Beantwoorden
winniexd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.

winniexd_0-1683551410247.png

 

102 reacties
Lieselotte1
Moderator
Berichten: 16
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Hi @JordyDR1,

 

Momenteel ondervinden we jammer genoeg hinder met de geavanceerde instellingen op Mijn Telenet. Meer informatie kan je terugvinden in de volgende thread: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Overzicht-van-problemen-met-Geavanceerde-.... We werken uiteraard zo snel als mogelijk aan een oplossing!

 

Groetjes,

Lieselotte


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLieselotte | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

@JordyDR1 

Dit is sinds 8 mei een algemeen probleem in het "Mijn Telenet"-systeem.

Telenet zou een oplossing hiervoor uitbrengen op 22 mei.

Meer info over de verschillende problemen in het "Mijn Telenet"-systeem op https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Overzicht-van-problemen-met-Geavanceerde-...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina


@JordyDR1  schreef:

Is of komt er een manier dat ik naar geavanceerde instellingen kan gaan en mijn NAT type op 'open' kan zetten?


Wanneer de geavanceerde instellingen op 22 mei weer operationeel zijn, kan je best de specifieke poorten die je game gebruikt openzetten door middel van port forwarding.
Welke poorten dit precies zijn, moet je nakijken op de ondersteuningswebsite van je game.


@JordyDR1  schreef:

Het is jammer dat ik een spel aanschaf die ik uiteindelijk niet kan spelen.


Via een andere internetprovider (Orange, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDPnet) kan je je spel momenteel wel spelen.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1103
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

@JordyDR1 

Is je computer of console rechtstreeks aangesloten aan je modem?

Bij mij staat NAT altijd op "open"; slechts in enkele gevallen komt hier "Moderate" te staan; en in dat geval helpt een reboot van mijn Modem praktisch altijd.

Er is geen "NAT" instelling in Mijn Telenet. Enige relevante wat je daar zal kunnen instellen is portforwarding & UPnP. Portforwarding manueel instellen is in de meeste gevallen overkill; tenzij je effectief een eigen server installeert. Probeer eerst eens UPnP te activeren, en probeer dan opnieuw (minder moeite).

Dat kan je natuurlijk ten vroegste maandag instellen, wanneer Mijn Telenet een update heeft gehad


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina



@JordyDR1  schreef:

Het is jammer dat ik een spel aanschaf die ik uiteindelijk niet kan spelen.


Via een andere internetprovider (Orange, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDPnet) kan je je spel momenteel wel spelen.


Het veranderen van een provider is niet altijd de oplossing @Ex-Netweter, elk huisje heeft zijn kruisje.
Het zou dan ook prettig zijn als je dit niet te pas en onpas vermeldt, je weet dat hier reactie op kan komen, en het lijkt me nog steeds het doel van de Netweters om elkaar te helpen. Niet om andere providers aan te raden 🙂 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Ik geef gewoon aan dat dit specifieke probleem zich uitsluitend bij Telenet voordoet.

Een andere internetverbinding gebruiken is in dit geval voor dit verlengde weekend wél een mogelijke oplossing.
Ik begrijp dat de topicstarter een nieuwe game heeft aangekocht en dit wil uitproberen, maar dat dit momenteel bij Telenet niet lukt.

Die andere internetverbinding hoeft natuurlijk niet bij de topicstarter thuis te zijn.
Hij kan dit weekend het spel ook gaan uitproberen bij familie of vrienden die internet bij een andere internetprovider hebben.

Als jij mijn advies niet prettig vindt, is dat jammer voor jou. Misschien is de topicstarter er wel iets mee.

0 Likes
JordyDR1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Oke bedankt voor je reactie, dan zullen we helaas geduld moeten hebben en hopen dat het dan wel opgelost is. 

Van provider veranderen zal ook wel een oplossing kunnen zijn, maar daar heb ik dan ook weer weinig zin in.

Nogmaals, het is gewoon jammer dat het precies op dit moment is wanneer ik een game heb aangeschaft. 

0 Likes
JordyDR1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Mijn PC is rechtstreeks aangesloten. Heb ook al de router en PC opnieuw opgestart. 

Maar bij alles wat ik probeer blijft het type op Moderate staan.

Maar als ik het goed begrijp zullen we dus gewoon geduld moeten hebben tot maandag helaas. 

Bedankt voor je reactie!

 

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 496
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Dit is exact één van de redenen waarom we zo snel mogelijk een vrije modemkeuze moeten hebben in België. 

Op die manier ben je zelf baas over je modem en moet je niet meer via de belabberde ‘Mijn Telenet’ pagina gaan. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

@Ex-Netweter 

Ik vraag mij af wat jij hier op dit forum zit te doen.
Ik vrees dat dit jouw enige tijdsverdrijf is en dan heb ik echt medelijden met jou.
Ga vissen of laat de hond uit of leer mensen kennen waar je eens kunt met babbelen ipv ganse dagen achter jouw klaviertje te zitten.
Door de gekende omstandigheden ben ik momenteel ook geen fan meer van Telenet en het stoort mij enorm dat wij nog altijd de volle pot moeten betalen voor een service die op niks trekt. De facturatiedienst is blijkbaar het enige wat bij TN nog nooit heeft gehaperd.
Hou het aub "to-the-point" en stop met het "Telenet bashen" want jouw gezever begint de spuigaten uit te lopen.

 

dvdm1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Ook bij mij, geen toegang meer tot de geavanceerde instellingen op mijn modem.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina


@Weetnetter  schreef:

@Ex-Netweter 

Ik vraag mij af wat jij hier op dit forum zit te doen.
Ik vrees dat dit jouw enige tijdsverdrijf is en dan heb ik echt medelijden met jou.
Ga vissen of laat de hond uit of leer mensen kennen waar je eens kunt met babbelen ipv ganse dagen achter jouw klaviertje te zitten.
Door de gekende omstandigheden ben ik momenteel ook geen fan meer van Telenet en het stoort mij enorm dat wij nog altijd de volle pot moeten betalen voor een service die op niks trekt. De facturatiedienst is blijkbaar het enige wat bij TN nog nooit heeft gehaperd.
Hou het aub "to-the-point" en stop met het "Telenet bashen" want jouw gezever begint de spuigaten uit te lopen.


@Weetnetter Jouw persoonlijke aanval op een ander Forumlid is volledig off-topic en ongepast. Als een post u niet aanstaat, kan je dat altijd melden aan de moderatoren via de knop "Ongepaste inhoud melden". Heb je eigenlijk het antwoord van @Ex-Netweter goed gelezen?


@Ex-Netweter  schreef:


@JordyDR1  schreef:

Het is jammer dat ik een spel aanschaf die ik uiteindelijk niet kan spelen.


Via een andere internetprovider (Orange, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDPnet) kan je je spel momenteel wel spelen.


Zijn antwoord was correct en volledig on-topic. Hij heeft nergens gesuggereerd dat Jordy moest veranderen van provider, alleen dat hij het spel momenteel kan spelen via een andere internetprovider, die op dit ogenblik dat probleem niet heeft. Een volledig to-the-point antwoord dus, als Jordy zijn aangekochte game wil uitproberen.

 

Rafb is inderdaad niet de grootste supporter is van Telenet, maar hij heeft hier op Netweters al heel veel correcte en objectieve info gegeven en gebruikers geholpen. Op zijn naam Over rafb - De Netweters staan 305 "likes" en 37 "oplossingen". Hij doet dus wel degelijk veel meer, dan alleen "Telenet bashen" ...

Als je de posts van iemand niet meer wilt zien kan je deze persoon ook "Negeren" 🤔

Ik zie hier op Netweters veel meer andere gebruikers waarvan ik de toegevoegde waarde niet kan zien (zoals de post hierboven). Persoonlijke aanvallen dragen nooit bij tot de discussie (niet op de "man" spelen, maar op de "bal") 🤗.

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

 De meeste Netweters kunnen eens wat meer gaan googlen,en ze zullen merken dat het niet zo moeilijk is om een oplossing te vinden.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina


@loti  schreef:

 De meeste Netweters kunnen eens wat meer gaan googlen,en ze zullen merken dat het niet zo moeilijk is om een oplossing te vinden.

 



Dat is weer zo'n arrogant antwoord, zoals ik er zo dikwijls zie op Nederlandse fora. Mensen proberen bij te leren. Geef ze dan een deftig antwoord. Een voorbeeld zegt meestal meer dan 1000 worden. Toon hen de link waar je een oplossing hebt gevonden via google. Ik heb tot aan mijn pensioen helpdesk, service of hoe je het ook noemt gedaan. Ik heb mij dikwijls afgevraagd waarom mensen zo dom, naief of wat dan ook kunnen reageren. Maar zelfs na de 1000e keer dezelfde vraag te hebben gekregen, gaf ik hen de 1001e keer een deftig antwoord.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina

Waarvoor dient Google🙄

Is het nu zo moeilijk google in te geven,ze krijgen heus wel dezelfde link en oplossing zoals ik.Of niet.

0 Likes