
Expert Moderator
Bjarne
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:33
|
Lid sinds: 30-08-2019
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:33
Ranking
Expert Moderator
23-04-2025
12:58
Ja, dat had ik begrepen. Als Proximus voor haar klanten schrijft wat ze moeten doen als ze een eigen mailserver hebben, zie ik niet in hoe Proximus een verschil kan maken tussen een klant en geen klant met een 'eigen' mailserver. Uw mailserver (voor zover ik je correct begrepen hebt) is een server gehost door One. Thunderbird is je client. Ik meen dat het de moeite waard is de verschillende pagina's te lezen en na te kijken.
... Meer weergeven
23-04-2025
00:36
Hebben jullie dit doorgeven via telenet whatsapp Zou het nog eens doorgeven met zo veel mogelijk info dat jullie er problemen mee ondervinden Geef ook aan welk toestel je gebruikt zo veel mogelijk info en foto's https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
... Meer weergeven
13-04-2025
09:55
Hallo, dat was een dag later opgelost toen ik bij MIJ thuis was. Toen kon ik inloggen.
... Meer weergeven
08-04-2025
10:38
2
We begrijpen zeker en vast jouw frustratie, @gdlm_. Het is absoluut niet de bedoeling dat er dingen worden gewijzigd aan jouw abonnement zonder jouw toestemming en we vinden het spijtig om te lezen dat dit toch gebeurde. Ook jammer om te lezen dat je bij de verderzetting van het gesprek niet het gevoel kreeg goed geholpen te zijn. Het is uiteraard spijtig dat je met dat gevoel zit na een chatgesprek met ons. Momenteel zal je door de huidige werkwijze via chat inderdaad met verschillende medewerkers spreken. Daarentegen is het niet de bedoeling dat er "snel-snel" geantwoord wordt op jouw bericht zonder dat je echt een antwoord krijgt op jouw vragen.
Je hoort wel een volledig overzicht te krijgen met de prijs erbij wanneer er iets gewijzigd werd aan jouw abonnement. Kan je dit misschien verder toelichten in een privébericht naar @Moderator?
Het klopt dat De Netweters een platform is waar klanten of andere tech enthusiasts elkaar kunnen helpen. Daarnaast zijn de aanwezige moderatoren en expert moderatoren wel Telenet-werknemers die wanneer dit nodig blijkt intern zaken na kunnen vragen of door kunnen geven. We zouden, mocht jij dit uiteindelijk toch nog willen, graag jouw feedback intern doorgeven zodat dit op kan genomen worden. Daarvoor mag je een bericht met jouw klantgegevens en wat meer info over het gesprek (eventueel screenshots) sturen naar @Moderator. Zo beschikken we over de nodige informatie om dit verder op te pikken! Laat gerust iets weten.
Verder wil ik ook aan iedereen vragen om op dit platform steeds respectvol te zijn tegenover andere leden. We willen dat dit voor iedereen een aangename en toffe omgeving is!
... Meer weergeven
17-03-2025
21:49
1
Als er nog voorbeelden nodig zijn: Recent gemerkt dat ik 'Domina' op Canvas ook niet kan toevoegen aan de kijklijst. Build: 5.16.11012+16918 Device: iPhone17,1 OS: iOS 18.3.2
... Meer weergeven
04-03-2025
14:30
2
Ik was dit weekend in de metro van Antwerpen, ikzelf heb een privé simkaart van Telenet & business kaart van Proximus. M'n vriendin heeft Orange. M'n Proximus kaart & Orange van vriendin werkte perfect, Telenet simkaart totaal niet. Op welke antenne's koppelt Telenet dan in, en waarom zou Telenet moeten investeren in een 5G upgrade als Telenet inkoppelt op andere antennes... ik ben hier niet 100% in thuis uiteraard (technisch), maar vroeg me dit toch af.
... Meer weergeven
18-11-2024
08:22
@luc55 Bedankt voor de feedback, ik weet dat ruilen niet hoeft aangezien hij compatibel is naar de toekomst toe maar zou Telenet ermee akkoord gaan als ik hem wil ruilen naar het nieuwere model?
... Meer weergeven
10-11-2024
06:31
De eSIM van mijn watch werkt weer. Zoals posters in deze thread al meermaals hebben opgemerkt - bij het activeren is het belangrijk dat je de inactieve eSIMs niet verwijdert. Het probleem was dat je geen activatieoptie had zolang die eSIMs daar stonden. Dat is nu verandert. De “wees-eSIMs” staan nu niet meer onder “verlopen”, maar onder “niet in gebruik” en de optie om een eSIM te activeren is aanwezig. Ik heb een aantal keer moeten proberen en ik kreeg nog steeds foutmeldingen maar uiteindelijk, na de zoveelste herstart van de watch (en iphone) kwam er “netwerk activeren” in de watch app. Sindsdien is de 4G actief. De inactieve eSIMs zijn er nog steeds. Niet aankomen, bidden.
... Meer weergeven
07-10-2024
00:07
@flip1953 Ik heb dit niet, ze zitten op 2 verschillende freq dus daar kan het niet aan liggen, zou eens de module uit tv halen en terug insteken, misschien helpt dat dat de tv weer eens wordt gelinkt aan de module.
... Meer weergeven
04-10-2024
22:01
@Master-Magic schreef: @Ex-Netweter Het is een Tizen versie, waarschijnlijk niet meer ondersteund omdat die te oude software heeft. netflix is ook niet meer te downloaden, als die er nog opstaat hem niet verwijderen. @Master-Magic wat lees ik hier vandaag gaan ze de Tizen versie ook nog updaten 🤔
... Meer weergeven
30-09-2024
10:53
@Ex-Netweter proficiat, good for you! 😁 En heeft Mobile Vikings u nu ook een extra korting gegeven om overal de irritante spammer uit te hangen? 🤔 Op forums en sociale media reageren hoe goed ze wel zijn en hoeveel goedkoper dan al de rest 😁 Bespaar het ons aub en sluit u account! 😉
... Meer weergeven
10-09-2024
23:10
Je kan beter 8 euro per maand besparen en iets als Pi-Hole gebruiken. Zo blokkeer je niet alleen verdachte websites met malware, maar ook ads. Zelf gebruik ik hiervoor een Raspberry Pi en een eigen router die de RPi als DNS server gebruikt. Via PiVPN kan ik extern met mijn smartphone verbinden. Ik lees dat dit zelfs onder Windows kan. AdGuard Home is iets gelijkaardigs. Het is een beetje uitzoeken hoe het werkt, maar je bespaart 96 euro per jaar (en mijn Pi-Hole heeft het nog geen enkele keer laten afweten).
... Meer weergeven
06-09-2024
14:06
Hi all,
We zijn dit achter de schermen mee blijven opvolgen en hebben inderdaad de bevestiging gekregen dat er een nieuwe versie van de app beschikbaar is met een oplossing voor dit issue! Installeer die dus zeker even als je dit nog niet deed. 😊
Merken jullie na de update allemaal op dat "Gezin" weer zichtbaar is?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-04-2025 14:53 | |
5 | 06-04-2025 15:19 | |
3 | 05-04-2025 15:21 | |
2 | 04-03-2025 15:51 | |
3 | 04-03-2025 14:25 | |
1 | 11-11-2024 11:53 | |
2 | 24-09-2024 11:44 | |
1 | 19-07-2024 15:02 | |
3 | 31-05-2024 14:07 | |
1 | 31-05-2024 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1186 | 24-09-2024 11:44 | |
858 | 31-05-2024 14:33 | |
1952 | 31-05-2024 14:07 | |
1884 | 12-03-2024 15:13 | |
1011 | 01-03-2024 15:54 |