24775
netweters
|
152610
antwoorden
|
20723
vragen
|
De maand januari is bijna voorbij, wat betekent dat vandaag onze laatste #ThrowbackTo2018Thursday is. Om onze maand goed af te sluiten, hebben we nog één keer onze best gedaan om een originele categorie te bedenken.
De categorie van deze week is Most popular thread. We willen graag de onderwerpen die het meest bekeken werden vanwege hun vraagstelling en uiteraard oplossing eens in de spotlight plaatsen. En meer bepaald de topic schrijvers ervan! Zij hadden het vooraf waarschijnlijk nooit verwacht, maar hun onderwerpen spreken heel wat andere klanten aan en werden in 2018 het vaakst bekeken, inclusief de oplossingen.
Zonder jullie vragen en de vragen van vele anderen, zou ons forum er erg leeg uit zien. Bedankt dus voor het vertrouwen in De Netweters! En uiteraard ook bedankt aan al leden die altijd klaarzitten om te reageren en te helpen.
Wow, dit is inderdaad eens wat anders ... Een top 20 waarvan ik niemand ook maar van naam ken, alhoewel ik aan enkele van die topics ook bijgedragen heb....
Goed gevonden @Suzy opzet zeker geslaagd !!
Enkele van die topics liggen voor de hand, maar er zijn er bij waarvan ik nooit zou gezegd hebben dat die zoveel reacties of lezers zouden gehad hebben
@StefaanH schreef:
Goed gevonden @Suzy
opzet zeker geslaagd !!
@StefaanH, merci Stefaan!
@StefaanH schreef:
Enkele van die topics liggen voor de hand, maar er zijn er bij waarvan ik nooit zou gezegd hebben dat die zoveel reacties of lezers zouden gehad hebben
Inderdaad! Vind het ook soms verrassend om te zien waar klanten nu effectief naar op zoek gaan. Maar het bevestigd nog een keer dat de info en oplossingen hier anderen zeker op weg helpen! 😉