24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
telkens als me wil aanmelden met Telenet App ofTelenetTV App krijg ik steeds oef er is iets mis probeer het opnieuw dit is op mij tablet hoe kan ik dat verhelpen
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: aanmelden op tablet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt dit probleem dus met de tv app als de gewone Telenet app ?
Ben je pas klant geworden of heb je onlangs iets aangepast ?
Met de Telenet tv app kan zijn dat er wat dingen mis lopen dat is iets waar ze van de op de hoogte zijn maar met de Telenet app is er geen probleem , tot zo ver ik weet toch niet.
We zijn nu 4 april en ik heb nog steeds deze foutmelding: Oeps, aanmelden mislukt. Niet zeker of je de juiste tv-app gebruikt?
Dus na 4 maanden heeft Telenet dit nog niet opgelost! Heb al verschillende keren gebeld en het is nog altijd een algemeen probleem. Ik vind dit niet kunnen!
zowel op pc, laptop, gsm als op iphone dezelfde foutmelding bij aanmelden
Het is begonnen nadat ik een nieuwe router en tv box heb gekregen
Klopt, is een meer algemeen probleem; lijkt mij. Ik heb er ook last van sinds een wijziging aan mijn abonnement. Sleept ook al bijna 2 maanden aan. Er zit geen enkele beweging in en de helpdesk kan niets doen.
Indien telenet ervan op de hoogte is wanneer gaat dit probleem dan opgelost worden?
Duurt bij mij ook al lang en begint mij wel te enerveren. We betalen veel aan telenet maar dit probleem blijkt precies niet belangrijk om op te lossen.
Het is wellicht niet hetzelfde probleem, want ik kan wel inloggen. En ik heb lange tijd gewoon TV kunnen kijken op mijn tablet.
Momenteel kan ik wel niks meer kijken. Ik kan door de programma gids bladeren zoveel je maar wil, maar wanneer ik iets aanklik krijg ik steevast de melding: dit programma kan niet weergegeven worden.
Op de PC geen enkel probleem.
Iemand dezelfde ervaring?
@Moderator zijn er al gelijkaardige berichten / klachten binnegekomen? Of is dit iets nieuws voor jullie?
EDIT: ik moet mijn post hier corrigeren: zonet vastgesteld dat ik ook op de PC geen Telenet TV meer kan kijken. Ook hier kan ik opstarten, inloggen, de TV gids raadplegen, maar als ik iets aanklik om te kijken: steevast:
Hey @StefaanH
Ik heb nagekeken of ik een lijn kan trekken tussen de problemen, maar alles wijst erop dat het allemaal om individuele problemen gaat. Wat ik kan aanraden aan iedereen is om contact op te nemen met de klantendienst zodat ze individuele ticketjes kunnen aanmaken om dit verder na te kijken.
Ik zal eens een poging wagen ... Ben eens benieuwd of en wat er uit de bus gaat komen...
Iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik krijg ook ook 'Oeps... Aanmelden mislukt.' maar kan dus niet aanmelden. Via de klantendienst geraken ze er precies ook niet uit.
Welke DNS servers gebruik je? Daar is een probleem mee geweest, maar zou eigenlijk al opgelost moeten zijn. Maar nakijken kan nooit kwaad.
Ik vermoed de standaard. Op gsm (4g/5g), in VMWare, op verschillende pc's, tv's.. Altijd hetzelfde probleem. Ben geen specialist in DNS'en maar daar mag het dan toch niet aan liggen.