
Expert Moderator
Bjarne
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-04-2025
11:33
|
Lid sinds: 30-08-2019
Datum laatste bezoek: 29-04-2025 11:33
Ranking
Expert Moderator
05-09-2024
13:10
Buiten zal er 4g zijn maar de ontvangst zal niet zeer goed zijn In zeer bosrijk gebied zien we dit veel opduiken Er zijn ook plaatsen waar de kost te hoog wordt om er iets aan te verdienen Soms de fout van gemeentes of eigenaars van hoge gebouwen Dat zal Digi ook wel merken met de uitrol van hun masten
... Meer weergeven
03-09-2024
13:36
Dag iedereen,
We hebben hier nog eens achter zitten horen en we hebben het nieuws gekregen dat dit opnieuw zal aangepast worden zodat het e-mailadres wel duidelijk terug zichtbaar is. Helaas kunnen we hier geen ETA over geven.
... Meer weergeven
25-08-2024
10:20
Heb je de regel ook in de "Actieve regels" kolom gezet? Kijk daarnaast ook eens na of je geen regels hoger in de lijst hebt waarvoor het in aanmerking komt die "Geen andere regels toepassen" ingeschakeld hebben.
... Meer weergeven
13-08-2024
14:23
1
@patrick37 schreef:
Heb net via de website gezien dat het sufvolume voor in de EU verhoogd is. Vanaf nu heb je 54 Gb in plaats van 40 GB.
Dag @patrick37 , we hebben de thread opgevolgd en het nagevraagd tot we uitsluitend antwoord hebben gehad. En dat hebben we eindelijk. Helaas klopt de informatie van 54GB per nummer niet. De site en infofiches zijn ondertussen ook aangepast. De FUP in de EU-zone blijft 40GB. Zie jij het nog ergens anders staan? Je vindt hieronder nog de tabel die onze collega's gedeeld hebben:
Mobile product
EU FUP
One Unlimited
40 GB
Telenet Mobile Unlimited
56 GB
KLIK Unlimited
44 GB
Kong Business Unlimited
55 GB
Wigo Unlimited
120 GB
... Meer weergeven
21-07-2024
11:44
1
@PBR schreef: Hallo, Wanneer komt de app van HBOMAX via de TV BOX? groetjes! Volgens de website van Telenet komt de app van HBO Max "later deze zomer" beschikbaar via de TV Box.
... Meer weergeven
20-07-2024
20:15
@Bjarne Ik heb hetzelfde probleem na online aankoop Netflix via Telenet. Bij Telenet gelogd onder ticket S-27949709 van di 16/7. Bij poging tot activeren krijg ik de melding dat dit enkel via mijn thuisnetwerk kan, maar daar ben ik op ingelogd. Helpdesk heeft geen verder info (zij kunnen IT niet contacteren…), ik zal wel een factuur ontvangen voor iets wat niet werkt en zal dan telkens moeten vragen om te crediteren. Was een online aankoop maar bij vraag om die te annuleren wordt gezegd dat dit niet kan zolang dit niet geactiveerd is. Kafka.
... Meer weergeven
08-07-2024
15:12
@Geoffrey_B @svrp Nos collègues du service clientèle peuvent mettre en place le portforwarding via les programmes internes. Pour ce faire, il est préférable de les contacter via Facebook Messenger.
... Meer weergeven
30-06-2024
01:11
Hoe ben je zeker dat de afzender de mail verstuurd heeft? ben je zeker dat de afzender geen bericht terug gekregen heeft dat de mail niet correct ontvangen is. De afzender kan zeggen wanneer exact de mail verstuurd is. Dat is essentiële informatie om te kunnen uitzoeken of en waar het misloopt. Niet door u, maar de afzender, zijn e-mail provider en uw e-mail provider. Als er zaken mislopen, lopen ze mis telkens als het dezelfde omstandigheden zijn. Bent u de enige klant van de bank met een Telenet e-mailadres? Neen. Ontvangt geen enkele klant van uw bank nog e-mails op hun telenet adres? Wat is het verschil tussen zij die wel email krijgen van uw bank op hun telenet adres en zij bij wie de mail verdwenen is? Enkel deze laatste vraag is het begin van de oplossing van het echte probleem. Spam filters zijn zelflerend. Stel dat u naast de nodige en noodzakelijke mails van de bank, dat je ook regelmatig reclame krijgt. Je reactie weer eens reclame, naar de spam ermee. Na een paar keer kan de zelflerende spamfilter alle mail van de bank als spam beschouwen. Exact dit kan niet uw probleem zijn want dan zou je die in de spambox krijgen. Maar er is meer. Quasi alle grote verzenders van e-mail werken samen met dienstenfirma's voor het verzenden. Het kan daar al zijn dat de uitgaande mail geblokkeerd wordt. Dus nog altijd onder de bevoegdheid van de afzender, maar de afzender zelf ziet het niet en weet het ook niet. Telenet kan het ook niet weten, want de mail is niet tot bij Telenet gekomen. Fictie? Neen, ik heb dit meegemaakt met mail van de Netweters. Met een alias op uw telenetmailbox zal in dat geval de mail doorkomen. Mijn bevindingen kan je hier vinden. Wat ook mogelijk is: nooit geen mail gekregen die niet voor u bestemd, maar die wel bij u terechtkomt omdat de afzender ergens een teken vergeten of teveel gezet heeft of een teken verkeerd en het daardoor uw e-mailadres is en niet van de persoon aan wie de afzender dacht een bericht verstuurd te hebben.
... Meer weergeven
21-06-2024
14:44
@WG94 schreef:
@ChristofM @Moderator
Even een herinnering hier. In de infofiches staat nogsteeds 0,00155 €/MB (incl BTW). Dat moet 0,00155 €/MB (excl BTW) of 0,0018 €/MB (incl BTW) zijn.
Hey @WG94 , bedankt voor deze melding. We hebben dit intern doorgegeven. We laten nog iets weten van zodra dit veranderd is.
... Meer weergeven
07-06-2024
14:36
2
@WG94 We hebben dit intern opnieuw doorgegeven. We houden jullie hiervan op de hoogte.
@Kd1 We hebben ook jouw topic hieraan toegevoegd. Zo blijft dit overzichtelijker voor de leden.
... Meer weergeven
01-06-2024
02:24
De zender 444 zender yelo tv is er nog altijd en 351 zender ID zit er nog altijd dubbel op
... Meer weergeven
01-06-2024
01:49
Er is een update ziggo heeft laten weten dat er enkel zeer kleine zenders worden uitgezet er was al paniek uitgebroken wat ik al zegde zender met bijna geen kijkers wordt later via ip tv uitgezonden van uitschakeling is geen spraken En klanten kunnen een andere ontvanger krijgen om de ip tv zenders te zien wordt per klant bezien of ze een toestel krijgen
... Meer weergeven
31-05-2024
14:24
1
@WG94 schreef:
Het begint een beetje vermoeiend te worden om dit bijna dagelijks te moeten typen 😅 @Moderator
We weten dat het al enige tijd aansleept. We blijven deze topics ook nog steeds opvolgen en komen er zeker op terug van zodra we concrete oplossingen hebben. Voor nu is en blijft de work-around om contact op te nemen met de klantendienst die de portforwarding kan instellen.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-04-2025 14:53 | |
5 | 06-04-2025 15:19 | |
3 | 05-04-2025 15:21 | |
2 | 04-03-2025 15:51 | |
3 | 04-03-2025 14:25 | |
1 | 11-11-2024 11:53 | |
2 | 24-09-2024 11:44 | |
1 | 19-07-2024 15:02 | |
3 | 31-05-2024 14:07 | |
1 | 31-05-2024 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1183 | 24-09-2024 11:44 | |
850 | 31-05-2024 14:33 | |
1951 | 31-05-2024 14:07 | |
1871 | 12-03-2024 15:13 | |
1004 | 01-03-2024 15:54 |