|
25.733
netweters
|
159.318
antwoorden
|
|
21.479
vragen
|
De laatste dagen is de TV app zo traag. Nog mensen last van?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV App
Nog altijd problemen had vandaag verwacht dat opgelost was
Maar zo te zien is het niet zo simpel hoppen dat voor verlof nog in orde komt
Bedankt voor het meedenken iedereen. Als er zich plots een probleem voordoet bij verschillende mensen zal er wel wat aan de hand zijn. Ik lees hier verschillende tips, maar dat is allemaal niet nodig. Er is wat mis, dat is duidelijk.
@Master-Magic schreef:
@dannyro ok, op de iPhone werkt die perfect en idd in safari op de MacBook laad die zeer traag op, alsook eens met firefox op de MacBook getest en daar laad die ook traag in eens ingelogd.
moet dus iets zijn met de webversie gerelateerd aan de MacBook of apple, misschien verscherpte beveiliging op MacBooks.
misschien dat de @Moderator meer info kan verkrijgen of er iets is veranderd aan de webversie met werking op de MacBook (Apple).
@Master-Magic @dannyro We hebben dit nagevraagd of we hierover meer informatie kunnen verkrijgen. We houden jullie verder op de hoogte.
@Hofkens schreef:
De website telenettv.be start inderdaad belachelijk traag op de laatste dagen. Ook de Play Sports-website gaat veel trager. De website van Ziggo Go (die er volledig hetzelfde uitziet qua lay-out) laadt dan weer razendsnel in. Dus het probleem ligt wel degelijk bij Telenet zelf. Dus kan @Suzy @Moderator dit even intern doorgeven. Gisteren tijdens livestreams gewoon regelmatig alles vastgelopen dus er is duidelijk iets mis.
@Hofkens Er zijn gisteravond servers herstart omdat er traagheid via verschillende Telenet-websites ondervonden werd. Dit is rond 20u52 dan volledig opgelost geraakt. Test je of je nog hinder ervaart?
Ik zie weinig positieve verandering. Ondanks dat de speedtest hier de volledige snelheid weergeeft werkt het niet vlot.
@ChristofM schreef:
@Hofkens schreef:De website telenettv.be start inderdaad belachelijk traag op de laatste dagen. Ook de Play Sports-website gaat veel trager. De website van Ziggo Go (die er volledig hetzelfde uitziet qua lay-out) laadt dan weer razendsnel in. Dus het probleem ligt wel degelijk bij Telenet zelf. Dus kan @Suzy @Moderator dit even intern doorgeven. Gisteren tijdens livestreams gewoon regelmatig alles vastgelopen dus er is duidelijk iets mis.
@Hofkens Er zijn gisteravond servers herstart omdat er traagheid via verschillende Telenet-websites ondervonden werd. Dit is rond 20u52 dan volledig opgelost geraakt. Test je of je nog hinder ervaart?
@ChristofM het lijkt al terug iets sneller te gaan, maar nog steeds niet zoals het hoort. Vooral na het verdwijnen van het logo duurt het zeer lang voordat er een volgende pagina wordt geladen.