24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Beste...
Al maanden kan ik plots geen telenet tv meer kijken op 3 schermen... jawel 3.
SITUATIE :
Ik heb een game pc met 3 schermen.
Soms kijk ik naar 3 programma's tegelijk bv.. F1, Veldrijden en Engels voetbal.
Dit heeft steeds gewerkt.. tot een maand of 3 geleden..
Plots krijg ik het "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt" bericht.
Ik heb in princiepe recht op 4 schermen. ik test dit op meerdere pc's of verschillende browsers.. steeds met zelfde resultaat.
Ook 1 scherm op verschillende toestellen geeft me bij openen 3de scherm de bekende zin "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt"
Ondertussen ben ik al weken met TELENET ServiceDesk bezig, maar nog steeds geen oplossing.
Een week geleden heb ik dan eindelijk iemand van 2 de lijn te pakken gekregen maar ook die vind geen oplossing.
Plots is het deze week windstil... niks.. nada.. geen reactie, geen terug melding niets...
Ben ik dan genoodzaakt om telenet in gebreke te stellen vermits ik niet de service krijg waarvoor ik betaal ?
IK BEN HET GRONDIG BEU AAN HET WORDEN...
Ben telent klant van het eerste uur...maar denk niet van het laatste...
Groetjes
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: AL MAANDEN GEEN DEFTIGE TELENET TV...
Het blijft verwarrend ze spreken van wigo en dat heeft er niets mee te maken in de teksten zijn oude teksten
over de andere tv abo wordt niet gesproken
bij ONE(up) blijft natuurlijk beperkt dat mobiel nummer moet je hebben
Als je iconic bij neemt heb je ook 5 streams en betaalzenders heb er maar 2 streams
Reclame maken dat je tot 5 schermen tv kan kijken.
Klopt maar niet voor de TV flow klanten met ONE(up) abo
Heb ganse pakket met Oneup 2 met iconic tv. Dus dan mag je wel streamen op 5 schermen?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@DeLLiAnO Je kan dit makkelijk vinden op de telenet site bij one en iconic tv.
2gsm's wil zeggen drie schermen ter gelijker tijd
Zoals gezegd door die it problemen kon ik met een one for 4 maar op 1 scherm tergelijkertijd
Blijft toch beetje false advertisment van in begin vind ik persoonlijk. Ja jij en andere niet android gebruikers hebben ondertussen je part al gehad de laatste maanden 🫤
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Reclame maken dat je tot 5 schermen tegelijk tv kan kijken.
Het toverwoord staat in het vet. Dat betekent dus niet dat iedereen altijd op 5 schermen tegelijk kan kijken. Er zijn voorwaarden aan verbonden.
Het is idd spelen met woorden, maar dat is nu eenmaal de reclame wereld ...
Ja... Das ook weer waar lol
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Tot is het magische woord. Op zich heb ik er geen problemen mee, bij netflix betaal je ook volgens het aantal schermen.
Als apple gebruikers hebben we sinds de update van Juli heel wat problemen gekent. Deze problemen zijn sinds een grote week van de baan bij de laatste update. Mijn homepods kunnen weer het geluid van de telenet app afspelen. Nu werkt de app heel goed op de apple tv, ook het verder kijken. Hopelijk kan er nu werk gemaakt worden van een betere interface en bediening die al de mogelijkheden gebruikt. Al werd ik zaterdag wel uit het testprogramma gegooid terwijl ik vele tips rechtstreeks aan de ontwikkelaars gegeven heb.
Sinds het invoeren van de nieuwe "Mijn Telenet" blijf ik aanhoudend problemen hebben met het maximum aantal schermen met de Telenet TV app. (zie foto).
Mijn zoon keek via de Tv-app naar Eleven Sports, geen enkel ander scherm stond aangemeld en toch lukt het niet om 2 schermen gelijk te kijken.
Vroeger heb ik hier NOOIT problemen mee gehad maar sinds de update van de "Mijn Telenet" is de mieserie begonnen.
Enige info dat ik hierover vind is deze link : https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-telenet-tv-yelo-app/?f...
maar dit staat dan nog onder business klanten.
Hier is al meermaals voorgesteld om via social media contact op te nemen maar dit is ook maar een flop. Verleden week maandag heb ik een bericht gestuurd via Messenger en nu een week later kreeg ik volgend antwoord :
Hey ****, sorry dat we je vraag nog niet konden beantwoorden. Door de drukte op onze klantendiensten, zijn de wachttijden helaas langer dan verwacht.
Hopelijk is alles momenteel in orde? Mocht er nog iets zijn, geef je maar een seintje en dan kijk ik het hier graag verder voor je na. Bedankt! ****
Voila, nu heb ik terug gestuurd en waarschijnlijk volgende week hetzelfde antwoord... zo geraakt het uiteraard niet opgelost....
Ik word er bijna moedeloos van....
@DeLLiAnO schreef:Dus er is bv een kans laat ons stellen, 2 ouders (2gsms) pakt bv 3kinderen die elks tablet of tvke hebben op slaapkamer. Dan kunnen op 5 personen er maar 2 tegelijk zien volgens de stelregels van jou @Christof75 ?
Als dat zo zou zijn, moeten ze wel geen reclame maken dat je tot 5 schermen tv kan kijken.
Kan hier een officieel bericht/info van gegeven worden door @Moderator @Suzy ?
Bij een One of OneUp met TV Iconic is de regel inderdaad: aantal mobiele nummers in het abbo + 1
Voor andere abonnementen zijn er andere regels:
Maar lees ook de beperkingen wat betreft zendergroepen, afhankelijk of je kijkt via je eigen Telenet verbinding of niet via je eigen Telenet verbinding.
Voor Entertainment nog andere regels:
Staat toch allemaal heel duidelijk te lezen op: Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken? (telenet.be)
Bedankt, dit is klaar en duidelijk
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Idd, ik heb ook de vraag reeds meermaals gesteld nooit deftig antwoord gehad.
Al eens geprobeerd om de tv app te deinstalleren en herinstalleren?
Normaal gezien als je over max aantal schermen gaat, word het oudste toestel automatisch verwijdert/afgemeld.
Op welk toestel heb je problemen?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Lukt het via telenettv.be
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@dusbaba ik kan me voorstellen dat dit inderdaad vervelend is. Zelf ben ik eens gaan rondkijken en heb geen algemeen ticket gevonden waarbij klanten die zijn overgezet naar het nieuwe IT-systeem dit probleem ervaren. Hopelijk wordt jouw vraag snel behandeld, want vermoed dat ze een dossier voor je gaan moeten maken. Want als je Play Sports hebt, moet je sowieso op 2 schermen tegelijk naar de Play Sports kanalen kunnen kijken.
Hier is alvast het artikel voor niet-business klanten: Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken?