Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5943
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
PhilipP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Star Wars Day A born reader! Twee handen vol!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Net dat soort scenario’s dat alle andere providers al lang hebben ingezien en waarvoor Telenet blind blijft …

Steven-E
Experienced Meesterweter
Berichten: 2600
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@jk1001  schreef:

Andere opties zijn niet echt een optie voor mij, omdat ik ook vaak het lokale nummer nodig heb om te bellen/sms'en. Dus toch twee telefoons, tot ik eindelijk mijn Telenet sim in een eSim kan veranderen en mijn slotje in mijn iPhone gebruiken voor een lokale sim kaart...



Kijk dan eens naar Holafly, da’s een esim met een telefoonnummer, beschikbaar voor vrijwel alle landen.

https://esim.holafly.com


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Echt wel ongelooflijk dat Telenet op vandaag  nog altijd geen eSIM voor smartphones aanbied. Klantvriendelijkheid en service staan op een laag niveau hedendage. Ware het niet dat ik meerdere tv's heb was ik al lang vertrokken bij Telenet. Ook omdat hun 4g ondermaats is op heel veel plaatsen. Beschamend!

Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Klagen dat je de verkeerde operator gekozen hebt, is gemakkelijk. Maar een abonnement kiezen dat bij jouw behoeftes past, is blijkbaar te moeilijk?

Wat hebben tv's trouwens met 4G te maken?

Je kan je mobiele diensten vandaag al overzetten als je niet tevreden bent over de dienstverlening.

Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik kan niet overschakelen naar andere provider omdat bij andere providers zoals Proximus naar maximum 2 tv’s op hetzelfde moment kan kijken wat bij Telenet wel kan. Ik stel gewoon vast dat op gebied van eSim en 4g hopeloos achterloopt op de concurrentie. En goedkoper is Telenet niet, integendeel. 

IJslandman
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Tien op tien! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Je bent toch niet verplicht om een bundel te nemen? Als je tevreden bent met tv dan blijf je toch bij Telenet voor tv. Wil je graag e-sim, schakel dan enkel mobiel over naar MV of zo.

Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik krijg maandelijks korting via mijn werkgever maar enkel op een bundel. Ik ben dus verplicht om bij Telenet te blijven. Helaas!

Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@luc55 @Master-Magic 

hebben jullie nog iets opgevangen ?

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Neen niets meer gehoord  zal nog eens uitgesteld worden

Er zijn nu dringende zaken die eerst moeten afgehandeld worden

En de lijst van toestellen is nog klein

1. Welke smartphones zijn ­geschikt?

Ooit vervangt de esim wellicht de fysieke sim, maar dat is nog niet voor morgen. Momenteel zijn vooral duurdere smartphones uitgerust met een esim, zoals Apple iPhone vanaf XS, Samsung Galaxy vanaf S20, Google Pixel, Fairphone 4 5G, Motorola vanaf Edge en Oneplus 11 5G. Betaalbare smartphones die compatibel zijn met esim zijn onder andere Google Pixel 6a, Nokia X30 5G en Samsung A54 5G. Apple iPhone SE (2020) en Google Pixel 4a zijn vandaag de goedkoopste modellen met een esim.

https://www.standaard.be (Hoe gebruik ik een smartphone met virtuele simkaart? )

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7424
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

We hebben al een tijdje geen concrete update meer gegeven over de lancering van eSIM voor smartphones. Dit omdat we ook gewoon niets nieuws konden vertellen. Afgelopen week hebben we daarom eens uitgereikt naar de collega's die hierop werken. Met als resultaat dat we jullie een update kunnen geven! 

De collega's van eSIM hebben ons laten weten dat de initiële lancering van einde 2023 een beetje zal opschuiven, meer specifiek naar eind januari 2024. De hoofdzakelijk reden? Ze willen dit grondig testen. Het is dus een uitstel van slechts enkele weken. 

We beseffen dat dit waarschijnlijk niet het nieuws is waar jullie op aan het wachten waren, maar wilden dit toch proactief met jullie delen. We weten namelijk dat er heel wat Netweters hierop aan het wachten zijn en informeren jullie liever op voorhand dan last minute. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5272
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Bedankt voor de update @Suzy . Ik had gegokt op 31 december 2023, maar nu hebben we toch iets om naar uit te kijken. (-:


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Suzy 

Laat ons hopen dat het niet dezelfde miserie word als de esim van de smartwatchen

Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Al 25 duimen! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Ik ben in blijde verwachting!

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Nu hebben mensen een datum blij voor mensen die dit gaan gebruiken

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5377
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@luc55 was normaal voor eind dit jaar met testen vanaf september, met de veranderingen bij telenet intern is er veel opgeschoven, ook de problemen met het nieuwe systeem doen er niet goed aan dat dit nog steeds niet opgelost is, is volgende maand een jaar.

ik weet het niet, mensen beginnen telenet niet meer te vertrouwen....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.