Beantwoorden
Joannes
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?

mvg

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk

476 reacties
GeertGuns
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Sinds de nieuwe layout krijg ik bij het aanmelden op mijntelenet via iPad diverse lege blokken waardoor ik geen enkele instelling kan aanpassen. Via whatsapp contact genomen… werd mij gevraagd om enkele schermafbeeldingen door te sturen en toen bleef het stil.

Ook via de Telenet app geen geavanceerde instellingen voor de modem beschikbaar.

Probleem is pas ontstaan bij lancering van jullie nieuwe software.

Is dit de manier waarop jullie klanten behandelen ? Wanneer wordt dit probleem eindelijk eens terdege opgelost.DB997EF4-72CF-41DE-B4F2-5CC0E58194B3.jpeg35CDE4BC-4C05-4DD4-8375-ABB33696EEDA.jpeg

Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Wanneer ik naar "Mijn telenet" - Je thuisnetwerk naar de geavanceerde instellingen ga, deze ontgrendel en een wijziging aanbreng, dan krijg ik bij het opslaan een foutmelding "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.".

 

Is dat een algemeen probleem ?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Algemeen niet,maar je bent niet de enige met dit probleem.

En dit is al langer(maanden) bezig.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet


@Suzy  schreef:

...

Met deze informatie kunnen wij dan nakijken of er nog tickets missen en zo ja intern terug de nodige onderzoeken laten opstarten.
We willen vermijden dat er nog steeds andere problemen zijn, waar er momenteel niemand meer naar aan het kijken is.


Even ter jullie informatie, we hebben vorige week vanuit het Netweters-team 3 nieuwe tickets aangemaakt richting onze backend collega's en IT. Dit om de onderzoeken naar volgende issues terug te laten starten: 

  1. Geavanceerde instellingen (modem) niet meer kunnen opslaan
  2. Geavanceerde instellingen onbeschikbaar omdat draadloze signaal van de modem uitstaat 
  3. Oeps, er ging iets mis-foutmelding

Aan elk ticket hebben we de voorbeelden vanop De Netweters gekoppeld en ook de URL's naar de topics die erover gaan toegevoegd.
Hopelijk kunnen we zo verwezenlijken dat dit opgelost kan worden. Als we informatie krijgen vanuit deze tickets, houden we jullie op de hoogte in deze thread.

Hou er rekening mee dat we vanuit De Netweters enkel algemene tickets kunnen opmaken ter onderzoek. Je laat als klant ook altijd best zelf een dossier aanmaken via de klantendienst, dus doe dit zeker als je dit nog niet hebt laten doen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Tsar ik heb jouw onderwerp samengevoegd met deze bestaande thread, omdat het issue dat jij ervaart hier ook al door verschillende leden is opgemerkt.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Starr0w_
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Sinds de overschakeling naar het nieuwe systeem bij Telenet (en de daaropvolgende aanpassingen aan mijntelenet.be) kan ik niet meer in de geavanceerde instellingen van mijn E-Router.

Ik krijg de volgende foutmelding:

 

Starr0w__0-1680722241954.png

Uiteraard weet ik dat deze modem geen Wifi heeft dus deze foutmelding slaat natuurlijk nergens op... 

Iemand een idee?

 

Thanks!

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Kan je foutmelding niet zien, want image nog niet goedgekeurd.

Ik krijg “Het toestel dat je gekozen hebt, is geen draadloos toestel.”

en kan verder ook niets meer. Is dat bij jou hetzelfde?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet


@Starr0w_  schreef:

Sinds de overschakeling naar het nieuwe systeem bij Telenet (en de daaropvolgende aanpassingen aan mijntelenet.be) kan ik niet meer in de geavanceerde instellingen van mijn E-Router.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Starr0w__0-1680722241954.png

...


@Starr0w_ ik heb jouw onderwerp samengevoegd met deze bestaande thread. Wat jij voor hebt, is hier ook al enkele keren benoemd.

Er is vorige week door ons (op basis van feedback op De Netweters) een ticket aangemaakt, dit zit ondertussen bij IT en zij zijn een onderzoek gestart. Zie mijn reactie hierboven in deze thread.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik heb net even gechecked en kan nu wel weer aan de gavanceerde modeminstellingen voor de CV8560E, op het nieuwe Mijn Telenet.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik hier ook met de CV8560E.

peteriso
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik heb sinds gisteren de nieuwe modem geïnstalleerd en blijkbaar kan ik nu ook niet meer op de instellingenpagina via mijn.telenet. De tab is wel zichtbaar maar ik kan er niet op klikken. Ik zou echter de SSID moeten aanpassen. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen? Het WIFI-paspoort werkt wel, maar als ik daar de SSID aanpas, wordt die dan ook aangepast in de modem of is dat alleen om andere toestellen te installeren. 

De SSID moet aangepast worden om volgende reden: voor onze verhuis hadden we een modem in de hoek van ons huis waardoor ik een Netgear Orbi heb geïnstalleerd met andere SSID. Bijna al onze toestellen waren verbonden met de Netgear Orbi. Nu heb ik dit systeem meegebracht naar onze nieuwe woning omdat dit gemakkelijk was: alle toestellen verbonden automatisch terug met de router van Netgear. De verschillende nieuwe domoticatoepassingen zijn nu hierop ook geïnstalleerd. Gezien de Orbi echter te zwak is voor de woning, dacht ik een nieuw Mesh-systeem aan te kopen maar dit is vrij duur. Toevallig komt Telenet nu met de Wifipods zodat dit een goed alternatief zou zijn. Bovendien is de telenetmodem nu meer centraal in de woning. Probleem echter: als ik de Netgear wegdoe moet ik de SSID van de telenetrouter aanpassen naar de SSID van de netgear opdat alle toestellen hiermee zouden verbinden. De internetinstellingen van alle toestellen aanpassen aan de huidige SSID van de telenetrouter is onbegonnen werk, vooral omwille van de verschillende domoticatoepassingen (rolluiken, lampen, bel, videofoon, etc). 

En bij deze nog een 2e vraagje: als het uiteindelijk lukt om de SSID aan te passen, wordt die dan automatisch overgenomen door de wifipods. Ik heb voorlopig nog maar 1 (van de 4) geactiveerd.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Je moet SSID en wachtwoord aanpassen in mijn telenet. Vermits de pods samen met je Telenet router een meshsysteem vormen is dat SSID voor zowel de router als voor de pods.

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Suzy ondertussen een dikke maand verder! er is een dossier aangemaakt ook rond de zelfde periode van die screenshot 0.0 reactie, vorige week toch nog eens de moeite gedaan om de klantendienst te bellen en daar gingen ze een ticket aanmaken dat ze me binnen de 48uur gingen terugbellen. yeah right toch niet...

moest het een meerwaarde zijn ik heb een CH7465LG-TN modem, ik heb even een CH8568LG gehad maar na een week dat ding al teruggestuurd wegens te veel lawaai.

de misserie is begonnen sinds het nieuwe mijn telenet.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Onze collega's lieten net weten dat het issue opgelost zou zijn. Kunnen jullie dit even testen en het ons laten weten?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Bjarne helemaal NIET opgelost! 😡Schermopname (30).png