
Expert Moderator
Bjarne
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:33
|
Lid sinds: 30-08-2019
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:33
Ranking
Expert Moderator
04-02-2022
10:15
Alle TV's die hoger zijn dan breed zijn verkeerd... want u verkoopt geen modellen met lange poot. dwz. alle zijn verkeerd, behalve die waar de afmetingen vergeten zijn...😉
... Meer weergeven
03-02-2022
15:27
@BjarneDankjewel voor je antwoord. Ik heb zonet ff een speedtest gedaan: 287mb/sec down, 19mb/sec up. Heb ook al 3 of 4 verschillende kabels getest, ook splinternieuwe kabel gekocht maar het probleem is er nog steeds. De link die je had gepost heb ik ook al eens gezien en al die oplossing helpen helaas niet.
... Meer weergeven
02-02-2022
19:11
@luc55 schreef:
gaan ze de snelheid van 5g toestel ook opvoeren
nu staat hij maar op 50 mbps
@luc55 Goeie vraag. De snelheid van de 5G modem blijft momenteel nog op 50 Mbps. Dat komt omdat dit momenteel nog een testproject is.
... Meer weergeven
12-01-2022
15:25
1
Est-ce qu'il y a quelqu'un qui peut aider @proulive avec sa question?
... Meer weergeven
08-01-2022
09:24
2
@patrick37 Bedankt voor de feedback! Heb ondertussen melding gemaakt van dit probleem.
... Meer weergeven
04-01-2022
17:18
je moet er opletten dat je alle cookies verwijderde van alle browsers
... Meer weergeven
29-12-2021
21:05
2
@Ex-Netweter Aangezien @Ex-Netweter niet heeft benoemd met wat hij technische hulp nodig heeft en enkel de decoder benoemt, kunnen we er helaas niet anders vanuit gaan dat het daarmee te maken heeft. Laten we wachten tot hij bevestigd of meer info verschaft, erna kunnen we de titel nog altijd aanpassen.
... Meer weergeven
29-12-2021
20:46
Est-ce qu'il y a quelqu'un qui peut aider @Tchantches58 avec sa question?
... Meer weergeven
29-12-2021
20:45
1
Est-ce qu'il y a quelqu'un qui peut aider @casimirex avec sa question?
... Meer weergeven
28-12-2021
07:52
1
@Master-Magic Hoe kan hij weten als jij over een box praat dat het over een Digicorder gaat??? Ik en jij weten waarover het gaat. Maar een vraagsteller die hier geen kaas van gegeten heeft die hoort het in Keulen donderen. Als je een vraag beantwoord is het de bedoeling dat je dit doet vanuit het perspectief van de vraagsteller en probeer je het zo eenvoudig mogelijk te houden. Anders maak je het misschien nog moeilijker en haken ze misschien af...
... Meer weergeven
27-12-2021
20:42
@Ex-Netweter a écrit :
1- Mon modem est neuf et récemment installé par un technicien Télénet.
2- Lors de l'installation, le tech a confirmé que ma ligne immeuble est parfaite, mais que les lignes / borne rue posent sans doute un soucis.
3- J'ai une moyenne de : down à 300, up à 19, ping de 11ms et 50ms en chargé.
4- Je suis en cablé ethernet, pas en wifi et seul mon téléphone s'y connecte parfois.
5- Aucune aide n'est possible via le service Whatsapp, pour qui, même si je souligne la vitesse de réponse et l'efficacité pour prendre rdv avec des tech, n'a aucune capacité de réponse lui-même, tournant principalement autour d'un diagramme me recommandant de redémarrer mon modem sans lire les données que je leur présente. Je comprends l'insistance de ce genre d'algo de réponse, mais je connais parfaitement mon matériel...
6- J'ai cette impression que tout agent de Telenet a pour priorité de ne jamais dire que certaines lignes, rues, quartiers, sont saturés, celà serait sûrement considéré comme un aveu et un potentiel départ d'un client. Ce n'est pas mon cas.
MAIS, je ne souhaite qu'une confirmation en fait. Au lieu de tourner autour du pot, dites moi simplement que "oui, en effet, votre quartier est pleinement saturé et celà cause de très nombreuses instabilités de ligne."
CAR, ces derniers jours, j'ai une stabilité infâme de connexion. Oui, la vitesse est présente, mais sur des applications qui me demandent un échange constant d'informations, je me fais déconnecté/éjecté constamment, que ce soit en journée ou en milieu de nuit. De plus, récemment, j'ai eu deux-trois redémarrages de modem en pleine nuit, avec clignotement vert. Votre site me dit que ces clignotement corespondent à des mises à jour de modem. Quels sont-ils ? D'avance merci pour votre lecture.
Salut @Ex-Netweter et @RIFI50 . Malheureusement, cette communauté n'est pas en mesure de vérifier les signaux dans votre rue. C'est pourquoi, il est préférable de contacter à nouveau Telenet via Facebook ou Twitter afin qu'ils puissent vérifier cela.
... Meer weergeven
02-12-2021
06:53
En sinds gisterenavond weer terug kapot...
... Meer weergeven
08-10-2021
16:52
Het enige waar ikzelf nog aan denk is dat jouw toestel mogelijks een refurbished toestel is? Want de Telenet apps zijn daar niet compatibel mee.
... Meer weergeven
01-10-2021
09:14
1
Buiten die 50 Euro die ze vragen voor het ruilen van de digicorder naar TV box (wat ik gewoon diefstal vind) ben ik ook al 25 jaar een super tevreden Telenetklant.
... Meer weergeven
09-09-2021
19:14
3
Goed nieuws! Vandaag, exact een maand nadat de miserie begonnen is, de allereerste keer dat telenet zelf contact met me opneemt. Een sms'je dat ik onze "tv-boxen" (@janne_man 😉) hebben geactiveerd en of ik ze wil resetten. En alles werkt gelukkig weer perfect 👍. Toevallig is het ook de dag dat alles terug wordt gereset van verbruik... Denk niet dat het daarmee te maken kan hebben, maar je weet nooit. Voor ons is het net op tijd opgelost, want we waren inderdaad al andere opties grondig aan het uitzoeken. Bedankt voor alle aangeboden hulp, wordt zeer geapprecieerd! Grts Yorick
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-04-2025 14:53 | |
5 | 06-04-2025 15:19 | |
3 | 05-04-2025 15:21 | |
2 | 04-03-2025 15:51 | |
3 | 04-03-2025 14:25 | |
1 | 11-11-2024 11:53 | |
2 | 24-09-2024 11:44 | |
1 | 19-07-2024 15:02 | |
3 | 31-05-2024 14:07 | |
1 | 31-05-2024 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1188 | 24-09-2024 11:44 | |
862 | 31-05-2024 14:33 | |
1956 | 31-05-2024 14:07 | |
1887 | 12-03-2024 15:13 | |
1014 | 01-03-2024 15:54 |