Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Is er inmiddels al zicht op de beschikbaarheid van de TV-Box?

Mijn aangekochte digicorder werkt niet meer. Ik kijk TV via een kaartje.

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar Wigo. Binnen dit abonnement is de huur van een TV-box inbegrepen. Helaas hebben de Telenet Centers er geen.

Ze kunnen eventueel een digibox aanbieden, maar ik wacht liever op de TV-Box. Nu is de vraag hoelang dat wachten nog gaat moeten duren.......


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
91 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@patrick37  schreef:

@Ex-Netweter  

Ik heb nog eens gezocht maar ik vind er ook niks van terug op de website.

..


@patrick37 ik had dit doorgegeven en ondertussen is het artikel Overstappen naar de Telenet TV-box ook vindbaar via de zoekfunctie op de Telenet website. Bedankt om dit te melden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

En zeggen dat er geen TV boxen beschikbaar zijn

In dit Telenet center niet te merken.

https://i.imgur.com/gzripcX.jpg

 

LT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
O dierbaar België.. Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Euh ... waar is die foto gemaakt ? 

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik heb nu de stap gezet naar een OneUp met 4 mobiele nummers, streamz en tv met decoder.

 

Ik blijf het een beetje schandalig vinden dat je zelfs in dit scenario als bestaande klant nog geen tv box krijgt ...

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@kliveAls ze er amper nog hebben op stock kunnen ze die niet geven hè 😉 

eens alles weer normaal wordt met Corona zal de stock ook wat groter zijn, nu komen die mondjes aan binnen.

er zijn veel chip tekorten overal.

het komt ooit weer allemaal normaal, beetje geduld is de enige optie.

en ik snap heel goed dat je er al lang op wacht, maar je kan er zelf niet veel aan veranderen dan eens boos zijn even….


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@robatoras  schreef:

En zeggen dat er geen TV boxen beschikbaar zijn

In dit Telenet center niet te merken.

https://i.imgur.com/gzripcX.jpg

 


@robatoras Ik werk zelf in een center en bij ons liggen er ook zo'n stapels hoor. Mensen hun TV box gaan nog altijd defect en mensen zeggen ook Telenet stop. In beide gevallen brengen ze hun TV box binnen. Dit lijkt mij exact zo'n stapel te zijn aangezien ze niet in verpakking zitten en ik ook "gebruikssporen" zie. Over het feit dat je hier met voorbedachte rade foto's van maakt wil ik het zelf nog niet hebben 😉

 

Mag ik vriendelijk vragen om niet te willen stoken aub. Ik lees vaak negatieve tonen in jouw posts. Kritiek mag zeker, vrije mening absoluut ook, maar op deze moest ik toch even reageren, ik hoop op je begrip. Fijne dag!

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik heb net de upgrade van Wigo 9 naar OneUp gedaan. Ik had gedacht dan nu eindelijk eens een TV-box te kunnen ontvangen. Helaas, nog altijd tijd.

 

In beide abonnementen staat vermeld dat de huur van een TV-box inbegrepen is. Ze leveren deze echter niet 😥

 

Het Telenet center kon me eventueel wel een oud model digicorder aanbieden, maar er werd bij gezegd dat als ik liever de tv-box wil, het beter is nu niets te nemen, en nog te wachten.

 

TV kijken doe ik nu via een digibox die ik jaren terug gekocht heb van Telenet. Ik betaal nu al een jaar huur voor een tv-box, zonder dienstverlening van Telenet.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?


@Arnie  schreef:

Ik heb net de upgrade van Wigo 9 naar OneUp gedaan. Ik had gedacht dan nu eindelijk eens een TV-box te kunnen ontvangen. Helaas, nog altijd tijd.

 


Inderdaad, dat is echt wel sneu voor je en vele anderen.

 

Ikzelf ben niet van plan mijn abo te veranderen maar wens net als jullie de TV-box in huis te halen.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen/

 

Na mijn gegevens te hebben achtergelaten op deze site heb ik een bevestiging van inschrijving ontvangen en daarin staat te lezen:

 

Beste, 
 
We hebben je gegevens goed ontvangen. Zodra de Telenet TV-box terug in voorraad is, kan jij je Digibox/Digicorder omruilen voor de Telenet TV-box. 
 
Blijf op de hoogte
 
Begin juni contacteren we je om te bekijken of jij je Digibox/Digicorder al kan omruilen. De Telenet Klantendienst en - winkelpunten hebben de Telenet TV-box niet in voorraad. Je hoeft hen dus niet te contacteren. 
 
Vriendelijke groeten,
Telenet Klantendienst 

 

Het bericht van @Master-Magic hierboven vat de huidige situatie goed samen. Corona en derhalve een nijpend tekort aan grondstoffen. Chips zijn het nieuwe goud, zekers, nu?

 

Komt wel goed.

Gonkie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Allemaal weer zeer bizar. Ben overgestapt naar up net om alles op elkaar af te stemmen hier en 4k-box te hebben. Ik zie in mijntelenet dat alles overgezet is maar je krijgt geen info over de nieuwe tvbox. Vandaag met de helpdesk gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat de box automatisch opgestuurd wordt en dat het zeer vlug zal zijn. Als ik alle berichten hierboven lees dan vrees ik dat ze gewoon een verkooppraatje hebben gedaan? We zullen afwachten volgende week maar telenet moet wel beseffen dat, als ze iets lanceren, dat ze dan ook hun diensten moeten waarmaken! Ik kreeg daarnet ook een mail binnen van hoe je best alles uit je one kan halen... en daar spreekt men over de mogelijkheid om een minimodem aan te schaffen met een mooie telenet-korting... maar de juiste prijs??? Geen prijs te vinden, wel een mogelijkheid om te bestellen... (dus bestellen zonder dat je een prijs kent????) Oh ja, als er geen prijs staat is het een gratis product zeker???

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Gonkie de tv box zou mondjesmaat binnenkomen vanaf juni, die minimodem kost rond de 70 euro dacht ik hier gelezen te hebben, kan het niet checken omdat ik geen One up heb of One 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Prijs van de minimodem zou €69 zijn.

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Op de franstalige site staat 65€ ... https://www2.telenet.be/residential/fr/landingspaginas/minimodem

 

Maar inderdaad, raar dat op de Nederlandstalige site geen prijs wordt vermeld. Het is een exemplaar van het merk ZTE, meer bepaal type MF920U

 

Kost bij bol.com 79€. Ik heb er ook eentje besteld in combinatie met mijn OneUp abo. Als je moet tablets kopen met 4G functie, haal je het bedrag voor deze modem er vlug uit en je kan er ook tot 10 apparaten mee verbinden.

 

De tv box ... Da's een paar andere mouwen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

In de prijslijst (hier te downloaden) staat eveneens 65 euro.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

In Nederland Ziggo moeten ze zich geen zorgen maken over levering box

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-heeft-geen-tekort-aan-mediabox-next/

0 Likes