41242
netweters
|
17805
gesprekken
|
19234
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.
Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.
In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.
Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de voormiddag een mailtje ontvangen van Telenet dat mijn probleem is opgelost. En HOERA ik heb “voorlopig” terug 4G op mijn Apple Watch. Opgelucht.
Hier weeral meer dan een maand dat het niet werkt en 0,0 feedback van Telenet omtrent het probleem na meerdere keer navragen. Binnen enkele maanden fiber en al hun rommel vliegt buiten na 25j.
Toevallig afgelopen maanden veranderd van abonnement? Want mijn e Sims stond nog op oude abonnement.
Hier is het probleem ook terug na enkele maanden goed te werken.
Stond “verlopen” bij abonnement in de watch. Deactiveren en activeren lukt niet meer.
Business support een bericht gestuurd… ben benieuwd
Nee, na update van iphone en watch
Hier twintig jaar Telenet. Al meer dan een half jaar geen oplossing. Als Fiber komt, Telenet gaat...