|
25.737
netweters
|
159.340
antwoorden
|
|
21.482
vragen
|
De laatste dagen is de TV app zo traag. Nog mensen last van?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV App
Nog altijd problemen had vandaag verwacht dat opgelost was
Maar zo te zien is het niet zo simpel hoppen dat voor verlof nog in orde komt
Bedankt voor het meedenken iedereen. Als er zich plots een probleem voordoet bij verschillende mensen zal er wel wat aan de hand zijn. Ik lees hier verschillende tips, maar dat is allemaal niet nodig. Er is wat mis, dat is duidelijk.
@Master-Magic schreef:
@dannyro ok, op de iPhone werkt die perfect en idd in safari op de MacBook laad die zeer traag op, alsook eens met firefox op de MacBook getest en daar laad die ook traag in eens ingelogd.
moet dus iets zijn met de webversie gerelateerd aan de MacBook of apple, misschien verscherpte beveiliging op MacBooks.
misschien dat de @Moderator meer info kan verkrijgen of er iets is veranderd aan de webversie met werking op de MacBook (Apple).
@Master-Magic @dannyro We hebben dit nagevraagd of we hierover meer informatie kunnen verkrijgen. We houden jullie verder op de hoogte.
@Hofkens schreef:
De website telenettv.be start inderdaad belachelijk traag op de laatste dagen. Ook de Play Sports-website gaat veel trager. De website van Ziggo Go (die er volledig hetzelfde uitziet qua lay-out) laadt dan weer razendsnel in. Dus het probleem ligt wel degelijk bij Telenet zelf. Dus kan @Suzy @Moderator dit even intern doorgeven. Gisteren tijdens livestreams gewoon regelmatig alles vastgelopen dus er is duidelijk iets mis.
@Hofkens Er zijn gisteravond servers herstart omdat er traagheid via verschillende Telenet-websites ondervonden werd. Dit is rond 20u52 dan volledig opgelost geraakt. Test je of je nog hinder ervaart?
Ik zie weinig positieve verandering. Ondanks dat de speedtest hier de volledige snelheid weergeeft werkt het niet vlot.
@ChristofM schreef:
@Hofkens schreef:De website telenettv.be start inderdaad belachelijk traag op de laatste dagen. Ook de Play Sports-website gaat veel trager. De website van Ziggo Go (die er volledig hetzelfde uitziet qua lay-out) laadt dan weer razendsnel in. Dus het probleem ligt wel degelijk bij Telenet zelf. Dus kan @Suzy @Moderator dit even intern doorgeven. Gisteren tijdens livestreams gewoon regelmatig alles vastgelopen dus er is duidelijk iets mis.
@Hofkens Er zijn gisteravond servers herstart omdat er traagheid via verschillende Telenet-websites ondervonden werd. Dit is rond 20u52 dan volledig opgelost geraakt. Test je of je nog hinder ervaart?
@ChristofM het lijkt al terug iets sneller te gaan, maar nog steeds niet zoals het hoort. Vooral na het verdwijnen van het logo duurt het zeer lang voordat er een volgende pagina wordt geladen.
Bij ons werkt de telenet tv app al 10 dagen niet meer op android tv (nvidia shield). Al alles gerest en gewist. Maar start niet meer op. Alle andere apps werken wel perfect.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige. De score van de app gaat snel naar omlaag. En in de commentaren te lezen zijn er heel veel personen met dit probleem.
Spijtig genoeg wordt hier weinig aan gedaan door telenet.
Ik kan dit euvel enkel maar bevestigen. Windows PC met Vuurvos.
En inderdaad, vandaag ging het ietsjes vlotter dan voorheen, maar toch nog steeds veel trager dan kort geleden.
Klopt, Wordt weinig tot niets gedaan door telenet. 3/12 gebeld om dit probleem te melden. Vandaag teruggebeld om te horen wanneer dit opgelost gaat zijn.
Helpdesk wilde terug beginnen met alle vragen van hun lijstje te stellen en pas nadat ze klantnummer en ticket van 3/12 gevonden hadden konden ze mij zeggen dat dit een algemeen probleem lijkt te zijn en dat ze ermee bezig zijn....
Volgens mij als men een wijziging doet aan software, kan er steeds een rollback gedaan worden, dus waarom dit meer dan een week moet duren stel ik mij serieuze vragen bij.
Alsook dat helpdesk NIET weet dat dit een algemeen probleem lijkt mij ook niet ok.
Zou al een heel pak helpen moest helpdesk op de hoogte zijn van algemene problemen. Zou een hoop frustratie wegnemen bij de klant om niet terug heel het lijstje af te gaan van de standaard troubleshooting....
Nog steeds geen verbetering. Telenet app op nvidea shield. De app gaat snel, zoals voorheen. Eens je live tv wil kijken moet je gemiddeld 2 minuten wachten vooraleer er beeld verschijnt. Een opname bekijken is rampzalig. Lukt meestal niet. Geeft server time-out.
Fix dit asap Telenet. Vorige week verliep alles nog super vlot (voordien nooit problemen gehad) maar nu is het rampzalig. M’n hardware, routers, enz. zijn niet veranderd. Dus daar ligt het niet aan. Ook m’n internet snelheid is top. Enkel tv kijken lukt gewoon nagenoeg niet meer.