Beantwoorden
Thomasm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hallo,

 

Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.

 

Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.

 

telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken. 

Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen

239 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Gisteren een opgenomen film aan het kijken met de telenet tv app op een apple tv en plots vloog ik eruit en moest herinloggen. de telenet tv app is ook triestig gesteld sedert de laatste update.

 

@Suzy Is Telenet dan echt niet in staat om deftige apps te maken, als ik vergelijk met de vtm go en de vrtnu app

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hallo @Christof75  We hebben om een update gevraagd. Sorry voor het lang wachten! We hopen snel antwoord te krijgen.

 

Gr

Bert


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@bert_  We hebben nog maar een update gehad en het heeft de telenet tv app op de apple tv alleen maar slechter gemaakt.

terug een probleem met airplay (vroeger ook al gehad)

totaal onoverzichtelijk overzichtsscherm van de opnames

het niet onthouden waar je gekomen bent bij de opnames

Meervoudige opnames zijn eenvoudig te wissen, enkele opnames zijn nu meer stappen nodig dus achteruitgang

app die vastloopt bij bepaalde zaken in setup/systeem

het niet refreshen van de zenderschermen in het overzichtsscherm

het nog steeds onderbreken van de app bij homekitbedieningen

het uitblijven van de innovatieve mogelijkheden van de apple tv, zoals swipen tussen zenders, iets wat paar jaar geleden wel al kon bij de yugo app

picture in picture die nog steeds ontbreekt terwijl dit paar jaar geleden al kon in de yugo app

 

voor de mensen met flow zou ik toch eens kijken bij de buren van tv vlaanderen, meer zenders voor ongeveer dezelfde prijs en veel beter apps.

ik denk dat telenet nog steeds niet beseft dat apptv de toekomst is, want op de tvbox draaien de apps ook maar erbarmelijk.

 

0 Likes
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@Christof75 TV Vlaanderen is absoluut geen goed alternatief.

Enkel terugkijk tv... Geen opnames.

Concept van Telenet Flow is perfect enkel dat inloggen.... 😞

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@JeffreyM89 

De vraag is als terugkijktv hebt, moet je het dan nog persé kunnen opnemen? De meesten bekijken hun opnames binnen de week dus kan dat perfect met tv vlaanderen, en je krijgt meer zenders. Er bestaan ook apps zoals vrtnu en vtmgo. Opnames worden ook niet tot in de eeuwheid bewaard en staan ook niet meer lokaal, en soms gaat het daar ook eens mis waardoor je opnames niet kan bekijken.

0 Likes
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@Christof75 

Ik vind TV Vlaanderen op dat gebied heel beperkt.

Geen mogelijkheid om door te spoelen bij VTM (ook niet na reclame kijken). Stop je tijdens de helft en kijk je daarna verder moet je weer van begin kijken... Zonder de mogelijkheid om door te kunnen spoelen waar je gebleven waart. Nee, was echt niet gebruiksvriendelijk.

Ook met klantendienst gesproken en ze konden me helaas geen oplossing hier voor geven.

Losse apps is voorlopig nog het beste alternatief en gratis.

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Bedankt voor je feedback @Christof75  voorlopig nog geen extra nieuws. 😕 

 

Gr

Bert 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@bert_ 

Is er nog actieve development aan Telenet TV Flow vraag ik me dan af…

Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ervaren jullie dit nog steeds? Gelieve dan de klantendienst te contacteren en ons daarbij je klantennummer, merk toestel, softwareversie en enkele tijdstippen te bezorgen. Onze collega's hebben meer concrete voorbeelden nodig.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
cooltonic
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Dat meen je toch niet...grapje toch? Hoeveel maanden en hoeveel posts zijn we ondertussen verder over dit probleem.....

Anderzijds...voorlopig valt het mee het (her)inloggen maar heb nog weinig vertrouwen in de Flow App want misschien is het volgende week weer anders...

0 Likes
Joeri3
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Het herhaaldelijk inloggen is frustrerend, maar op Apple TV, is er een bijkomend probleem. Zodra je de kijkbron wijzigd, vb. YouTube of Netflix app opent en nadien Flow app, zal deze wel spelen, maar na de ingestelde tijd voor de screensaver, zal deze de uitzending onderbreken en de screensaver starten. Het enige wat hierbij helpt is. De Flow app compleet sluiten/stoppen en opnieuw opstarten. 
Telenet heeft duidelijk geen kaas geëten van het maken van werkende app’s. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

eigenlijk is het een schande dat we al die tijd al €10/maand betalen voor iets dat langs geen kanten werkt

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Misschien niet helemaal van toepassing op dit topic aangezien het hier om de Samsung Tizen Flow App gaat maar de laatste update van deze app dateert al van 17/08/21. Wat wil zeggen dat de app al meer dan één jaar niet is bijgewerkt, dat is tegenwoordig een eeuwigheid. En dat met alle gebreken ...

Er wordt dus helemaal geen aandacht geschonken aan Flow, echt schandalig!

0 Likes
Ex-Netweter
 

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV


@m-jan20  schreef:
eigenlijk is het een schande dat we al die tijd al €10/maand betalen voor iets dat langs geen kanten werkt

Ik snap niet dat dit een schande is. Er is toch geen contractduur? Dus je kan op elk moment stoppen met die 10 euro/maand te betalen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@Ex-Netweter 

Waarom stop zetten ? 

Als ik iets betaald per maand verwacht ik ook dat het werkt. Een andere oplossing kan duurder uit komen dan die € 10 per maand dus ik snap wel wat @m-jan20 hier mee bedoeld. Als ik € ....betaal per maand verwacht ik dat diensten werken waarvoor ze bedoeld zijn en door middel van een update zou je dat toch kunnen oplossen. 

Ik betaal € 20 voor tv en als de tv box of de digicorder of digibox niet werkt ja dan zou ik dat ook verwachten dat het opgelost wordt en dan zou ik dat ook een schande vinden voor dat geld per maand. Nu betalen ze € 10 per maand en dat is op zich ook niet aan de minste kant dus dan zou ik het ook een schande vinden als de dienst niet compleet werkt waar je voor betaald. 

Je weet zelf ook dat Telenet niet de goedkoopste is en elke € 10 die ze ontvangen voor diensten die voor de helft werken dan kunnen ze ook beter de helft betalen voor hun dienst. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.