24747
netweters
|
152257
antwoorden
|
20683
vragen
|
Goedendag,
Na de laatste grote update van Windows 10 vorige maand wilt Telenet Webmail niet meer werken in Edge.
Ook geprobeerd in Chrome en hetzelfde probleem.
Openen via de oude Internet Explorer werkt hij wel.
Op mijn werk kunnen en mogen we enkel de Edge gebruiken en daar zijn de updates nog niet uitgevoerd, dus daar geen enkel probleem mee.
Heeft iemand hetzelfde probleem en weet iemand een oplossing hiervoor?
Bedankt, Tomy
Opgelost! Ga naar oplossing.
idem dito hier ... gaat niet verder na de inlog ....
@Tomy1974 ik heb win 10, edge gebruik ik niet maar wel google chrome en alles werkt hier normaal.
Bij mij net hetzelfde. Na de laatste update van Windows 10 werkt telenet webmail niet meer. Blijft hangen na het drukken op de knop aanmelden. Heb er al voor gebeld naar telenet maar hebben mij gezegd dat het probleem niet bij hen ligt. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt,
Pacific 1970
@Ex-Netweter @Tomy1974 @Tonyvh @sb lees deze topic eens door, die sukkelen ook met webmail, het ene heeft misschien met het andere te maken omdat mijn webmail wel werkt.
Jos
https://www.netweters.be/t5/E-mail/Kan-geen-e-mail-verzenden-met-Telenet-account/m-p/58145#M3111
Controleer of TLS 1.1 en TLS 1.2 aanstaan in Edge:
Wis de cookies voor Telenet Webmail in Edge:
@Area57_1 schreef:Controleer of TLS 1.1 en TLS 1.2 aanstaan in Edge:
- Hou de Windows-knop ingedrukt en druk op R. Laat beide knoppen los.
- Voer in: inetcpl.cpl
- en druk op Ok
- Klik op het tabblad Gevanceerd
- Vink aan: TLS 1.1 en TLS 1.2
Wis de cookies voor Telenet Webmail in Edge:
Helpt niet. Blijft nog steeds laden, en laden, en laden ...
Ik heb mijn computer ook maar eens terug opgestart in windows en 2 uur bezig geweest met te updaten... *zucht*.
In ieder geval, bij mij werkte het.
@Tomy1974 @Tonyvh @Ex-Netweter kunnen jullie eens proberen om de browsergegevens (cache en cookies) volledig te verwijderen? Herstart daarna ook eens je browser, dat zou het moeten oplossen.
Zelfde probleem hier na grote update van Windows 10 ongeveer een maand geleden. Telenet Webmail opent niet in Edge. "Bezig met laden..." Standaard versie werkt wel. In Firefox en Internet Explorer geen probleem. Al alle mogelijke truken geprobeerd, zonder succes. Telenet heeft ook geen oplossing. Best vervelend.
Suzy,
Ik heb Windows 10 Pro versie 1809.
Bernie--
hier 1809 zoals de anderen