24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Wel straf als ik dan toch eens de moeite doe om verschillende dagen achter elkaar te klagen het ineens werkt. En dan een maand nadien weer niet meer.
Van compensatie is er ook nooit sprake.
Server maar weer eens offline voor ondertussen verschillende dagen
Bij Telenet tilt men blijkbaar niet zo erg aan de aanslepende problemen.
"En ondanks dat onze IT-teams hard werken, zullen sommige issues mogelijks nog enkele weken aanslepen. Is het probleem met het thuisnetwerk zo'n probleem? Dat weet ik oprecht niet."
Wat een klucht ! Sinds deze morgen gaat er niks meer. Men kan zelfs niet meer inloggen.
Maar ja... 't zijn maar "kinderziektes" volgens Telenet.
En dat voor (tot voor kort) één van de grootste telecom bedrijven van België.
Vanwaar heb je die quote? 🙂
Van Suzy... stuur straks de link.
Deze morgen kon ik nog inloggen en zoals ge zegt nu kan ik zelfs niet meer inloggen.
Die moeten ginder toch allemaal met een rode kop zitten of toch niet , geen schaamte.
Man, man, man wat een miserie !!!
Dus jongens... niet meer neuten of zagen. Gewoon ondergaan en betalen !
Ik heb niets tegen betalen maar dan wel voor iets dat werkt.
Niet betalen en niet neuten!
@Ex-Netweter
Niet betalen is een zeer slecht advies. Je zult in een andere draad wel het extract uit de algemene voorwaarden gelezen hebben. Wat contractueel wel kan is een deel niet betalen. Welk deel? Het deel dat overeenstemt met met de tijd en de dienst dat je hebt moeten missen gedurende een periode langere periode. Wat is een langere periode? Wat het gezond verstand zegt.
Oké, ik was nog iets vergeten:
Niet betalen, niet neuten en schriftelijk de overeenkomst opzeggen.
En is daarmee het probleem van de vraagsteller opgelost? Of komt die dan van de regen in de drop?
Absoluut, als de bakker verklaart dat z'n oven nog wekenlang kapot zal zijn, ga je brood halen bij een andere bakker.
Tenzij je honger wil lijden natuurlijk.
Ik zou het niet aanraden om nu van "bakker" te veranderen want je gaat gegarandeerd in een Kafkaiaans verhaal terecht komen.
Je moet maar eens naar de FB pagina van TN gaan... wat een miserie !
https://www.facebook.com/telenet/community/?ref=page_internal
Ze doen zelfs de moeite niet meer om te antwoorden.
Ik overweeg ook om van bakker te veranderen maar zeker nu niet.
Of het zou moeten zijn dat de "kinderziektes" snel opgelost geraken.
Ofwel ga ik voor een modem-only oplossing maar ik durf het nu niet aan want ik ben 100 % zeker dat het verkeerd gaat aflopen.
En nu ga ik mij gedeisd houden want je weet maar nooit...
Blijf maar fijn waar je nu bent,of je zal snel terug zijn van die akelig trage koper aanbieders anno 2023.
Of FTTH moet bij jou beschikbaar zijn.
Hopelijk wordt jou probleem snel opgelost.
Allez vandaag nog wat slimmer geworden, dus sinds 22/11/22 kan ik niet meer op de instellingen van mijn modem.
Deze week toch nog eens navraag gedaan hoe het eigenlijk zit met m'n 4 klachten rond dit probleem, en vandaag volgend antwoord ontvangen:
"Hi St D , onze excuses dat we je bericht nu pas kunnen beantwoorden. Ik heb het antwoord even bekeken op je dossier en je kan geen advanced settings regelen voor een modem die deze optie niet biedt."
Jupla, dus een DOCSIS 3.1 E-ROUTER heeft volgens hen geen advanced settings meer , dan toch niet meer sinds de nieuwe layout...
Ok, als het dan geen 'advanced settings' meer zijn, geen probleem maar ik zou toch graag mijn port forwarding en mac-passthrough kunnen instellen.
Wat een zever toch allemaal