Beste Weters, Sinds een paar uur, werkt op beide TV toestellen Play More niet meer. Als ik op beide toestellen naar Play More zap en een film wil kiezen, dan krijg ik de melding “abonneren”. Als ik daar dan op klik, dan verschijnt de boodschap “U bent al geabonneerd” ...Op yelo play kan ik wel films zien. Ik heb naar de technische dienst gebeld, en de mevrouw heeft mij de stekkers van de digi’s laten uittrekken en zich opnieuw laten heropstarten maar dat hielp niet. Toen heeft ze nog 2 stappen van bij Telenet uit geprobeerd, ook zonder resultaat. Dus heeft mevrouw een dossier aangemaakt. Plots merkte ze op: maar meneer, U bent pas sinds 22 maart klant, en dit is al het 4de dossier dat er hier nu aangemaakt word? Ik zeg ja dat klopt. Mevrouw heeft toen beslist het 4de dossier te openen en op 9 april een technieker langs te sturen. Die gaat proberen om al mijn problemen op te lossen: 1) wachtwoord hoofdmailbox valt niet te wijzigen 2) maar 2 Triiingapps configureerbaar i.p.v. 5 3) WiFi valt regelmatig weg op eender welk mobiel toestel, dus niet specifiek 1 toestel 4) Geen Play More meer op beide TV toestellen Ik hoop dat er voor alles een oplossing komt? wat ik hier ook nog nergens heb vermeld, was dat de installatie technieker zeer gehaast was op 22 maart. Dit heb ik ook gemeld. Wat was de situatie na vertrek van de technieker? 1) na een paar uur lag de NIU al op de grond. Ik heb hem opnieuw bevestigd met degelijk materiaal. 2) Hij heeft alle kabels aangesloten op de NIU en de modem. De kabels hielden de NIU tegen de muur. 3) Hij heeft alles geactiveerd zoals ook de 2 digi’s, digicorder en digibox! Maar ik heb beide mogen aansluiten en laten opstarten. 4) voor het kwartiertje uitleg had meneer geen tijd. Dit noemen ze bij Telenet een comfort installatie. Dit heb ik ook gemeld nu bij mijn dossiers die open staan. Het was geen Telenet technieker die geweest is bij de installatie, maar ergens een onderaannemer. De mevrouw zei,ook,dat er zoals overal wel eens een probleem kan optreden, maar dat mijn zaak niet meer onder het normale valt. Ik heb van aan de buitenversterker tot aan elk aansluitpunt nieuwe kabels gelegd. Alle coaxkabels zijn Telenet gecertificeerd. De UTP kabels zijn allen van het type cat5 e. Nergens loopt er ook maar één kabel, naast een stroomkabel. Dus wat er bij mij misgaat is tot op heden zowel voor mij als voor Telenet één groot raadsel... De mevrouw heeft mij een compensatie beloofd. Ik heb gezegd dat de beste compensatie die ze mij kan schenken is dat al mijn problemen opgelost raken en dan geruime tijd storingsvrij blijf. Dit kon mevrouw mij niet garanderen, maar zij gaat specifiek mijn dossiers blijven opvolgen en tot op het bot gaan. Dit hoort niet zei ze en moet opgelost worden... Ik begin stilaan te geloven dat die installatietechnieker maar half werk heeft geleverd. En indien nodig, gaat de technieker die dinsdag 9 april komt, na het controleren van alle bekabeling en aansluitingen een nieuwe configuratie toepassen, dus mijn Telenet helemaal van op nul herinstalleren...
... Meer weergeven