24767
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Ik probeer juist te bellen met Triiing, maar krijg de melding 'GEEN VERBINDING'. Als ik Kwaliteitscontrole doe, dan staat er 'Je moet verbonden zijn met wifiom te bellen met Triiing'.
Ik ben verbonden, maar het werkt dus niet meer. Nog andere mensen waar die dezelfde melding krijgen?
Pixel 3, Android Q, app versie 3.24.6.3
App verwijderen en installeren haalt niets uit.
Enig idee of er hierover meldingen zijn binnengekomen bij de klantendienst?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy schreef:
- Als de smartphone connectie maakt met een access point, maar geen IP adres krijgt voor WiFi, dan kan Triiing gebruik maken van mobiele data voor calls
Als ik dit anders formuleer is dat:
Vooral de derde optie vind ik interessant. Nu is alleen maar gratis bellen mogelijk met WhatsApp, Skype, ... , maar dan moet de correspondent ook die app hebben.
Ze hebben hem nog niet op de store gezet!
Alleen is die versie niet voor iedereen beschikbaar blijkbaar. )-:
Ik heb de app verwijderd, smartphone herstart en app opnieuw geïnstalleerd via de Play Store app, maar helaas, het blijft de oude app. Controleren op update haalt ook niets uit.
Nog eens geprobeerd en het werkt nog steeds bij mij
Ik vraag onmiddellijk na intern waarom sommigen van jullie de nieuwe versie van de Triiing app wel kunnen downloaden en waarom de meeste hem nog niet zien staan in de Play Store. Kom erop terug zodra ik duidelijkheid heb, sorry Netweters! 😕
POST VERWIJDERD
Waar kan men de update vinden? In de playstore staat enkel de vorige.
Ik had de hoop al opgegeven, maar het is er dan toch van gekomen. Juist via Play Store de update kunnen doen naar 3.25.0 en na een kleine test lijkt het te werken.
*wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* (-:
Hallo
Bij mij nog niet te zien in Play Store!
Android v10 Samsung S10+
Vanaf morgen 22/4 misschien?
@Elipel schreef:Hallo
Bij mij nog niet te zien in Play Store!
Android v10 Samsung S10+
Vanaf morgen 22/4 misschien?
Mag ik me hier bij aansluiten?
maar dan vanaf morgen 23/4 misschien?
Edit: GELUKT
Nieuwe Triing app nog steeds niet te zien in play store. Enkel nog oude versie van mei 2019.