24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ook op deze donderdag in januari zetten we weeral enkele Netweters in de spotlight.
De voorlaatste categorie in de #ThrowbackTo2018Thursday-reeks is Most available. Hieronder vinden jullie een overzicht van de leden die in 2018 de meeste minuten online waren op De Netweters. Zij waren met andere woorden het "meest beschikbaar" op het forum. Zij spendeerden het meeste tijd online om andere leden te helpen of gewoon om op de hoogte te zijn.
En opnieuw zien we enkele nieuwe namen die naar boven komen, me like!
Keep up the awesome teamwork!
Hmm, de volgende keer minder snel kijken om de charts te halen 😛
@Niels schreef:Hmm, de volgende keer minder snel kijken om de charts te halen 😛
Ik heb zo een vermoeden dat ook hier de testen van de nieuwe TV box hun invloed hebben gehad op het verschijnen van de nieuwe namen
@Puch schreef:Voor een krak is plaats 13 mss niet voldoende, maar ik doe mijn best.
Mijn andere activiteiten neme ook veel tijd in beslag.
Waarom niet voldoende? Het "krak" zijn gaat toch om kwaliteit en niet zozeer kwantiteit hé ...
@StefaanH schreef:Waarom niet voldoende? Het "krak" zijn gaat toch om kwaliteit en niet zozeer kwantiteit hé ...
Dat is ook waar, thx 4 the support, ik probeer zo veel als mogelijk te helpen. De laatste tijd is dat minder mogelijk omdat er natuurlijk veel vragen komen over de nieuwe digibox en deze kon ik helaas niet testen omdat ik een modem only heb.
Ja dat klopt, ik heb ook een modem-only dus in hetzelfde schuitje. Ik heb geen juiste getallen, maar ik denk dat de laatste maanden (sedert de start van de externe testperiode) toch meer dan de helft van alle posts in het ruime kader van de nieuwe TV-box waren. Als het niet nog meer is ... Misschien dat @Suzy daar meer juiste cijfers over kan/wil geven ... Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
@StefaanH schreef:
Ik heb geen juiste getallen, maar ik denk dat de laatste maanden (sedert de start van de externe testperiode) toch meer dan de helft van alle posts in het ruime kader van de nieuwe TV-box waren. Als het niet nog meer is ... Misschien dat @Suzy daar meer juiste cijfers over kan/wil geven ... Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
@StefaanH, natuurlijk! Heb het eens nagekeken voor januari en daaruit kan ik afleiden dat 1/3 van de posts en oplossingen kwamen van het nieuwe TV-box/TV-app bord. Het is dus niet de helft, maar het is zeker en vast wel een populair onderwerp.