Patrick6611
Professional Weetjesweter
Patrick6611
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
21-04-2025
20:44
|
Lid sinds: 17-06-2022
Datum laatste bezoek: 21-04-2025 20:44
Ranking
Professional Weetjesweter
17-04-2025
08:50
Niet activeren, maar desactiveren...
... Meer weergeven
08-01-2025
13:31
1
Bedankt voor de Advanced Scanner tip. Die geeft wel het juiste vaste ip-adres.
... Meer weergeven
22-12-2024
18:41
1
@rudi1962
Heel het internet en daaronder ook e-mail werkt op basis van normen. Er zijn officiële normen en normen van bepaalde ondernemingen.
Microsoft is nu juist een specialist om alles zijn eigen draai te geven (net als Apple). Met hun dominante positie dringen ze hun eigen wil op. Wil je baas blijven van je e-mail, maak dan geen gebruik van Exchange. Uw outlook of hotmail mailadressen (de uwe) komen uiteraard op de servers van Microsoft. Niet belet u om een ander mailclient (het programma of de app op uw toestel waarmee je e-mails leest en schrijft) dan Exchange te gebruiken. (outlook en hotmail zijn Exchange) en daarbij imap te gebruiken.
Waar ik wel mee akkoord ga is de verstrenging die Microsoft nu doorvoert voor toegang tot de e-mail. Door deze verstrenging gaan de oudste outlook en mail versie van Microsoft ook niet meer werken als die imap gebruiken. Dat gaat dan over een communicatie van een half jaar geleden.
... Meer weergeven
12-10-2024
15:12
1
Na contact met Telenet is het opgelost.
... Meer weergeven
22-06-2024
10:02
2
Heb je de productpagina's al eens bekeken? TV Iconic, TV Flow Er is inderdaad maar 1 app (was tot 2 jaar geleden gesplitst) Functionaliteit van de app is gelijk. De verschillen zitten in het aanbod en de opnames. Bij TV Iconic kan je tot 1 jaar bewaren, TV Flow is gelimiteerd tot 60 dagen. Dit staat niet duidelijk gedocumenteerd, maar kan me herinneren dat anderen hier gemeld hebben dat ze hun opnames inderdaad kwijt zijn na de omschakeling. 7 dagen voor beiden
... Meer weergeven
22-05-2024
11:26
Bedankt voor de verduidelijking, @Suzy , maar voor mij komt dat (bijna) op hetzelfde neer, maar met een kleine nuance: 'problemen (met de overgang) van het nieuwe systeem' Mijn zus is overigens iemand die tot die (kleine) groep behoort; zij kan in feite niets veranderen in Mijn Telenet, telkens 'oeps, er ging iets mis'. Zij is echter van het assertieve type en heeft van Telenet al enkele compensaties gekregen van Telenet (al zou ze liever hebben dat het werkt :-).
... Meer weergeven
07-05-2024
21:48
Update: ik heb Telenet Mobile 5GB (16 euro + 3,5% = 16,56 euro) vandaag ingeruild voor yoin, onbeperkt bellen/sms, 4GB, een jaarlijkse besparing van bijna 80 euro. 5G moet ik nog testen, maar LTE geeft al snelheden tot 51/13Mbps waar Telenet snelheid beperkt tot 30/5Mbps.
... Meer weergeven
26-03-2024
19:27
1
@Biggie51 Je zou eens met een andere App een tijdje kunnen testen en zo zien of je daar zelfde foutmelding krijgt . Enkele zeer goede Apps zijn Blue Mail en Edison mail app. Je kan probleemloos meerdere mail Apps naast elkaar gebruiken. Ook kan je jouw vraag stellen aan de makers van de App Outlook zelf, dat doe je door in de Google Play store naar Microsoft Outlook te gaan en daar bij beoordelingen en reviews je probleem in te geven.
... Meer weergeven
17-03-2024
03:32
@Loupan schreef: . Nu kan ik ook mijn esim niet opnieuw heractiveren want er wordt een code naar je telefoon gestuurd, en ik kan geen berichten ontvangen! Nu ben ik dus helemaal int zak gezet. Je kan nadat er zogenaamd die code per sms is verzonden ook de betreffende QR code terugvinden in MyTelenet (website). Aan alles is gedacht. 😉
... Meer weergeven
13-03-2024
19:15
Ik begrijp niet wat de instelling omtrent geluiden te maken heeft met het niet kunnen bereiken van een persoon. Personen die me willen bereiken krijgt geen beltoon te horen, geen geluid niks, een dode lijn dus en kan me niet bereiken. Op mijn telefoon komt er geen oproep binnen. Ik krijg wel een bericht : gemiste oproep. Deze persoon/ dit nummer heeft je gebeld zonder een bericht achter te laten. Bij een tweede poging lukt de verbinding vaak wel.
... Meer weergeven
11-03-2024
07:37
1
POP3 is perfect mogelijk naast IMAP op mobiele toestellen. Je moet er enkel voor zorgen dat er een tijdslimiet staat op het verwijderen van de mails op de server bij POP3. Stel dat in op 100 tot 200 dagen dat is meer of genoeg. Dit zorgt er ook voor dat andere toestellen die IMAP gebruiken geen mails laden van jaren ver. En het houdt je mailbox netjes en snel.
... Meer weergeven
02-03-2024
19:47
2
@dipesh schreef: Alvast bedankt Telenet One number is geluk voor mijn horloge Samsung Smartwatch 6 LTE.. Fijn te horen. Maar moest je problemen ondervinden en verdere vragen hebben open dan gerust een nieuw onderwerp ervoor. Je zal daar sneller geholpen worden. Dit draadje is bedoelt voor de eSIM van smartphones. Op die manier blijft alles ordelijk en worden niet diverse andere problemen onnodig hier vermeld. 😉
... Meer weergeven
29-02-2024
20:54
1
Heel vaak moet de computer (soms meermaals) herstart worden na het uitvoeren van updates zodat deze correct geïnstalleerd worden. Men gaat er vaak van uit dat het afsluiten en nadien aanzetten van de Pc via de AAN/ UIT knop voldoende is. Echter de functie "herstarten" is hier beter geschikt. Allerlei dingen waarvan ook een traag of niet werkend internet kunnen hiermee opgelost raken. Ik ga er van uit dat het probleem opgelost is. Als er bij een volgende update PC problemen optreden is het best van altijd eerst het trucje van het herstarten te proberen voor naar andere oplossingen te zoeken. Als jouw probleem hiermee opgelost is kan je dit aanvinken als opgelost. Grt
... Meer weergeven
24-02-2024
19:09
1
@BillyX Bedankt voor de tip ivm stemisolatie. Het storend achtergrond geluid is inderdaad verdwenen als ik stemisolatie aanzet... Heel raar. Bij mijn kameraad staat dit gewoon op 'standaard'. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan gewijzigd heb. Dit stond bij mij op 'standaard'. Heb het nu aangepast. Ik zal het verder testen of het nu beter blijft. Thx
... Meer weergeven
18-01-2024
17:21
Probleem lag inderdaad bij de fabrikant die de servers had uitgeschakeld. Probleem dus hierbij opgelost, bedankt voor de reacties
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 16-04-2025 20:08 | |
2 | 07-01-2025 22:04 | |
1 | 12-10-2024 15:12 | |
1 | 04-10-2024 19:13 | |
1 | 26-03-2024 19:27 | |
1 | 15-03-2024 20:32 | |
1 | 14-03-2024 18:20 | |
1 | 10-03-2024 19:01 | |
1 | 29-02-2024 20:54 | |
1 | 28-02-2024 19:13 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
586 | 07-01-2025 22:04 | |
5466 | 29-02-2024 20:54 | |
1940 | 14-01-2024 14:40 | |
1295 | 23-10-2023 20:00 | |
2860 | 16-07-2022 23:03 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig