Beantwoorden
Nick1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Hallo iedereen,

Ik ben volledig verward.

Ik krijg van Telenet volledig tegenstrijdige berichten en ben dus ondertussen door hen nog altijd niet geholpen.

Eergisteren telefonisch contact gehad met klantendienst en conclusie was: je hebt een extra WIFI Powerline nodig.

Die medewerker liet mij kiezen tussen thuislevering of simpel ophalen in een Telenetwinkel. Wij hebben er één achter de hoek, dus keuze was snel gemaakt. Ook heb ik bevestigingsmail van Telenet dat ik naar winkel mag om af te halen, eender welke Telenetwinkel.

Ik naar winkel in Aartselaar. Daar deden ze alsof ik achterlijk was. Dit kan niet meer, ze hebben ze niet op voorraad.

Ik terug naar Telenet bellen. Via WhatsApp nog eens bevestiging dat ik naar een Telenetwinkel mag. Aartselaar heeft ze niet, dus ik moet nu naar Wijnegem, Mortsel of Mechelen (allemaal 30min van mij).

Ik dus eerst proberen bellen naar winkels. Geen enkele neemt de telefoon op!

Dus vraag aan jullie voor ik verplaatsing maak. Hebben de winkels überhaupt nog voorraad, of weten ze op de klantendienst niet meer waar ze met bezig zijn?

Bedankt!!!

0 Likes
29 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Nick1982 

Ik snap je frustratie.

Telenet weet niets van voorraden, en zegt bel de shops. Echter hebben sommige shops (zoals mechelen) geen telefoon om ze te bereiken.

Toen ik daar was en naar telefoon nummer vroeg, zeide ze me, dat ze dat niet hebben/doen, om niet altijd tijdens ze mensen aan het helpen zijn in de shop, tussen de gesprekken door aan het vellen zijn.

Als jij een nummer hebt van 1 van die shops, en er zijn 3a4 medewerkers bezig let klanten, neemt niemand op, na er een klant weggaat roepen ze de volgende.

Dus beter gewoon naar je thuis toe laten sturen, tenzij je liever van links naar rechts rijd 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Nick1982 

Er is effectief momenteel een gebrek aan voorraad van AP's en powerline in de shops. En inderdaad, de shops contacteren is ook een groot probleem aangezien de meesten niet eens telefoon hebben (die ze gebruiken voor klantengesprekken).

Je kan dus kiezen voor op goed geluk rond te rijden of ze te laten opsturen door Telenet, van waar ze ook mogen komen, dat is dan uw zorg niet meer.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Onze shop vertelde dat ze niet meer mogen telefoneren, dus klant trek uw plan.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt


@Clemceu  schreef:

Onze shop vertelde dat ze niet meer mogen telefoneren, dus klant trek uw plan.


Tja, inderdaad, het gaat wat geven als alle klanten met de minste vraag naar de Telenet centra gaan stappen... Voorzie maar genoeg stoelen voor de wachtrijen ... 

Een mail adres, hebben ze dat?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ErikC
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Wereld gedichtendag Star Wars Day Jij bent af! Handje vol!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Ik kan inderdaad maar meegeven dat ik er recent één besteld heb met levering en dat ik het toestel 2 dagen later in huis had. Mij zien ze niet aanschuiven in de winkel om dan vast te stellen dat het niet op voorraad is.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@ErikC 

Blij dat het is goed gekomen voor je👍

De levering van telenet is idd 1 a 2 dagen, is vrij vlot. En op deze manier ook goedkoper (niet liggen rondrijden), meer zekerheid, en minder frustrerend.😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Philippe_
Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Nick1982 

Een Wifi-booster bestel je via de Telenet-app. Vervolgens leveren we dit toestel bij je thuis. Het klopt inderdaad dat je deze niet kan afhalen in een Telenet-winkelpunt.
Je kan hier wel terecht voor de omruiling van een defecte Wifi-booster.

Meer info kan je hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-wifi-boosters-van-telenet/


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Philippe_ 

Omruilen wel, nieuw halen niet... Beetje raar maar ieders idee erover.

Zou je dit aan klantendienst willen meedelen van telenet, daar zij zelf als antwoord gaven om een set te gaan halen bij telenet shop, terwijl ze eigenlijk jouw antwoord hadden moeten geven dat je ze dient te bestellen via telenet app.

Of mss aan iemand van de mods hier mededelen die wel info doorspeelt aan telenet? @Suzy @Lieselot91 @Moderator ?

Mensen rijden maar rond voor de gek omdat de informatie van de informatiebron volledig verkeerd is. Zelfs zoiets simpel als wifi boosters moet je online doen weet precies de klantendienst niet wat juiste info is, laat staan iets gedetailleerder vragen de laatste tijd 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Nick1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Dan weten ze helaas bij de Klantendienst niet meer waar ze met bezig zijn.

Tot 3 medewerkers toe hebben mij verzekerd dat ik gewoon een Powerline in een Telenet-winkelpunt kan gaan ophalen. Letterlijk via WhatsApp: "Dus bij deze bevestig ik dat je hem daar mag afhalen."

Het probleem is dat ik hem via de app niet kan bestellen, krijg ik altijd foutmelding.

Gelukkig daarstraks via WhatsApp een bekwame medewerker gehad die er één naar mij heeft opgestuurd.

Na 4 dagen dus eindelijk een medewerker gehad die wist hoe de vork in de steel zit. Het is wel hemeltergend dat velen daar dus foute informatie geven...

0 Likes
Ex-Netweter
 

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Die powerlines komen van Liberty Global uit Amsterdam wellicht. Telenet heeft nog met moeite invloed of weet van dit bestelproces.
Met PostNL geleverd?

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@DeLLiAnO Terechte opmerking. Deze info is ook intern geweten bij de klantendienst. Mogelijks had de collega die @Nick1982 aan de lijn had zich vergist of het fout geïnterpreteerd. Onze excuses hiervoor. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Bjarne 

Jij zou er beter gaan zitten, of opleidings manager moete worden.👍😉 Jij hebt de info wel. Lijkt alsof beginnende medewerkers van klantendienst een lege a4 map krijgen om in te studeren 🫢🤡😆

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Mensen in een call center zijn overbelast en moeten dikwijls voor meerder klanten werken. Zelf personeel aanwerven zou de kwaliteit merkelijk kunnen verbeteren, maar de EBITDA zou (iets) minder gunstieg zijn.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@janne_man 

Ebitda?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes