e10
Freshman Veelweter
e10
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-03-2025
09:58
|
Lid sinds: 31-10-2018
Datum laatste bezoek: 16-03-2025 09:58
Ranking
Freshman Veelweter
11-03-2025
10:58
Ik zou misschien een universele afstandsbediening kunnen aanschaffen voor 4 apparaten maar weet niet welke en ook niet of dat goed werkt.
... Meer weergeven
08-03-2025
11:33
1
Met de Telenet tv app kan je opnemen en kijken. Het klopt dat je dan ofwel een Digicorder hebt, ofwel een tv-box. Met een Digcorder is het evident dat die ofwel aan staat ofwel in gewone slaapstand staat. Bij de tv-box is dat niet nodig. Opnemen met de tv-box is gewoon een signaal sturen naar de opnameserver van Telenet dat je dat bepaald programma opneemt. Vermits ik geen tv-box heb kan ik niet testen of die effectief aan moet staan of in slaapstand. Het enige wat ik hier wil vertellen is dat als je een tv-box hebt, je kan opnemen en kijken zonder de tv-box effectief te gebruiken.
... Meer weergeven
03-02-2025
06:54
1
Beste, alles werd in garantie genomen zelf gratis opgehaald en terug thuis gebracht mvg wb
... Meer weergeven
07-01-2025
20:04
1
@Santa Ik heb de tv-box op HDMI 1 van de TV gezet. Uiteindelijk is het geluid van de soundbar nu regelbaar met de afstandsbediening van de tv-box. Maar ik heb het 5 keer opnieuw moeten instellen. Wanneer ik in de instelling zat lukte harder en stiller zetten. Maar toen ik uit de instellingen ging lukte harder en stiller weer niet meer. Heel raar.
... Meer weergeven
19-12-2024
19:05
@e10 schreef: Ook nu staat er bij Verbruik in de Telenet app: Er ging iets mis Ach, dat heb ik al sinds mijn verhuis op 21 oktober. Voorheen werkte het zonder problemen. Ik heb Easy Internet, dus ik heb een vast volume, maar ik kan nog altijd niet controleren wat mijn verbruik is. Waarschuwingen instellen gaat ook niet meer De laatste medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat er nog mensen waren met hetzelfde probleem. Een dossiernummer aanmaken kon niet (meer), maar ik zou bij een update een automatische waarschuwing krijgen. En mocht het gebeuren dat ik over de limiet zou gaan, dan zou er een reset gebeuren. Ik had misschien beter gevraagd om dat zwart op wit te bevestigen. (-:
... Meer weergeven
30-08-2024
00:10
Ok, via whatsapp chat alles netjes geregeld, de kosten zijn gecrediteerd.
... Meer weergeven
17-07-2024
11:55
1
Komt van AliExpress blijkbaar. Ik heb daar een paar weken geleden iets besteld.
... Meer weergeven
07-07-2024
19:00
Dat is juist hij One klant ik had het over hoofd gezien max 2 inloggen Best dat hij zijn paswoord verandert en de app terug zet en op de pc ook doet
... Meer weergeven
21-06-2024
08:28
1
HDMI Arc Yamaha Home Cinema > HDMI Arc van TV HDMI Telenet TV box > HDMI Yamaha Home Cinema CEC activeren OK nu
... Meer weergeven
18-06-2024
14:55
1
@e10 schreef:
Ik zie een tv staan bij Telenet TCL 75C804 voor 1049€ Ik heb op het internet naar deze TV gezocht maar vindt die niet. Andere TCL tv's echter wel.
Is deze TCL tv exclusief te koop bij Telenet ?
@e10 We hebben dit intern ook nagevraagd en hebben reeds feedback mogen ontvangen hierover. De grootte van dit toestel speelt ook een rol hierin: 75 inch is een relatief nieuwe maat op de markt dus hier kiest TCL voor selectieve distributie. Telenet is hierbij geselecteerd. Dit gaat dan uiteraard over een EU-product. Hiermee kan Telenet een goede werking tussen hardware en Telenet-diensten garanderen, alsook de dienst na verkoop. Het is dus een veilige keuze om dit toestel via Telenet aan te kopen.
... Meer weergeven
19-05-2024
13:34
4
@e10 schreef: Hoe zou het komen dat de deurbel niet vast verbonden blijft aan de buiten wifi pod die bijna naast de deurbel hangt ? De filosofie achter een mesh systeem, is dat je het systeem (blindelings) moet vertrouwen 🤔. Zoniet moet je geen "mesh systeem" hebben, maar een systeem met allemaal afzonderlijke AP's, zodat je zelf kan beslissen op welk AP een apparaat zich verbindt 🤗. Het antwoord op jouw vraag is dus, dat de "mesh master" (in jouw geval de 360 modem), die voortdurend het netwerk analyseert, tot de bevinding is gekomen dat de beste verbinding voor je deurbel via de 360 modem loopt (ook al is er een pod dichterbij). @e10 schreef: Maar na een tijdje maakt de bel steeds weer verbinding met de 360 modem die op ongeveer 8 meter staat en binnen natuurlijk. De wifi is nog te doen maar toch zwakker. "zwak" of "sterk" wifi signaal is niet het enige criterium. Het moet ook een goed wifi signaal zijn (vb minder storingen), of de mesh wil de bandbreedte naar pod2 misschien voorbehouden voor de verbinding tussen pod2 en pod3, etc ... Er kunnen meerdere redenen zijn.
... Meer weergeven
30-04-2024
14:59
@e10 schreef:
Volgens Telenet kan ik maar max 3 pots huren blijkbaar.
Hey @e10! Je kan 3 Pods per keer bestellen. Daarna kan je extra Pods bijbestellen, indien nodig. Het maximaal aantal Pods is dus niet beperkt tot 3. 🙂
... Meer weergeven
30-04-2024
11:27
1
Al kies je best voor de poort met de hoogste doorvoersnelheid, omdat toestellen onderling in jouw netwerk vaak sneller communiceren dan de maximale downloadsnelheid van jouw internetmodem. (Een doorsnee gebruiker zal hier weinig verschil opmerken, ik vulde enkel extra info aan.)
... Meer weergeven
27-01-2024
16:28
Heb zonet eens de HDMI diagnostics van m'n TV open gedaan. Daar in vindt ik een "Source Product Description Info Frame". Deze zegt het volgende Product Description: Horizon4 Vendor Name: LGI BV Je versterker heeft dus om een of andere redenen de product description overgenomen en de voorafingestelde naam overschreven.
... Meer weergeven
17-12-2023
12:00
1
@e10 heb je dit probleem nogsteeds? Het zou betekenen dat je Wi-Fi powerline toch problemen heeft met z'n verbinding Groen, knipperend: de wifi-powerline is opgestart maar heeft nog geen verbinding met je Powerline aan de modem. Betekenis gekleurde ledjes op je wifi-oplossing? (telenet.be) Heb je de synchronisatie juist gedaan, op beide toestellen? Komt dit voor op een ander moment? Dan kan je de wifi-powerlines opnieuw synchroniseren door door ongeveer 5 sec. op de Synch-knop te duwen van de beide toestellen. Opgelet: druk zeker niet langer dan 10 sec. op de Synch-knop. Dan zet je de wifi-powerlines terug naar fabrieksinstellingen en moet je ze opnieuw installeren. Betekenis gekleurde ledjes op je wifi-oplossing? (telenet.be)
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-03-2025 11:29 | |
1 | 07-01-2025 20:04 | |
1 | 17-07-2024 11:55 | |
1 | 12-07-2024 11:28 | |
1 | 21-06-2024 08:28 | |
1 | 06-06-2024 20:10 | |
2 | 29-12-2021 17:17 | |
1 | 24-11-2021 16:06 | |
1 | 08-06-2021 08:36 | |
2 | 23-05-2021 12:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
568 | 08-03-2025 11:29 | |
329 | 07-01-2025 20:04 | |
2827 | 12-07-2024 11:28 | |
937 | 21-06-2024 08:28 | |
3042 | 08-06-2021 08:36 |