijven werken. Indien Telenet deze Digicorder toch blacklist, kan die op een ander abonnement terug geactiveerd worden (ongeacht waar het toestel staat).. 

tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Dan mogen ze hun TV Box en One houden.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Beschikbaarheid TV-Box ?


@janne_man  schreef:

@tr_dude 

Commercieel en officieel, zoals @Steven-E schrijft, niet.

Technisch mogekijk wel. Voor je overschakeling ontkoppel je te netwerkkabel verbinding. De Digicorder blijft werken. De programmagids wordt beperkt tot de dag zelf en de volgende dag. Je hebt nog enkel het basisaanbod digitale tv (dus geen extra pakketten).

Voor zover Telenet je Digicorder niet blacklist op het update signaal voor de versluieringssleutel via coax zal die blijven werken. Indien Telenet deze Digicorder toch blacklist, kan die op een ander abonnement terug geactiveerd worden (ongeacht waar het toestel staat).. 


@janne_man , verre van ideaal dus, en geen ondersteuning meer van Telenet voor je digibox.  Vraagje uit interesse: stel je neemt dan een TV box, dan gebruik je je oude digibox zonder activiteit, dus eigenlijk enkel de DVB-C tuner (een beetje zoals TV met een kaartje, maar dan in een externe decoder).  Heb je dan ook nog al je zenders zoals voordien?  Of val je terug op het compact signaal?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Steven-E 

Het Digitale tv aanbod, dus ca 80 tv zenders waarvan ongeveer de helft in HD plu een heleboel radiozenders. Dus ja, hetzelfde aanbod als met tv met een kaartje met bovendien de mogelijkheid om twee programma's op te nemen en gelijktijdig naar een derde programma re kijken. Uiteraard kunnen die opnames enkel lokaal bekeken worden.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@janne_man even informeel, van die 80 zenders zijn er nu 68 zenders in HD in het basis aanbod 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.