24751
netweters
|
152350
antwoorden
|
20691
vragen
|
Dag,
Ik heb momenteel een probleem met de Telenet TV app. Het werkt niet meer sinds een paar dagen. Wanneer ik probeer replay te gebruiken of andere profiel te kiezen of iets in de menu te kiezen, krijg ik een foutmelding: "Helaas, er liep iets fout. Probeer het later opnieuw".
Ik heb 2 android TV's in huis en het probleem verschijnt op beide androids TV's (Xiaomi Mi box S en Nvidia shield) dus het is niet een probleem met het android tv toestel zelf. De versie van de Telenet TV app is 4.33.11(290).
Alvast bedankt,
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Android TV probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy Al enig nieuws over dit ticket? Heb net een TV-Box geïnstalleerd en heb exact hetzelfde probleem met Android TV op een MI Box S (laatste updates zijn geïnstalleerd).
Ik heb Telenet TV app versie 4.34.14, en de laatste updates voor de MI Box S 4K (Android versie 9, kernel 4.9.113, build PI.3933).
Dit is de MI Box die Telenet zelf verkoopt, dus ik snap niet dat deze problemen zo lang blijven aanslepen.
Groetjes,
Marc
Dag Daan, in 2021 berichtte ik al dat versie 4.34.14 niet werkt. Je bericht suggereert een nieuwe oplossing die er niet is. De software heeft eerder prima gefunctioneerd. Vraag me af waarom een onderzoek naar iets dat jullie zelf blijkbaar stuk hebben gemaakt zo lang moet duren. Lijkt alsof dit geen prioriteit krijgt van Telenet. Groet, Nico
Lijkt mij ondertussen meer tot ze iedereen nog een tv box willen laten aanschaffen.Als na een half jaar de app nog niet in orden is zou ik toch eens zoeken naar degelijke programmeurs.
Inderdaad bijzonder hoe lang dit moet duren. Voor mij gaan extra boxen niet werken, omdat de TV's op locaties staan waar geen coax beschikbaar is. Ik vermoed dat dat voor meer klanten van Telenet van toepassing is.
Volgens mij is geen sprake meer van een redelijke oplossingstermijn. Gebruikers wachten al maanden op een oplossing.
We zouden ons op het standpunt kunnen stellen dat Telenet niet alle beloofde producten kan leveren en dat het redelijk is dat een korting geldt totdat alle functionaliteit weer is hersteld.
@DaanJordens @Suzy : hoe zien jullie dat?
Lijkt me voor Telenet sowieso zaak dit spoedig op te gaan lossen: ze kunnen toch moeilijk volhouden professioneel en innovatief te zijn als het bijna een half jaar duurt een functie die eerder beschikbaar was te herstellen.
Zolang de kwestie duurt, huur ik in ieder geval geen extra films meer; er zijn voldoende andere aanbieders waar daar ook (makkelijker) kan.
Ter info, heb net de Telenet TV APP versie 4.34.0 Prod (4.34.23.104) voor 'normale' Android toestellen (de versie die op mijn tablet perfect werkt) via side-loading op de MI Box geïnstalleerd en die functioneert perfect (weliswaar enkel te bedienen met een alternatieve afstandsbediening met muis functie).
Dus 200% zeker een probleem met de Android TV App. Komaan Telenet, doe hier iets aan!!!
@DaanJordens @Suzy Mogen we van Telenet vernemen rond deze kwestie? Het duurt inmiddels meer dan een half jaar; dat lijkt me geen redelijke termijn voor het oplossen van een probleem dat de functionaliteit van de TV app ernstig beperkt.
Hey @nicokalden, we hebben om een update gevraagd en kregen mee dat het nog steeds in onderzoek is. Het issue is complexer waardoor het iets langer duurt. Van zodra we meer weten, delen we het natuurlijk in deze thread.
Dag Bjarne,
Fijn van Telenet te mogen vernemen in de kwestie die al langer dan 6 maanden duurt. Alleen berichten dat het een complex vraagstuk is en langer duurt, geeft mij een ongemakkelijk gevoel en is ook geen antwoord op mijn vraag.
Zoals je in dit topic kan lezen, heeft tenminste één (IT) expert een proef gedaan met een andere versie van jullie software en vastgesteld dat die wel functioneert.
Verzoek om toch nog eens bij uw collega's te rade te gaan. Wellicht is er een goede reden om nog even geduld te hebben, maar die heb ik nog niet gelezen.
Hallo @nicokalden,
Het issue met de foutmeldingen op Android TV zou opgelost moeten zijn in de nieuwste versie die momenteel in beta is.
Meer info kan je hier lezen: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Test-mee-aan-de-vernieuwde-Telenet-TV-ap...
Schrijf je dus zeker in voor deze beta!
Ondertussen een maand verder en nog steeds geen definitieve oplossing?