24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Het is donderdag en dat betekent dat we vandaag terug een aantal leden in de picture zetten.
De categorie van deze week is most valuable. Ik geef jullie hierbij een overzicht van de Netweters die in 2018 de meeste oplossingen hebben geschreven. Jullie antwoorden waren voor de topic schrijvers vaak dé oplossing voor hun probleem of het antwoord waarnaar ze op zoek waren.
Zoals jullie kunnen zien, staan er namen tussen die vorige week ook in de lijst most appreciated stonden. Het is nu eenmaal een feit dat we enkele diehard leden hebben. Maar we zien deze week toch ook een aantal nieuwe namen verschijnen, wat uiteraard super is.
Een dikke merci aan jullie allemaal!
Mooi mooi, en ook fijn om eens andere namen te zien. Dat laatste is voor een stuk wel toe te schrijven aan het testen van de nieuwe TV Box denk ik ... daarover is veel inkt gevloeid (figuurlijk dan)
@StefaanH schreef:Mooi mooi, en ook fijn om eens andere namen te zien. Dat laatste is voor een stuk wel toe te schrijven aan het testen van de nieuwe TV Box denk ik ... daarover is veel inkt gevloeid (figuurlijk dan)
Wie weet zijn er mensen die hele artikels afprinten 😄
Een mooie lijst inderdaad. We zijn met zijn allen goed bezig . Zoals Pandy vroeger wel eens zei: blijven oplossen! 😄