Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7798
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Vertel ons jouw mening over het contactformulier

Dag Netweters,

Bij Telenet willen we begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Jullie mening is superbelangrijk om ons verder te helpen!

👉 Beantwoord deze 2 korte vragen:

  1. Waarom is een contactformulier handig voor jou?
  2. Waarom kies je liever voor een contactformulier dan voor chat?

Jouw feedback maakt het verschil. Bedankt om mee te denken!

Samen zorgen we voor een nog betere ervaring.💡


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 6107
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Vertel ons jouw mening over het contactformulier

1. Er is in principe geen e-mailadres waarnaar je kan mailen, dus handig dat er een contactformulier is. Je kan het onderwerp van je vraag/opmerking aanduiden via de opties die je krijgt. Dat kan uitgebreid en in tegenstelling tot een telefoon kan een medewerker dit rustig raadplegen, desnoods een collega contacteren voor meer info.

2. Ik heb geen WhatsApp, al zie ik dat het intussen ook zonder kan. Blijkbaar een AI-assistent, dus neen, dank je. Liever een mens, zelfs al is die minder op de hoogte. Te oordelen aan Netweters lopen de wachttijden hier op. Ik heb zelf al eens 3 uren moeten wachten op een respons, dus ik zie het voordeel niet echt.

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 6078
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Vertel ons jouw mening over het contactformulier

Dat hangt af of iets al dan niet dringend is. Geen internet meer of geen tv meer: eerder via  WhatsApp.

Een niet technisch probleem: eerder via contactformulier. 

Je kan wel WhatsApp gebruiken op pc, maar dat is minder handig en het is soms al verstuurd als je naar een nieuwe lijn wil gaan (Enter i.p.v. Alt+Enter). 

Met het contactformulier geeft de indruk van meer ruimte en is men niet gehaast om te reageren als er bij een WhatsApp dialoog. Men kan dat beter voorbereiden. Men heeft alle mogelijkheden om het probleem zo duidelijk mogelijk voor te stellen.