24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Vanaf 1 juni 2021 stopt de Triiing app. Dat vind ik erg spijtig want ik gebruikte het vaak. Dat is opnieuw een verdoken prijsverhoging van Telenet.
Je kan hier je klacht droppen over het verdwijnen van Triiing:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Als het antwoord niet bevredigend is kan je hier nog eens proberen:
https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl
Ik ga dit alleszins zeker doen. De eerste mail is al geschreven.
@Ex-Netweter
Ik raad je aan om de infofiche van je product dat vaste telefoon omvat binnen te halen via deze pagina van Telenet. De link naar de infofiche heeft als naam info of infofiche.
Hier alvast een extract uit de infofiche 'vaste telefoon': (is vaste telefoon begrepen in je bundel, kies da eerst je type bundel en dan de infofiche)
@janne_man schreef:@Ex-Netweter
Ik raad je aan om de infofiche van je product dat vaste telefoon omvat binnen te halen via deze pagina van Telenet. De link naar de infofiche heeft als naam info of infofiche.
Hier alvast een extract uit de infofiche 'vaste telefoon': (is vaste telefoon begrepen in je bundel, kies da eerst je type bundel en dan de infofiche)
En wat moet ik daar dan mee doen??
@Ex-Netweter
Als je een klacht indient, ben je best goed gedocumenteerd. Op de website van Telenet kan je op zeker ogenblik niet meer vertrouwen. Dus bewaar je best alle nuttige informatie die van pas kan komen bij een klacht.
Voor mij is triing interessant als oude ,heb ik nog redelijk wat familie en kenissen die
geen smartphone(whatsapp)hebben en in het buitenland wonen.
Met triing gaat dit redelijk(verbindingen).
Was gratis verbruik,hoop dat telenet iets anders voorstelt.
@patrick37 schreef:Kan er ook iets mee te maken hebben dat er dingen gaan veranderen bij Telenet. Maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Wat gaat er veranderen?
Weet u al meer?
Je ziet in de vorige antwoorden wat een enorme impact het verdwijnen van Triiing heeft op de mensen die het dagelijks gebruik(t)en.
Ik vind 3 dingen in de "Einde van de Triiing-app"-mail erg frapant:
1. Wil je nadien bellen met je smartphone zonder je belminuten te gebruiken? Dat kan onder andere met verschillende handige apps!
Zo gebruik je WhatsApp, Facebook Messenger of Signal niet alleen om te chatten, je kan er ook mee (video)bellen. Ook met apps als FaceTime, Skype of Zoom bel je via het internet.
Dit klopt niet! Je kan met deze apps niet bellen met mensen die niet in je contacten staan!
En je kan ook niet gratis naar vaste lijnen bellen.
2.Wil je door de stopzetting van Triiing je diensten bij Telenet opzeggen?
Dan vinden we dat natuurlijk heel jammer. Opzeggen kan kosteloos via onze Klantendienst.
Dit is duidelijk lijkt me. Er wordt hoegenaamd geen rekening gehouden met wat de gevolgen zijn voor de gebruikers van Triiing en er wordt al zeker geen gewag gemaakt van verzachtende maatregelen voor deze gebruikers. Bedankt Telenet! 😢
3. We kunnen bijbetalen voor opties Internationaal bellen of piektijd.
Ben je gek? Bijbetalen voor hetzelfde?
Net een mail gekregen dat de Triing-app wordt gestopt vanaf 31 mei, dit is echt een domper, ik gebruik het regelmatig. Weer een dienst van Telenet die zomaar wordt afgeschaft, maar wel evenveel betalen natuurlijk, erg klantonvriendelijk!
Wat vinden anderen hiervan?
De vorige post zat in een nieuwe post.
Ik vond dit goed om dit nog eens onder de aandacht te brengen.
Ik vind het niet fijn dat deze post verplaatst werd en zo minder zal gelezen worden.
Telenet heeft ingezien dat Triing eigenlijk teveel kost voor hun en stopt er dus mee!
Je kan als bedrijf uw winst slechts op twee manieren verhogen:
Misschien wel wat kort door de bocht, maar dit is wel de essentie.
Heel erg. Hier wordt Triiing dagelijks in de piekuren gebruikt.
Je kan de vervang-apps aangeraden door Telenet niet gebruiken voor vaste nummers en ook niet voor nummers die niet in jou contacten staan. Telenet biedt ook geen verzachtende maatregelen aan.
Dus zoals @StefaanH zegt gewoon een verdoken prijsverhoging. Minder diensten voor dezelfde prijs.
@Suzy schreef:@Elipel ik heb jouw topic samengevoegd met het bestaande topic over Triiing dat stopt. Zo blijven alle meningen en iedereen zijn feedback verzameld.
Ik vind dit spijtig. Zo verdwijnt de aandacht voor het verdwijnen van Triiing.
De post verdwijnt uit de nieuwe vragen naar een post van meer dan een week geleden...
@Ex-Netweter schreef:
@Suzy schreef:@Elipel ik heb jouw topic samengevoegd met het bestaande topic over Triiing dat stopt. Zo blijven alle meningen en iedereen zijn feedback verzameld.
Ik vind dit spijtig. Zo verdwijnt de aandacht voor het verdwijnen van Triiing.
De post verdwijnt uit de nieuwe vragen naar een post van meer dan een week geleden...
Maar het staat wel weer bovenaan bij "recente berichten".
Telkens een nieuw topic openen mag geen manier zijn om de aandacht te trekken.
Het moet een beetje structureel en overzichtelijk blijven. Bovendien zijn er in vorige topics vaak al vragen beantwoord die dan niet opnieuw moeten gesteld worden.