Beantwoorden
Magic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest! Goed gevonden!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Beste...

Al maanden kan ik plots geen telenet tv meer kijken op 3 schermen... jawel 3.

SITUATIE :

Ik heb een game pc met 3 schermen.

Soms kijk ik naar 3 programma's tegelijk bv.. F1, Veldrijden en Engels voetbal.

Dit heeft steeds gewerkt.. tot een maand of 3 geleden..

Plots krijg ik het "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt" bericht.

Ik heb in princiepe recht op 4 schermen. ik test dit op meerdere pc's of verschillende browsers.. steeds met zelfde resultaat.

Ook 1 scherm op verschillende toestellen geeft me bij openen 3de scherm de bekende zin "u hebt het maximaal aantal schermen bereikt"

Ondertussen ben ik al weken met TELENET ServiceDesk bezig, maar nog steeds geen oplossing.

Een week geleden heb ik dan eindelijk iemand van 2 de lijn te pakken gekregen maar ook die vind geen oplossing.

Plots is het deze week windstil... niks.. nada.. geen reactie, geen terug melding niets...

 

Ben ik dan genoodzaakt om telenet in gebreke te stellen vermits ik niet de service krijg waarvoor ik betaal ?

IK BEN HET GRONDIG BEU AAN HET WORDEN...

Ben telent klant van het eerste uur...maar denk niet van het laatste...

 

Groetjes

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: AL MAANDEN GEEN DEFTIGE TELENET TV...

0 Likes
58 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Het blijft verwarrend ze spreken van wigo en dat heeft er niets mee te maken in de teksten zijn oude teksten

over de andere tv abo wordt niet gesproken

bij ONE(up) blijft natuurlijk beperkt dat mobiel nummer moet je hebben

Als je iconic bij neemt heb je ook 5 streams  en betaalzenders heb er  maar 2 streams

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Reclame maken dat je tot 5 schermen tv kan kijken.

Klopt maar niet voor de TV flow klanten met ONE(up) abo

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@luc55 

Heb ganse pakket met Oneup 2 met iconic tv. Dus dan mag je wel streamen op 5 schermen?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@DeLLiAnO Je kan dit makkelijk vinden op de telenet site bij one en iconic tv.

2gsm's wil zeggen drie schermen ter gelijker tijd

Zoals gezegd door die it problemen kon ik met een one for 4 maar op 1 scherm tergelijkertijd

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@Christof75 

Blijft toch beetje false advertisment van in begin vind ik persoonlijk. Ja jij en andere niet android gebruikers hebben ondertussen je part al gehad de laatste maanden 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@DeLLiAnO 

Reclame maken dat je tot 5 schermen tegelijk tv kan kijken.

Het toverwoord staat in het vet. Dat betekent dus niet dat iedereen altijd op 5 schermen tegelijk kan kijken. Er zijn voorwaarden aan verbonden.

Het is idd spelen met woorden, maar dat is nu eenmaal de reclame wereld ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@StefaanH 

Ja... Das ook weer waar lol

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@DeLLiAnO 

Tot is het magische woord. Op zich heb ik er geen problemen mee, bij netflix betaal je ook volgens het aantal schermen.

Als apple gebruikers hebben we sinds de update van Juli heel wat problemen gekent. Deze problemen zijn sinds een grote week van de baan bij de laatste update. Mijn homepods kunnen weer het geluid van de telenet app afspelen. Nu werkt de app heel goed op de apple tv, ook het verder kijken. Hopelijk kan er nu werk gemaakt worden van een betere interface en bediening die al de mogelijkheden gebruikt. Al werd ik zaterdag wel uit het testprogramma gegooid terwijl ik vele tips rechtstreeks aan de ontwikkelaars gegeven heb.

 

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Sinds het invoeren van de nieuwe "Mijn Telenet" blijf ik aanhoudend problemen hebben met het maximum aantal schermen met de Telenet TV app. (zie foto).
Schermafdruk van 2023-03-06 21-39-28.png

Mijn zoon keek via de Tv-app naar Eleven Sports, geen enkel ander scherm stond aangemeld en toch lukt het niet om 2 schermen gelijk te kijken.

Vroeger heb ik hier NOOIT problemen mee gehad maar sinds de update van de "Mijn Telenet" is de mieserie begonnen.

Enige info dat ik hierover vind is deze link :  https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-telenet-tv-yelo-app/?f... 

maar dit staat dan nog onder business klanten.

Hier is al meermaals voorgesteld om via social media contact op te nemen maar dit is ook maar een flop. Verleden week maandag heb ik een bericht gestuurd via Messenger en nu een week later kreeg ik volgend antwoord :

Hey ****, sorry dat we je vraag nog niet konden beantwoorden. Door de drukte op onze klantendiensten, zijn de wachttijden helaas langer dan verwacht.

Hopelijk is alles momenteel in orde? Mocht er nog iets zijn, geef je maar een seintje en dan kijk ik het hier graag verder voor je na. Bedankt! ****

Voila, nu heb ik terug gestuurd en waarschijnlijk volgende week hetzelfde antwoord... zo geraakt het uiteraard niet opgelost....
Ik word er bijna moedeloos van.... 

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app


@DeLLiAnO  schreef:

Dus er is bv een kans laat ons stellen, 2 ouders (2gsms) pakt bv 3kinderen die elks tablet of tvke hebben op slaapkamer. Dan kunnen op 5 personen er maar 2 tegelijk zien volgens de stelregels van jou @Christof75 ?

Als dat zo zou zijn, moeten ze wel geen reclame maken dat je tot 5 schermen tv kan kijken. 

Kan hier een officieel bericht/info van gegeven worden door @Moderator @Suzy ?


 

Bij een One of OneUp met TV Iconic is de regel inderdaad: aantal mobiele nummers in het abbo + 1

  • dus 2 ouders (2 gsms) + bv 3 kinderen >> 3 schermen (simultaan).
  • maximum 5 schermen (als je 4 of 5 mobiele nummers hebt).
  • en natuurlijk ook nog op de TV-box en/of digicorders en/of CI+ (deze tellen niet mee).
  • Compact Signaal (20 basiszenders): onbeperkt aantal TV toestellen 🤗

Voor andere abonnementen zijn er andere regels:

  • WIGO, WIGO home: max 5 schermen
  • WIGO S, WIGO home S: max 2 schermen

Maar lees ook de beperkingen wat betreft zendergroepen, afhankelijk of je kijkt via je eigen Telenet verbinding of niet via je eigen Telenet verbinding.

Voor Entertainment nog andere regels:

  • Play More en Play Sports: max 2 streams.
  • Streamz en Streamz+: max 4 streams.

Staat toch allemaal heel duidelijk te lezen op:  Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken? (telenet.be)

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@flip1953 

Bedankt, dit is klaar en duidelijk

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

Idd, ik heb ook de vraag reeds meermaals gesteld nooit deftig antwoord gehad.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@dusbaba 

Al eens geprobeerd om de tv app te deinstalleren en herinstalleren?

Normaal gezien als je over max aantal schermen gaat, word het oudste toestel automatisch verwijdert/afgemeld.

Op welk toestel heb je problemen?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@dusbaba 

Lukt het via telenettv.be 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamen op 3 schermen tegelijk onmogelijk op TV-app

@dusbaba ik kan me voorstellen dat dit inderdaad vervelend is. Zelf ben ik eens gaan rondkijken en heb geen algemeen ticket gevonden waarbij klanten die zijn overgezet naar het nieuwe IT-systeem dit probleem ervaren. Hopelijk wordt jouw vraag snel behandeld, want vermoed dat ze een dossier voor je gaan moeten maken. Want als je Play Sports hebt, moet je sowieso op 2 schermen tegelijk naar de Play Sports kanalen kunnen kijken.

Hier is alvast het artikel voor niet-business klanten: Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.