Bolletje
Professional Veelweter
Bolletje
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
06:49
|
Lid sinds: 27-03-2019
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 06:49
Ranking
Professional Veelweter
10-04-2019
19:28
@Domi1963 schreef: ...Welke problemen heb jij met “mijn Telenet”? Ik wil mijn mailboxen aanpassen. Maar krijg telkens de foutmelding: uw aanvraag bla bla bla, probeer later eens opnieuw
... Meer weergeven
10-04-2019
19:27
@Domi1963 schreef: ...Play More werkt sinds 3 dagen niet meer bij mij en de oplossing laat nog steeds op zich wachten. Zondag had ik een Nederlandse mevrouw aan de lijn toen Play More uit viel. En die zei mij dat ik een compensatie kan claimen niet enkel voor Play More maar ook voor de 2 andere nog steeds niet opgeloste dossiers. Wij zijn reeds klant van het eerste uur. Wij hebben telkens er grote problemen waren wel iets van compensatie gekregen, vb één maand play More gratis of Play sport aan de helft van de prijs. Ik zou, als de problemen opgelost zijn, even bellen met de Klantendienst. Zij zullen je dan wel iets geven 🙂
... Meer weergeven
10-04-2019
15:23
@Ex-Netweter schreef: Ok, dan zal ik mijn vraag anders stellen, Moet ik als play kijker bijbetalen het 8e seizoen van Game of Thrones te zien Maw, met ik per aflevering betalen of zit het in mijn play abonnement ? Neen. Je kan deze kijken via de TV-Theek. Inbegrepen in je Play abonnement
... Meer weergeven
10-04-2019
15:18
1
Ik had in het keuzemenu aangegeven om terug gebeld te worden. Maar omdat het ergens in de namiddag zou zijn, had ik het probleem ook gemeld via Facebook. Dan kon men achterliggend toch al eens kijken naar het probleem. Ik kreeg als antwoord: probeer de stekkers eens te hersteken, een andere kabel proberen (geen resultaat) en de modem eens te resetten. Net na de reset belde een vriendelijke juffrouw/mevrouw mij op. Na 10 minuten was er pas wifi op de modem, maar de telefoonlijn bleef dood. Zij heeft dadelijk een afspraak gemaakt voor een technieker langs te sturen vermits de fout aan de modem kon liggen (is pas 6 maanden oud, maar kan altijd hé) Heb dadelijk de medewerkers op Facebook verwittigd van de stand van zaken. Voor een ander probleem (mijn telenet) hebben ze een dossier aangemaakt. Dus nu wachten tot vrijdag ochtend. Heb het doorschakelen van de vaste lijn naar GSM ingesteld. Zo zijn we toch bereikbaar
... Meer weergeven
10-04-2019
15:08
Probeer eens met de modem te herstarten
... Meer weergeven
10-04-2019
14:51
1
@Man2u2 schreef: Iemand al een oplossing om als tester van de nieuwe decoder via de pc telenet tv te kijken? https://www.telenettv.be/nl.html
... Meer weergeven
10-04-2019
11:41
2
De opnames staan op de harde schijf en blijven dus behouden
... Meer weergeven
10-04-2019
11:25
Een maand geleden hadden we meermaals dat de persoon waarmee we belden via vast toestel ons niet meer hoorde. Wij konden wel nog alles horen. We dachten dat het aan ons toestel lag, en kochten een nieuwe. Gisteren weer plots tijdens 4 gesprekken dat de andere kant ons niet hoort. Vandaag bel ik naar de Klantendienst. Een vrouw met Nederlands accent nam op. Ik leg haar het probleem uit, en terwijl zij iets nakijkt in het systeem hoort zij mij niet meer. Dus een bewijs dat het werkelijk zo is. Nu verwacht je toch dat diezelfde persoon de moeite doet om zelf even terug te bellen. Zij kent het probleem, heeft al onze gegevens en kan het ondertussen al doorgeven aan de betreffende dienst (als zij het niet kan oplossen). Als wij terug bellen dienen we weer lang te wachten (wegens de drukte) en nogmaals alle uitleg doen. Na een tweede poging met GSM heb ik bijna een kwartier aan de lijn gehangen. Er waren geen medewerkers vrij. Heb dan maar de optie genomen dat zij mij terug bellen. Benieuwd wanner dit gaat zijn
... Meer weergeven
- Tags:
- nadenken
- vaste lijn
10-04-2019
10:16
Hier ook nog gratis op de aanrekening Er staat wel eerst de prijs, en vlak daar onder staat dit in mindering
... Meer weergeven
09-04-2019
20:05
@Ex-Netweter schreef: Hallo, dus als ik het goed begrijp kan ik met mijn play abonnement gratis kijken naar seizoen 8 van Game of Thrones of heb ik het mis ? Dat kan je helemaal gratis doen
... Meer weergeven
08-04-2019
19:06
2
@fieldoxide schreef: Ik wou even aan de forumleden die de nieuwe tv box in hun bezit hebben het volgende vragen. Het is een vreemde vaststelling en enkel maar zichtbaar op de zender EEN. Als ik naar bepaalde uitzendingen kijk die ondertiteld zijn merk ik soms meerdere witte pixels op rond de ondertiteling. Ik dacht eerst dat het aan mijn tv lag. (LG oled model uit 2017), maar ik merk dit enkel en alleen maar op Een. Zijn er nog mensen die dit fenomeen opmerken? Als ik de kans heb probeer ik wel eens een filmpje te posten. De pixels zijn soms individueel, soms met meerdere en het is alleen wanneer de ondertiteling verschijnt. Mijn grootste angst was dat ik met dode pixels op mijn tv zat maar dan zou ik het op alle zenders moeten merken en ook zonder ondertiteling. Zie hier
... Meer weergeven
08-04-2019
13:35
1
@Domi1963 schreef: Mijn vraag hier omtrent: gaat uw TV gebruik ook van het internet volume? Want dat was bij Proximus niet zo... Het gebruik van de TV telt niet mee in het verbruik. Wel als je cast via WiFi
... Meer weergeven
07-04-2019
13:53
1
@patrick37 schreef: @Bolletje dacht dat de te casten toestelen op de wifi verbindingen moesten zitten van het eigen vaste internet dus die van de wigo houder. Maar kan ook mis zijn natuurlijk. https://www2.telenet.be/nl/ontdek/yelo/ Heb het even opgezocht Kijk tv waar je maar wil via 3G en 4G én op elk wifi-netwerk in de EU.
... Meer weergeven
07-04-2019
13:43
1
@patrick37 schreef: @Ex-Netweter de eerste twee maanden is inderdaad aan de helft van de prijs. er zijn ook geen in en uitstap kosten. Het streamen naar de chromecast zal helaas niet gaan aangezien u in een zelfde netwerk moet zitten van de wifi. U kan wel Yelo gebruiken op uw gsm want dat is via 4G mogelijk maar streamen zal niet gaan. Casten zal wel gaan. Hij zal met de GSM en de Chromecast wel op hetzelfde WiFi netwerk op kot zitten En je kan toch Yelo gebruiken in eender netwerk, zowel 4G of Wifi (Verbeter me indien dit niet kan)
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-04-2025 12:42 | |
1 | 31-01-2025 12:38 | |
2 | 15-01-2025 08:46 | |
1 | 15-01-2025 07:57 | |
2 | 13-12-2024 08:57 | |
1 | 06-12-2024 16:03 | |
1 | 11-10-2024 07:07 | |
2 | 24-09-2024 18:07 | |
1 | 13-09-2024 21:55 | |
1 | 13-09-2024 19:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1358 | 13-12-2024 08:57 | |
804 | 24-09-2024 18:07 | |
1516 | 13-09-2024 21:55 | |
969 | 24-08-2024 08:00 | |
858 | 30-07-2024 17:03 |