dusbaba
Experienced Veelweter
dusbaba
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-04-2025
22:58
|
Lid sinds: 11-05-2016
Datum laatste bezoek: 28-04-2025 22:58
Ranking
Experienced Veelweter
17-05-2025
10:24
@Gvo schreef: @luc55 werk jij voor telenet of vanwaar spreek jij met zulke zekerheid? Neen, hij verzint hier maar wat uit zijn duim (of houdt zijn dromen voor werkelijkheid) 🤔...
... Meer weergeven
04-02-2025
00:58
De lijn is actief
... Meer weergeven
28-03-2024
17:06
Hallo mede-netweters en netweter-gurus! Wie mag ik storen om een avatar icoon goed te keuren? Bedankt en tot in den draai!
... Meer weergeven
18-01-2024
22:38
Ook hier hetzelfde probleem met de afstandsbediening van de chromecast (met google TV).
... Meer weergeven
09-04-2023
16:17
Heb dit probleem ook zeer vaak en nog geen antwoord gekregen.
... Meer weergeven
03-04-2023
20:55
2
Is er hier al meer nieuws over zodat dit uiteindelijk eens opgelost geraakt? Nu we hier toch al een héél lange tijd met dit probleem te maken hebben vind ik dat we eigenlijk wel iets van compensatie zouden moeten krijgen daar we de diensten toch niet krijgen hetgeen Telenet ons belooft, niet?
... Meer weergeven
03-04-2023
20:55
2
Is er hier al meer nieuws over zodat dit uiteindelijk eens opgelost geraakt? Nu we hier toch al een héél lange tijd met dit probleem te maken hebben vind ik dat we eigenlijk wel iets van compensatie zouden moeten krijgen daar we de diensten toch niet krijgen hetgeen Telenet ons belooft, niet?
... Meer weergeven
25-02-2023
08:16
Ook ik heb steeds de melding dat het maximum aantal schermen is bereikt ook al kijkt er echt verder niemand op dat tijdstip, ik weet echt niet hoe dit op te lossen omdat dit nu via Mijn Telenet niet meer te raadplegen is. Heel vervelend als je via de Telenet TV app juist uw favoriete ploeg wilt zien spelen en je bent niet thuis.... Graag nog wat meer info hierover aub.
... Meer weergeven
21-09-2022
20:18
En voor mensen met een Android toestel? Daar vind ik de instelling niet direct terug....
... Meer weergeven
06-09-2022
21:51
Ik heb een Samsung S21FE met Android 12. Daar vind ik deze instelling niet in terug hoor. Is dat een Iphone jouw toestel misschien?
... Meer weergeven
16-07-2022
16:21
Ik zie niks van abonneren staan hoor in de app... Ik ga toch eens horen bij Samsung hopend op een reactie en ondertussen de K-9 app installeren...
... Meer weergeven
15-07-2022
06:47
@sb Vorige was ook een Samsung, daar had ik dit probleem niet. Thunderbird gebruik ik ook op mijn vaste PC (met OS Linux Mint) dus dat lijkt me inderdaad een optie maar wacht nog even of er toch iemand een oplossing biedt daar ik deze app nu al jaren gewoon ben. @patrick37 Heb ik ondertussen gedaan. @janne_man Nee, ik zie dus geen submappen wanneer ik dit doe.
... Meer weergeven
13-06-2022
23:00
Heb je al een keer je televisie een minuutje van de stroom afgehaald? Probeer het dan nog eens.
... Meer weergeven
13-05-2022
15:59
Hey @Leol, het heeft iets langer geduurd maar we hebben een antwoord gekregen van onze collega's.
Technisch gezien is het mogelijk om de kabel te splitsen en zodoende 2 verschillende modems te verbinden.
Er zijn dan wel enkele risico's aan verbonden:
Telenet kan de kwaliteit minder garanderen omdat er een splitsing op zit.
Ook bij technische ondersteuning kan het niet duidelijk zijn welke provider nu verantwoordelijk is voor het issue.
Wanneer er door een stopzetting van het abonnement of door een openstaand saldo een filter wordt geplaatst gaan beide modems (Zowel Telenet als Orange) dus geïmpacteerd worden.
Telenet gaat er zelf niet voor kunnen zorgen dat de splitsing er komt, want er is hiervoor geen officiële procedure. Wij vermoeden dat je hier evenuteel zelf een elektricien voor kan laten komen die de splitsing voor jou in orde brengt. Nadien kan je dan wel een aansluiting aanvragen bij de door jou gekozen provider. (Al is het dan nog niet 100% zeker dat de technicus de aansluiting zal uitvoeren vanwege bovenstaande risico's. Technisch gezien is het mogelijk, maar in de praktijk zal dit toch lastiger zijn dan geanticipeerd.
Hopelijk ben je hier toch iets mee.
... Meer weergeven
11-05-2022
06:24
Ook ik doe dit steeds de klantendienst contacteren via Messenger. Je hebt dan inderdaad steeds een geschreven "log" waarop alle medewerkers hier steeds op kunnen terug vallen wanneer je nadien andere persoon hebt die je wilt helpen. Uiteraard wanneer het in orde is proberen om een compensatie te krijgen want dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn dat je betaalt om iets waar je niet kunt van genieten. Laat ons eerlijk zijn.... Telenet is al duur genoeg 😉 !
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-02-2025 17:33 | |
2 | 03-02-2025 06:17 | |
2 | 03-04-2023 20:55 | |
1 | 24-03-2023 16:48 | |
1 | 06-03-2023 21:41 | |
1 | 15-09-2022 09:55 | |
1 | 10-05-2022 09:32 | |
2 | 09-05-2022 16:04 | |
1 | 06-05-2022 14:24 | |
2 | 06-05-2022 14:35 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
8660 | 05-04-2019 10:20 | |
16456 | 31-12-2018 12:26 | |
36090 | 08-06-2017 21:28 | |
57014 | 23-05-2017 12:26 | |
13204 | 22-02-2017 06:39 |