
Moderator
FrederikC
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-04-2025
20:08
|
Lid sinds: 27-02-2023
Datum laatste bezoek: 16-04-2025 20:08
Ranking
Moderator
19-12-2023
11:57
Het onderwerp is weer actueel (19/12/2023) met "De Warmste Week" op STUBRU... Instellingen van Telenet staan juist. Motorola G84 in gebruik, maar berichtjes versturen naar 4342 lukt niet, ook niet na heropstarten smartphone... Foutmelding: "Bericht niet verzonden. De indeling van het telefoonnummer is onjuist."
... Meer weergeven
11-12-2023
16:23
@Bjarne Bij mij heeft die patch dan toch niet gewerkt. Voor dit probleem zal ik geen kontact opnemen met telenet, ik wil niet zonder verbinding vallen. De reputatie van telenet is belabberd.
... Meer weergeven
11-12-2023
13:39
heb ik zo al meer an 5 maanden! is er dan géén oplossing?
... Meer weergeven
08-11-2023
15:01
Bonjour je suis confrontée au même problème technique avec l'application Telenet Tv (après login, message d'erreur "aïe la connexion a échoué, vérifiez que vous avez la bonne application") et à la même incompréhension/incompétence de mes interlocuteurs. Avez-vous été dépanné entretemps ? Si oui pourriez-vous m'indiquer la solution trouvée ? Un grand merci d'avance
... Meer weergeven
07-11-2023
15:49
1
@bert_ schreef:
...
We vragen het verder nog na voor de rest van de zenders en ook de kwaliteit. Als we meer weten, sturen we het zeker door!
Begin september hadden we beloofd de kwaliteit van Horse & Country eens na te vragen. Het heeft even geduurd, maar we hebben ondertussen de informatie gekregen dat de beeldkwaliteit van deze zender dezelfde is als voor alle HD zenders (regionaal, Ment TV, ...). Dat wil zeggen 1080i op een standaard kwaliteit. De collega's zien ook geen andere issues met deze zenders.
... Meer weergeven
24-10-2023
20:44
Ik heb het laten weten van de 200 uren daar hadden ze vroeger nooit last van gehad nu wel en hoe worden die uren berekend vroege ze een film duurt 1.40 min is dat 1.40 min of ben je in totaal 2 uur kwijt van de 200 uur Wat je geprogrammeerd hebt telt dat ook mee En met serie hoe wordt dat berekend Op de website van telenet hebben ze niets gevonden van de 200 uur Door dat ze nu niet veel meer kunnen doen met flow hebben ze contact genomen met de ombudsdienst
... Meer weergeven
18-10-2023
10:20
@luc55 er kan altijd software matig een reden zijn dat de nieuwe update niet binnen gehaald kon worden op de TV-box. Een klant kan hier an sich zelf niets aan doen, buiten de stappen volgen die geadviseerd worden. Denk dat @Lizzy1 wel zeker mag zijn dat deze interventie gratis was, net zoals @FrederikC hierboven reeds uitlegde.
... Meer weergeven
12-10-2023
15:40
4
@patrick37 schreef:
@Ex-Netweter
Jij vermeld altijd een competitief aanbod van een andere provider jij krijgt daar een procentje.
TS heeft geen intentie om een andere provider erbij te nemen maar vraagt een oplossing binnen Telenet. En die oplossing hebben we min of meer geboden naar TS en nu kan TS dat bekijken binnen Telenet als die dat wil.
@patrick37 & @StefaanH Hier pik ik toch even op in. TS vraagt alternatieve formules binnen Telenet. Hoewel niet gevraagd, lijkt het me wel relevant van @Ex-Netweter om een vergelijk met een andere provider als alternatief te vermelden. Of TS dit interessant vindt houden we in het midden, maar dan is het aan hen om hier al dan niet op in te gaan. We houden elke klant natuurlijk liever bij ons, maar we respecteren wel ieders vrijheid om ook negatieve feedback te posten of het vergelijk met andere providers te maken. Ik wil dus wel vragen om hier niet persoonlijk op te reageren, wanneer er op een ongepaste manier off-topic gereageerd wordt pikken we hier zeker op in. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
19-09-2023
16:51
Oh OK. Nja, herkoppelen werkt alvast niet.
... Meer weergeven
15-09-2023
03:02
Het zal weer werken na +- 3 weken ze gaan een lijst af om alles na te zien wat niet automatisch gebeurt is De technieker kan daar niets aan veranderen Raar dat ze technieker voor gestuurd hebben hoop dat er geen rekening komt
... Meer weergeven
09-09-2023
18:55
Voor 40 euro heb je de software Audials Movie. Legaal en geen gedoe.
... Meer weergeven
01-09-2023
12:56
@Marjan60 schreef:
Hey Frederik, ik heb al elke dag gebeld en via WhatsApp gecommuniceerd. Héél frustrerend trouwens. Het zou geëscaleerd zijn, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Ik kan niet begrijpen dat ik nu plotseling helemaal achteraan in de rij kom te staan, door hun fout nota bene. Een andere provider is natuurlijk nog een optie.
Ik kan me voorstellen dat je je verhuis anders voorstelde, @Marjan60! De Netweters kunnen je hier echter niet meteen mee helpen vrees ik, dit is een platform voor en door klanten waar tips gegeven kunnen worden. Had je ook al eens bekeken via Mijn Telenet of daar een vroeger afspraakmoment beschikbaar is? Je mag ook gerust een berichtje sturen met de vraag of je afspraak geëscaleerd kan worden. Dat is geen garantie, maar dan bekijkt onze planningsdienst mogelijke afspraakmomenten wanneer er bijvoorbeeld iemand afzegt, of een afspraak niet kon doorgaan. Dit kan je aanvragen via WhatsApp of een van onze andere sociale media-kanalen.
... Meer weergeven
17-08-2023
17:39
@Santa schreef: @Hofkens https://gostreaming.nl/een-andere-taal-of-ondertiteling-instellen-op-disney-plus-zo-doe-je-dat/ Let op! Het veranderen van de opmaak van je ondertiteling is alleen mogelijk op de PC/laptop. Op mobiel is deze functie helaas niet beschikbaar. Je kan het makkelijkst je ondertitels aanpassen TERWIJL je aan het kijken bent naar iets op Disney+. Je duwt dan op pauze en je stelt ze heel gemakkelijk in. In de Disney+ app op de Telenet TV Box is er ook een optie om dit aan te passen. De lettergrootte, lettertype en achtergrond kan je aanpassen. Maar een rand om de letters is bijna onbestaande en een schaduw toevoegen lijkt mij zelfs totaal niet te werken in de app op de TV Box.
... Meer weergeven
04-08-2023
09:12
Is nu terug in orde, via WhatsApp, die technieker voor plaatsing nieuwe modem, regelden, hebben ze tv-shop kunnen heractiveren. Dus probleem is voor de 2de keer opgelost. Prima dus 👍
... Meer weergeven
30-07-2023
15:40
1
@Phille05 Hoi Phille05! @WG94 haalde het al terecht aan: TV Flow wordt niet aangeboden voor Businessklanten. De info die je meekreeg is dus correct, je kan geen Flow afsluiten als zakelijke klant, omdat dit een particulier product is. Een beetje hetzelfde zoals je geen ONE kan krijgen via Business, daar hebben ze KLIK-bundels met hun eigen voorwaarden. Houd er ook rekening mee dat je sinds de overschakeling naar ons nieuwe systeem wel een actief BTW-nummer moet hebben om over te schakelen naar Business. Vroeger was dit niet nodig, maar ondertussen kunnen we geen zakelijke producten meer inboeken onder particuliere klanten en omgekeerd.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 02-04-2025 16:32 | |
1 | 09-03-2025 15:23 | |
1 | 06-03-2025 20:57 | |
1 | 03-03-2025 20:33 | |
3 | 03-03-2025 20:31 | |
1 | 28-02-2025 11:50 | |
2 | 07-02-2025 20:09 | |
2 | 07-02-2025 20:15 | |
2 | 22-01-2025 20:19 | |
1 | 22-01-2025 20:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
551 | 04-03-2025 20:09 | |
1806 | 12-10-2023 15:40 | |
4761 | 26-04-2023 15:45 |