24761
netweters
|
152495
antwoorden
|
20714
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Na 22u00 nog steeds dezelfde problemen hier.
Bij thuisnetwerk krijg ik nog steeds: ng.omapi-404-errorfield.
Als ik mijn mailboxen wil bekijken dan krijg ik dit: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
En dit nu al sinds weken. Telenet telefonisch niet te bereiken, op Whatsapp geven ze ook geen antwoord.
Ook via de App lukt het niet. De onderhoudswerken tijdens het WE hebben blijkbaar niets opgeleverd.
Dikke zucht...
PS: was niet bedoeld als antwoord naar Santa...
De mailbox heb ik altijd kunnen raadplegen,mails bekijken,al de tijd dat 'Mijn Telenet'niet beschikbaar was.
Op vraag van whatsapp helpdesk heb ik mijn modem 3 keer proberen resetten naar fabrieksinstellingen.
Eerst zie ik de default wifi, na enkele minuten terug de instellingen die ik vroeger deed.
Maar probleem blijft hetzelfde.
Nu willen ze een technieker sturen, maar dat lijkt me eigenlijk vreemd, want internet werkt zoals het zou moeten, enkel kan ik niets aanpassen in mijn telenet en staat er dat de modem niet bereikbaar is, wat wel vreemd is gezien ik gewoon kan internetten.
Ik wil ook geen technieker voor niets laten komen, of erger nog, dat ik zelf mag betalen omdat er "niets" mis is met mijn internet...
Ruil je modem om in 'n Telennet center in de buurt
Laat hem daar configureren
Werkt het dan nog niet,zou je toch best een technieker laten komen,ligt de fout aan Telenet,betaal je niets
Ik bevestig, ook nu nog altijd "ng.omapi-404-errorfield"..., al weken (ondertussen maanden?).
Telenet heel moeilijk bereikbaar en onze forum administrators zijn blijkbaar ook niet meer thuis... 🤔
Suzy TN was er gisteren nog hier op Netweters
Komt die storing voor in alle formules
Easy internet - All internet - One - OneUp ?
Of oudere formules.
Dat kan ik uiteraard niet weten..., mijn zoon heeft nog "WIGO Home S".
Als hij naar de producten, Internet gaat en hij klikt op "Beheer je opties" krijg hij nu al weken:
ng.omapi-404-errorfield
Zijn er mensen met OnUp die problemen hebben met thuis netwerk.
@robatoras schreef:
Suzy TN was er gisteren nog hier op Netweters
Komt die storing voor in alle formules
Easy internet - All internet - One - OneUp ?
Of oudere formules.
@robatoras dit is een storing die momenteel ondervonden wordt door klanten die al gemigreerd zijn naar het nieuwe IT-systeem. Dit valt dus niet toe te wijzen op een specifiek pakket of formule. Onze excuses voor het ongemak, jullie mogen er zeker van zijn dat Telenet hier mee bezig is.
Zinnige vraag.
Ik heb Wigo Home S en tot vóór enkele weken nooit (ernstige) problemen gehad.
Als het zo is dat alleen gebruikers met Wigo Home S dit probleem hebben vrees ik dat ze via die weg die mensen gaan verplichten om over te stappen naar een nieuwer systeem.
Als ik in "mijn telenet" op thuisnetwerk klik zie ik heel kort een tekening van mijn modem en dan direct de tekst "niet verbonden". Daarna die error ng.omapi-404-errorfield.
Geloof mij, ik heb enige ervaring in de IT en heb reeds alles uitgeprobeerd maar niets helpt.
Ik heb verschillende IP camera's geïnstalleerd en kan ze niet extern monitoren omdat ik geen "port forwarding" kan installeren.
Ook kan ik geen nieuw email adres meer aanmaken.
Telenet niet te bereiken via telefoon, Whatsapp, FB of twitter.
Ik had gehoopt om hier toch enige bijstand te krijgen van Telenet maar zie hier ook niemand...
Sorry voor de lange boterham.
'n vraag aan Suzy Telenet
Hoe kunnen we weten,dat we gemigreerd zijn naar het nieuwe IT-systeem
Laat Telenet dat persoonlijk weten aan zijn klanten.
@robatoras je kan dat zien aan de mijn.telenet die er anders uitziet in het nieuwe systeem dan wat er vroeger was,
jij ziet waarschijnlijk nog de groene blokjes waar alles in staat en dat je kan aanklikken (zoals ik) en die hebben er geen last van van die problemen.
Bedankt Master-Magic
Dat ze mij dan die groene blokken maar laten houden.
Ik had Whop. Op zeker ogenblik kreeg ik bericht dat alles bleef zoals het was maar de naam was voortaan Wigo Home S. Op nieuwe mijn Telenet (pc) of op de de telenet app heb ik terug Whop. Vermits ik me niet wil ergeren, ga ik ook niet testen om te zien welke onderdeel werkt of niet.
Bedankt @Suzy
Maar het is onbegrijpelijk. Waarom werd niet iederéén terug gezet naar het oude systeem van als het probleem gesignaleerd werd?
Waarom gewoon geen globale rollback en dan grondig testen in een test-omgeving? Zo werkt het toch normaal gezien?
Of ben ik nog old-fashionned? (als gepensioneerde IT-er...).
Het probleem duurt nu al meer dan een maand zonder enig zicht op beterschap.
William