24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20696
vragen
|
@FrankDSM Hier staat de datasim al niet meer in de app om het verbruik te bekijken
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy Hier zie ik nog steeds geen afzonderlijk verbruik voor de datasimkaart
Bedankt voor jullie feedback. Ik zag net dat er terug aanpassingen zullen komen en dat het wordt aangepast volgende week 11/09.
Hopelijk is het dan opgelost. Laat het zeker weten mocht je ondertussen nog andere zaken opmerken!
Het verbruik van de datasim is nog steeds niet te zien na de update van 10/09.
App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Geen verschil
@Pakena schreef:
Het verbruik van de datasim is nog steeds niet te zien na de update van 10/09.
App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Geen verschil
Bedankt voor deze info.
Is dit bij de andere leden na de update ook nog steeds het geval? @Christof75 @m-jan20
Dan kunnen we dit verder doorgeven.
@Bjarne
Ik zie enkel het vebruik van Internet Thuis
Geen enkel verbruik van 5 simkaarten te bespeuren in de app
Mogen we nu toch spreken dat hier serieus wat prutswerk wordt verricht door Telenet?
Klanten van jullie worden met sommige abonnementen keihard afgestraft door die oubollige telemeter. Het is dan ook onbegrijpelijk dat al 2,5 maand dit niet degelijk opgevolgd kan worden. Als ik de release van de versienummers bekijk is er zelfs geen plaats voor een snelle fix voor dit probleem.
Even snel schakelen om problemen op te lossen en eventueel de roadmap aan te passen zit er niet in.
Maar kunnen we de conclusie niet trekken voor al jullie software experimenten? De Telenet TV app voor bv de Apple TV is daar ook een mooi voorbeeld van. Hoe de bediening van de Apple Remote wordt toegepast vind je in geen enkele andere applicatie. Sterk zelfs…Apple raadt aan om verwarringen te voorkomen het juist niet te doen op jullie manier. Geen idee wie er aan het hoofd staat om al die software toepassingen te leiden…maar een goede indruk maakt hij of zij niet.
@BillyX schreef:Klanten van jullie worden met sommige abonnementen keihard afgestraft door die oubollige telemeter.
Klanten kiezen daarvoor. Elke dag opnieuw. (of vergeten dat ze ook een abonnement kunnen kiezen dat wel aan hun behoeftes voldoet.)
Is er eigenlijk nog enige verandering in het vooruitzicht?
De laatste update heeft allesinds niks veranderd
Neen, het verbruik van de groepsbundel met de datasim wordt niet getoond.
Enkel het verbruik van de twee gewone simkaarten.
De datasim staat er niet bij.
Online in de telemeter wel
hier net hetzelfde. Het verbruik van de datasimkaart moet ik op 'mijn telenet' online bekijken. In de app nog steeds enkel de twee gsm-nummers.
@m-jan20 schreef:
Dan hebben jullie waarschijnlijk nog de 'oude' One (waarin gewoon alles onbeperkt is). Hebben jullie nog aanpassingen gedaan aan jullie abonnement sinds 5 juni 2023?
Ook al maakt Telenet het (opnieuw) bijzonder onduidelijk wat je nu mag met die datasim (nieuw of zelfs oude One(up) klanten.
Zolang ze een FUP of tegen de limieten van de wetgeving spelen, met het woordje onbeperkt moet iedereen toch eenvoudig zijn verbruik kunnen opvolgen, niet?
Het feit dat dit euvel al zo schandalig lang duurt spreekt boekdelen.