|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
@Hofkens schreef:Edit: blijkbaar gaan ze 2,5 Gbps lanceren op coax. Daar gaat de stabiliteit dus in heel het gebied als er iemand in uw buurt dat abonnement neemt want dan wordt de snelheid van alle buren dus aangetast. Niks om over te lachen dus...
Vandaar dat dit niet beschikbaar is op alle adressen ...
Dat zal alleen beschikbaar zijn op de nodes waar het frequentiespectrum uitgebreid wordt, en de totale (gedeelde) bandbreedte verhoogd word naar 5Gbps
Coax blijft natuurlijk wel een gedeeld medium, met een grote graad van "overboeking" (>2 klanten met 2.5 Gbps en de node is "volgeboekt" 🤔
@WG94 schreef:Wanneer men nieuwe formules uitbrengt zijn die zelden goedkoper dan de vorige
Duidelijk.
Easy Internet + TV Iconic (TV box inbegrepen) = 70 euro/maand
Basic Internet + Basis TV aanbod + 1 TV box = 76 euro/maand
Basic is ietsje sneller en onbeperkt (?), maar dit lijkt toch eerder op de zoveelste prijsverhoging terwijl we er onlangs nog eentje gehad hebben.
Als bestaande klant kan je uiteraard wel gewoon bij je huidige formule blijven, zolang die voldoet aan je vereisten.
Voor nieuwe klanten of klanten die een aanpassing willen doen is het soms inderdaad duurder voor hetzelfde
@flip1953 schreef:
- Vaste lijn (Freephone Europe) was €28€ + 4.50€ Toplijn (Berichtendienst, doorschak., 2de oproep, ken-je-beller)
- Nieuwe vaste lijn is nu 2€ inclusief berichtendienst, doorschak., 2de oproep, ken-je-beller
- Voor de One/OneUp klanten was het ook al 2€ inclusief TOP lijn (sedert de 16/3 prijsverhoging).
- de "oude" vaste lijn was Freephone Europe: gratis bellen naar BelgIê en vaste lijnen EU tijdens daluren
- de "nieuwe vaste lijn is gratis bellen naar Belgische nummers tijdesn spits en daluren (naar (EU is nu 0.22€ per minuut 🙁)
De optie Internationaal Bellen is €10 (2000 minuten). Samen dus €12. Zal dus in sommige gevallen (niet voor ONE(up)) goedkoper dan voorheen.
@WG94 schreef:Vaste telefonie nemen is nu altijd €2, ipv meer dan €20 (en lijkt ook afzonderlijk beschikbaar voor die prijs)
Ik heb nu TV (kabelabonnement) met CI+, geen Telenet internet.
Als ik nu vaste telefonie zou bestellen aan 2€, zou ik dan automatisch moeten overgaan naar de TV-box + Telenet internet?
Of zou ik gewoon mijn kabel abonnement kunnen behouden en dan een modem krijgen voor de vaste telefoon?
Want dat zou interessant zijn: vaste telefonie aan 2€ inclusief onbeperkt bellen in België (vast + mobiel) en inclusief ken-je-beller etc.
Als je goed kijkt in de prijs lijst staat de abo voor tv apart niet meer bij
Het is nu altijd een combinatie met internet
In jouw geval gaat het niet en start je met een nieuwe formule je hebt geen keuze meer uit de oude formules
Die basis tv zenders zullen wel 80 zenders zijn, in combo internet basic is zo’n 71€? Wel een dure grap als je alleen tv wilt zien.
@flip1953 schreef:
@WG94 schreef:Vaste telefonie nemen is nu altijd €2, ipv meer dan €20 (en lijkt ook afzonderlijk beschikbaar voor die prijs)
Ik heb nu TV (kabelabonnement) met CI+, geen Telenet internet.
Als ik nu vaste telefonie zou bestellen aan 2€, zou ik dan automatisch moeten overgaan naar de TV-box + Telenet internet?
Of zou ik gewoon mijn kabel abonnement kunnen behouden en dan een modem krijgen voor de vaste telefoon?
Want dat zou interessant zijn: vaste telefonie aan 2€ inclusief onbeperkt bellen in België (vast + mobiel) en inclusief ken-je-beller etc.
Het lijkt inderdaad mogelijk om “alleen” telefonie te nemen aan €2.
Hoe het dan net zit met je TV weet ik niet.
Voor internet is vanaf nu 56 euro tv abo 15 euro + tv box 5 euro totaal 20 euro = 76 euro nu
Nu kan je alles met de tv box aan zonder dat je aan je limiet vlug zit zeker in de extra's tv app's zal je er rap aan zitten
Nu niet meer zal ook beter zijn voor klantendienst telefoontjes dat de tv box niet goed werkt omdat ze op smal band zitten kan niet meer
Was ook niet meer van deze tijd deze smal band
Voor de klanten die niet gewacht hebben en enkel gewoon tv kijken en nu de tv box hebben genomen de laatste maanden hebben 5 euro gewonnen
Als ze dan toch niet internet gebruiken
Dit zijn de zenders
Bij One is Telenet TV een optie.
De prijs van Telenet TV verandert. De One klant met 1 tv-box kan best overstappen op de nieuwe Telenet TV die kost slechts 15 + 5 euro eerste tv-box. Die met twee tv-boxen doet er ook nog winst mee, dat komt op 27 euro (7 euro voor elke volgende tv-box).
Klopt dat @Moderator
@K-330 schreef:Die basis tv zenders zullen wel 80 zenders zijn, in combo internet basic is zo’n 71€? Wel een dure grap als je alleen tv wilt zien.
76 euro. Naar die tijdelijke promotie moet je niet kijken.
@janne_man schreef:
Bij One is Telenet TV een optie.
De prijs van Telenet TV verandert. De One klant met 1 tv-box kan best overstappen op de nieuwe Telenet TV die kost slechts 15 + 5 euro eerste tv-box. Die met twee tv-boxen doet er ook nog winst mee, dat komt op 27 euro (7 euro voor elke volgende tv-box).
Klopt dat @Moderator
@janne_man het klopt dat de nieuwe Telenet TV (incl. zenders) €20 kost, €5 euro voor de huur van de 1ste TV-box en €15 voor het basisaanbod tv-zenders. Maar denk eraan dat je de rest van de ONE-samenstelling dan ook moet aanpassen naar het nieuwe aanbod.
@janne_man schreef:Bij One is Telenet TV een optie.
Klopt dat @Moderator
Maar kan je TV-iconic wijzigen naar Telenet TV + TV box zonder je One te verliezen want je wijzigt je pakket?
(of gaat Telenet dit zelf wijzigen?).