Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

4 jaar, time flies when you're having fun!

Sommigen onder jullie hebben het misschien gemerkt, dit jaar was er iets anders op De Netweters. Meestal vieren we onze verjaardag in september of oktober. Maar dit jaar is de tijd zo snel voorbijgevlogen en waren jullie Netweters actiever dan ooit, dat we er eerlijk gezegd niet bij hebben stilgestaan (sorry!). Laten we het even goedmaken. 

 

Vorige jaren vierden we onze verjaardag al eens door middel van een wedstrijd of een infographic. Daarom mag ook dit jaar een leuke visual niet ontbreken.

 

We delen graag enkele cijfers met jullie die weerspiegelen wat alle Netweters tezamen bereikt hebben de voorbije 4 jaar. Absoluut iets om trots op te zijn!

 

4 jaar De Netweters.png
Data van periode 01/09/2014 - 30/11/2018

Daarnaast wil ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie allen te bedanken voor al het engagement en de positiviteit in de manier waarop jullie elkaar helpen. En aan de diehards die bijna dagelijks actief zijn (jullie weten wel wie), een extra dankjewel! 

 

Ben je een Netweter die zelf nog niet zo actief is? Vergeet dan niet dat zelfs de kleinste bijdrage iemand kan verder helpen met zijn/haar vraag. Zijn er dus onderwerpen waarover je kennis hebt, aarzel dan zeker niet om die te delen met je mede-Netweters. Ben er zeker van dat het geapprecieerd zal worden.

 

Keep up the awesome teamwork en op naar de volgende verjaardag! Smiley Erg vrolijk


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

12 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4 jaar, time flies when you're having fun!

@Suzy 

 

Bedankt voor dit historisch overzicht, ik persoonlijk vind dit wel leuke info. Ik heb dan ook (nog net) de overgang van "Telenet Community" naar "Netweters" meegemaakt. En van kudo's naar likes. 😋 

 

EDIT: Heb het juist eens nagekeken en mijn welkomstmail na mijn aanmelding in de Telenet Community dateert van 27/06/2016.

Krak tweede generatie geworden op 02/03/2018.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

4 jaar, time flies when you're having fun!

@StefaanH klopt als een bus! Op 27/06/2016 ben jij lid geworden van De Netweters. Dat is al 1633 dagen of 233 weken of 54 maanden geleden! 👊😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

4 jaar, time flies when you're having fun!

Toch best vreemd om de evolutie die je zelf meemaakt in cijfers te zien 😛

 

Veel heeft volgens mij met de strategie van Telenet te maken sinds ze in 2015 à 2016 de Telenet Community als centraal platform zijn gaan marketen en rebranden naar de Netweters.

 

Op naar de volgende 5 jaar!

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

4 jaar, time flies when you're having fun!

@Niels die je zelf mee maakt en realiseert. 😁

 

En keep in mind: Telenet maakt nergens echt promotie voor De Netweters (buiten kort na de naamswijziging in 2016-2017). 

 

Klanten of personen weten standaard niet dat de community bestaat, tot ze erop terecht komen via Google (SEO > 88% à 90% zelfs) of wanneer ze zijn doorverwezen van Telenet klantendienst doordat ze een vraag stellen waar Telenet geen support op geeft. 

 

Wat dus ook wil zeggen dat het grotendeel van de leden puur organisch gegroeid zijn, wat dus zeker geen slecht resultaat is. 👍


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4 jaar, time flies when you're having fun!

Sinds een tijdje staat er een link naar de netweters op de webpagina's van Telenet. Kijk maar eens gans onderaan bij Hulp en advies als voorlaatste staat De Netweters (ik denk zelfs op elke pagina).

Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

4 jaar, time flies when you're having fun!

Met marketen bedoelde ik inderdaad zoals @janne_man zei, dat de Netweters een prominentere plaats kreeg binnen de pagina's van Telenet. Ook komt vanuit de telefonische helpdesk of via Social de suggestie om eens bij de Netweters te gaan horen indien het te complex wordt.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

4 jaar, time flies when you're having fun!

@janne_man klopt, we hebben dit eerder dit jaar wat prominenter op de Telenet website laten plaatsen, zowel in de footer als op de contact pagina. Ook is er een klantenservice artikel over hoe je kan registreren op De Netweters. 

 

Misschien dat we het in 2020 nog wel wat meer naar voor kunnen schuiven. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

4 jaar, time flies when you're having fun!

Twee dagen te laat, maar alsnog gefeleciteerd.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

4 jaar, time flies when you're having fun!

Op een of andere manier heb ik dit ook gemist (I blame smartphone), maar altijd wel leuk, dit overzicht.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

4 jaar, time flies when you're having fun!

@sb 

 

Dit is een jaar oud, heb je dat vorig jaar niet gezien?

 

Intussen vieren we dus onze zesde verjaardag ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

4 jaar, time flies when you're having fun!

@StefaanH 

 

**bleep**. 😱

 

Edit:

 

** d a m n

 

Mijn wens voor 2021? Een minder gevoelige filter. Misschien moeten we eens een overzicht van de lijst opvragen om een en ander te schrappen. Bovendien is het kinderspel om de filter te omzeilen (Q.E.D.).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

4 jaar, time flies when you're having fun!

@sb staat op m'n lijst met acties om te nemen in 2021. Zal hem wat meer prioriteit geven voor jullie. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.