Beantwoorden
fred67
Freshman Meerweter
Berichten: 54
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag On a roll...

Wat is er aangepast bij software 4.36

Ik heb sinds enkele dagen op mijn tv box software 4.36.

 

Iemand een idee wat er aangepast werd? Ik merk dat het home menu wat aangepast is en heb ook de indruk dat de contrast van de kleuren verhoogd is sindsdien. 

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: software 4.36

43 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat is er aangepast bij software 4.36

Ben wel blij met deze update. Heel veel zaken zijn nu rechtstreeks beschikbaar vanaf via de "home button", zoals opnames.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Wat is er aangepast bij software 4.36


@Silverwing  schreef:

Eén van de aanpassingen is het verschuiven van opnames als allerlaatste in de tittelbalk. Dat heet dan "je opnames nog dichterbij" zeker?! Ik hoop dat dit in een volgende update terug word aangepast en opnames als eerste komen staan, het meest logische toch?


Daar wil ik mij graag bij aansluiten . Voor de TV gids is er toch een knopje op de afstandsbediening ? Die hoort dus niet vooraan !

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wat is er aangepast bij software 4.36

Ik snap niet goed waarom Opnames helemaal rechts staat in het hoofdmenu.

Apps staat als tweede. Ik vermoed toch dat het overgrote merendeel meer Opnames dan Apps gebruikt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat is er aangepast bij software 4.36

Je kan nu ook naar beneden scrollen en daar rechtstreeks de opname/serie selecteren.

Dat vind ik veel makkelijker werken dan via de balk bovenaan.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat is er aangepast bij software 4.36

Bedankt voor jullie feedback over de nieuwe update en het nieuwe menu. Ik zal deze delen met de collega's die erop werken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Suzy 

Ik heb al 3 keer voorgehad sinds 4.36 dat bij de opstart de TV-box enkel een zwart beeld gaf met geluid.

De TV-box uitschakelen en terug aan hielp niet. Ik heb hem alle 3 keer met het knopje achteraan volledig zonder stroom moeten zetten en terug laten opstarten en toen was het in orde.

Maar dit kan niet de bedoeling zijn. Voor 4.36 nooit voorgehad!

Wat is er aangepast bij software 4.36

Karma is a **bleep** 😂😂😂🤣🤣

0 Likes

Wat is er aangepast bij software 4.36

Lol, censuur op de Netweters..  Jij was toch supercontent met je TV Box... Nooit meer digicorder... wel 'bestweter' (ipv allesweter), ik wens je nog veel miserie toe met je TV Box. Ik heb met mijn ouwe, getrouwe Digicorder nog NOOIT enig probleem gehad! 

0 Likes

Wat is er aangepast bij software 4.36

tis te laat zeker om je tv box in te ruilen voor een digicorder... 😂🤣🤣🤣

0 Likes

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Ex-Netweter 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Ex-Netweter 

Weet nu niet of je dit grappig vindt maar zo een opmerking lag ik daar niet mee. 

 

Laten we het vooral normaal houden op de Netweters en dit soort opmerkingen achterwegen laten. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Wat is er aangepast bij software 4.36

Laten we elkaar alsjeblieft geen miserie toewensen @Ex-Netweter.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wat is er aangepast bij software 4.36

@Ex-Netweter Goed te horen dat de oude vertrouwde Digicorder nog steeds zonder problemen werkt. Dat is een goed teken dat Telenet nog steeds die toestellen perfect onderhoudt.

 

De Telenet TV Box is een waardige opvolger en de vernieuwingen door software updates zijn wat frequenter dan op de oudere toestellen. Het toestel werkt momenteel al bijzonder goed en weinige ervaren hier problemen mee.

 

Dat de ontwikkelaars maar al te graag aan het werk gaan met de 'Reference Design Kit' kunnen we alleen maar toejuichen. Dankzij die updates hebben we net een complete nieuwe user interface gekregen. Slechtzienden hebben dan we weer een handige TV-gids ter beschikking gekregen. Daarnaast zijn er wat meer instellingen mogelijk bij opnames van programma's. En zo kunnen we nog veel extra's opnoemen.

 

Loopt het dan allemaal perfect? Misschien niet...heel zelden doet het toestel wel eens raar. Maar dat deed de Digicorder ook wel eens. Het melden van deze problemen zoals @Ex-Netweter doet is alleen maar nuttige informatie waarmee ontwikkelaars mee aan de slag kunnen gaan. Zo kan er in de nabije toekomst een nieuwe update worden uitgebracht om dit op te lossen. Op die manier hebben alle gebruikers er baat bij, ook de toekomstige TV Box gebruikers.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

Het was gewoon cynisch bedoeld. Ik wens niemand miserie toe. Ik zou liefst van al een tv box aanschaffen (ik hoop vnl op betere beeldkwaliteit en meerdere programma's tegelijkertijd opnemen). Maar niet zolang het toestel niet voldoende stabiel is. Net als oa bij Garmin (hardloophorloge) zijn klanten proefkonijnen geworden ... 

 Vroeger kocht je een afgewerkt product dat functioneerde, nu zie je meer en meer dat ze 'beta' producten verkopen die ze dan softwarematig proberen te verbeteren. En ondertussen kan je je als klant telkens weer doodergeren aan de software-updates die sommige problemen oplossen maar tegelijkertijd nieuwe creëren...

Dat frustreert me, inclusief 'bestweters' die alle kritiek afdoen als onzin... 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wat is er aangepast bij software 4.36

Het is 'lach ik daar niet mee' ipv 'lag ik daar niet mee'... ik lag op mijn gat van het lachen... 

0 Likes