RonC
Professional Weetjesweter
RonC
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-04-2025
21:43
|
Lid sinds: 30-01-2020
Datum laatste bezoek: 07-04-2025 21:43
Ranking
Professional Weetjesweter
18-03-2025
13:24
1
Bedankt! Dit heeft het probleem opgelost!
... Meer weergeven
18-03-2025
13:23
2
Klopt! Heeft geholpen! Bedankt!
... Meer weergeven
17-03-2025
14:20
Ik heb een paar opnames van BBC First en VRT Canvas, maar sinds kort als ik bij Opnames er op klik dan verschijnt enkel het kader waar je normaal de opnames of seizoenen ziet. Zie foto.
als ik het programma zoek in de TV-gids en dan naar afleveringen ga dan lukt het wel laar dit is heel omslachtig.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Opnames komen niet tevoorschijn
... Meer weergeven
25-01-2025
22:56
Ik wilde graag mijn Streamz en nadien ook Play Sports opzeggen, maar als ik dit via Mijn Telenet probeer (de app geeft problemen) dan komt mijn bestelling in het winkelmandje? Ik zie dan mijn Klik Buro en Streamz onderaan bij opzeggen. Is dit de juiste manier? Want dit lijkt bijna alsof je een nieuw contract afsluit. Zo een omslachtige manier.
... Meer weergeven
- Tags:
- mijntelenet
Labels:
- Labels:
-
Mijn TV
-
Play Sports
-
Streamz|Streamz+
10-01-2025
22:11
Als je nu op dit moment HBO Max neemt, heb je dan letterlijk het aanbod van Streamz of heeft Streamz toch nog net iets meer?
... Meer weergeven
19-04-2024
17:18
Update na 2 maanden. Probleem nooit opgelost door Telenet.be Pod is nog altijd niet te vinden in mijn nieuwe woning, als ik verbinding wil maken komt de Wifi van mijn zakelijk adres tevoorschijn (15 km verder), Oke mijn facturen komen daar aan maar verder niet. sinds februari met Telenet proberen contact te maken en iedere dag zeiden ze "Nu is het opgelost" maar als ik in de app ga kan ik de pod ook nog niet vinden op mijn nieuw adres, als ik naar het zakelijk adres gaat staat er "Activeer uw pod". Nu na techniekers te hebben gehad en op X te sturen, te mailen, bellen,.. Stemmen ze met mij mee in om de Pods gewoon naar de winkel terug te brengen en als ik wil, willen ze op afstand de pods al onklaar maken. Niet de hulp die ik verwachtte voor wat ik dacht een simpel probleem. Helaas. Dan maar zelf met de info die ik hier eerder gehad heb een Mesh Wifi netwerk instellen en apparatuur aankopen.
... Meer weergeven
27-02-2024
10:57
We zijn nu bijna een maand later. Als Telenet Business heb ik altijd zelf achter hun moeten hollen, dan krijg ik een dag erna antwoord dat er een melding is ‘reeds in orde door IT.’ Er is een technieker langs geweest, die heeft dit aan de backoffice doorgegeven.. kort gezegd: niks opgelost. 🙂 De wifi pod blijft een verkeerd adres geven en in de app blijft deze fout aangeven. De enige oplossing is terugbrengen en zelf een systeem installeren denk ik..
... Meer weergeven
07-02-2024
10:28
Ik ben na 15 jaar op zoek naar een nieuwe televisie. Ik had altijd een Full HD ready en nu (ivm thuis veel licht) zou ik graag een Qled aanschaffen. Ook omdat ik heel tevreden was van Samsung zou ik hetzelfde willen. Zijn er Samsung Qled's die maximum rond de €1000 vallen en toch bv een goede kijkhoek hebben, etc..? Online lees ik veel mixed berichten.
... Meer weergeven
31-01-2024
11:24
2
Het zou duidelijker zijn voor iedereen als je ook het type zou opgeven van je modem. Een "witte laatste nieuwe" schept verwarring. Jij hebt dus de CV8560E, ook wel E-router genoemd Excuseer me. Wit was inderdaad een domme reactie. Het is dus inderdaad bovenstaande! 🙂 Je hebt dus één klantennummer met verschillende "installatie adressen". Dat is mogelijk. De toestellen, zoals de pods, moeten dan wel door Telenet op het juiste installatie adres geregistreerd worden. Volgens mij moet je dan toch via de "My Telenet App" deze 2 pods met elkaar kunnen verbinden in één mesh netwerk? Klopt, 1 klantennummer. 2 adressen. Die laatste pod die niet ging en ik erna was gaan wisselen voor een nieuwe kon de 1ste pod niet vinden. Sterker nog nadat ik met Telent technische dienst had gebeld vond ik deze helemaal niet meer. Ik zie bv wel op de Telenet app 'Unknown' staan maar kan niet verbinden en het serienummer kan hij niet vinden, ook al zei men aan telefoon dat ik nu zou moeten kunnen registreren. Ik denk persoonlijk dat er met de app. 1 business klantennummer en 2 verschillende adressen toch nog veel mis is want toen ik in de app klikte op 'Modem herstarten' - misschien was dit het probleem - toen kreeg ik een melding dat de modem op het ouderlijk huis en eerste hoofdadres aan het herstarten was. Er bestaan genoeg alternatieven. Elk "mesh" systeem, met één "master" èn één of meerdere "satellieten" zal perfect werken achter jouw E-router. Hierbij moet je de "master" instellen als router, en via "Mijn Telenet" het MAC adres van de router in de bridge zetten. Dan krijgt deze een extern IP adres, en kan je hier alles instellen. Bedankt voor de hulp en informatie! Ik heb nu Telenet toch zo ver gekregen dat men een technieker gaat sturen. Ik ga dus nog afwachten tot deze langskomst en dan zien we wel. Want 1 pod werkt wel en het is niet mogelijk via deze met een ander product te verbinden denk ik. Wordt vervolgd! 🙂
... Meer weergeven
30-01-2024
00:46
Hier al een maand problemen met mijn 360° pods. Al een paar weken eventueel een technieker proberen te laten komen maar ze hebben er geen oor naar. En ik ben business klant! Ondertussen de vraag hier ook op het forum gesteld.
... Meer weergeven
30-01-2024
00:33
Klopt. Een zakelijk account en dus een witte modem zonder knoppen of wifi. Degene die u vermeld heb ik inderdaad niet.
... Meer weergeven
30-01-2024
00:32
Zoals hieronder vermeld heb ik dus een witte ‘laatste nieuwe’ modem maar zonder wifi, waarschijnlijk omdat business is. Ik kan enkel de naam aanpassen van 1 pod. Degene die de technieker had aangesloten en werkt
... Meer weergeven
29-01-2024
19:18
wat ik al een maand met Telenet probeer te fixen.
ik ben pas van het ouderlijk huis naar een nieuwe woonst verhuisd. Ik maak wel gebruik van hetzelfde Business klantennummer. Telenet komt een modem installeren en een 360 pod (de nieuwste modems hebben geen wifi meer). 1 pod krijgt de technieker geïnstalleerd en aangesloten via utp.
Dit was te weinig bereik voor de dekking in mijn heel appartement, geen probleem ik kon zelf 1 gaan halen in een Telenet center. Zo gezegd, zo gedaan. Maar eenmaal ingestoken kreeg ik wel verbinding, maar plots ook de wifi naam van het ouderlijk adres en ik de app stond die daar ook geïnstalleerd. Wat niet de bedoeling was. Ze raadde me aan een nieuwe pod te halen en te laten registreren op mijn nieuw adres, ze dachten dat daar de fout lag door hetzelfde Business klantennummer (ook al was dit wel juist gebeurd in de winkel). Nieuwe pos gehaald op mijn nieuw adres, ingestoken, zelfde probleem.. wifinaam ouderlijk adres en in de app ook.. veel keren gebeld en via Whatsapp,.. nu vandaag zeiden ze na 2 weken bij de technische dienst het hebben door te geven dat het op mijn nieuw adres zou staan. Gaan testen, niets.. Ik ben het wat moe na bijna een maand en hier dan ook voor te betalen binnenkort als proefperiode afloopt (waar ik dus niets aan had) maar een technieker krijgen is precies onmogelijk.
Heeft iemand misschien een goede router of pod achtig alternatief voorstel voor een appartement met 2 verdiepingen? Want ik ben het wat moe.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Geen oplossing voor Telenet Wifi Pod. Alternatief?
... Meer weergeven
Labels:
30-07-2023
14:55
Ik had op Zes TV een serie - Million Dollar Listening: Los Angeles - opgenomen via de TV-Box en de opnames zijn plots verdwenen? Zijn pas een paar maanden oud. De instellingen staan op pas verwijderen na 12 maanden,… nog iemand dit al meegemaakt?
... Meer weergeven
23-07-2023
13:03
Hallo, op de TV box wil ik een programma opnemen. Bijvoorbeeld Father Brown op BBC First maar als ik op ‘serie opnemen of geavanceerde instellingen voor opnames’ klik gebeurd er niets. Er komt rechts bovenaan wel dat hij aan het plannen is maar dan springt hij terug naar het scherm om op te nemen. Enkel bij ‘aflevering opnemen’ lijkt het gepland maar het is niet de bedoeling dat ik dit aflevering per aflevering doe. Ik had dit al eens via de app gedaan en dacht dat de serie geprogrammeerd was maar nu merk ik dus van niet. Zeer irritant
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 18-03-2025 13:23 | |
1 | 18-03-2025 13:24 | |
2 | 31-01-2024 11:24 | |
2 | 06-02-2020 20:58 | |
2 | 31-01-2020 12:01 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5440 | 06-02-2020 20:58 |