loti
Experienced Veelweter
loti
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-09-2023
09:48
|
Lid sinds: 02-03-2023
Datum laatste bezoek: 02-09-2023 09:48
Ranking
Experienced Veelweter
30-09-2024
10:53
@Ex-Netweter proficiat, good for you! 😁 En heeft Mobile Vikings u nu ook een extra korting gegeven om overal de irritante spammer uit te hangen? 🤔 Op forums en sociale media reageren hoe goed ze wel zijn en hoeveel goedkoper dan al de rest 😁 Bespaar het ons aub en sluit u account! 😉
... Meer weergeven
07-12-2023
01:06
Dat belooft... ik had zo'n gelimiteerde modem (400Mbps) en heb nu een F@st gehaald omdat daar (denkend aan 2024) een 2.5Gbps poort op zit. Maar ik heb er wel mijn eigen netwerk met VLANs achter hangen... kreeg met de vorige mdoem alleen "dubbele NAT" waarschuwingen na rebooten router of restten DHCP, verder liep alles ok. Nog geen problemen odnervonde, maar kan (onderhoud bij Telenet) momenteel niet bij de webpage voor instellingen (ik las dat hij wel, of toxh weer niet in bridge kon, dat wifi wel of toch weer niet aan/uit kan,...). Ga het morgen zien. Maar zit nu ok.
... Meer weergeven
11-11-2023
14:46
Sedert dond. 09-11 ook Wifi 360° met 2 pods en dezelfde problemen doen zich voor. Ik krijg hetzelfde te zien in de Telenet app. Pas na twee dagen een bericht ontvangen met een link om de pods te activeren om op het volgende scherm dan ook te lezen dat ze mijn aanvraag nu niet kunnen verwerken (ook niet na een 10-tal pogingen de volgende dag). Ook de controle van het wifi-netwerk via de app (en de website) loopt vast. Je zou verwachten dat Telenet alle kinderziektes intussen heeft opgelost maar dat is duidelijk niet het geval. Ongelofelijk wat ik hier allemaal lees en heel wat zaken zijn heel herkenbaar. Zowat alles wat maar kan verkeerd lopen, loopt ook verkeerd. En de communicatie met Telenet lijkt nergens op. Contact gehad met drie medewerkers die telkens met andere zaken kwamen (en die vooral laten uitschijnen dat ze het zelf ook niet goed weten). Nadat de techniekers van Telenet vertrokken waren lukte het maar niet om het wifi-netwerk weer te activeren. De pods activeren lukt niet maar lijken dan plots toch te werken... Een speedtest gedaan om te merken dat de snelheid zowat gehalveerd is (lag al niet hoog, rond de 78 Mbps, nu slechts 40 Mbps). De pods worden gepromoot als topkwaliteit met heel degelijke wifi en hoge snelheden maar dat lijkt helemaal niet te kloppen. Plots stelde ik vast dat er geen wifi en internet meer was met de vorige modem en Powerline (net op dag dat ons WIGO-abonnement werd aangepast van 9 naar 18 GB...). Nog steeds geen idee waar dit aan ligt (ook geen uitleg gekregen van Telenet). Techniekers zijn langsgekomen en hebben direct alles vervangen door Wifi 360° Pod (met uiteraard een meerprijs). Alles staat nu dus nog niet op punt en is duidelijk geen verbetering.
... Meer weergeven
09-11-2023
22:34
Hier hetzelfde probleem en reeds geruime tijd. Updates van de app halen niets uit.
... Meer weergeven
13-10-2023
18:35
Cat5e gaat tot 1 Gbps. Het zou mij verwonderen dat hij voor minder is gegaan. Ik heb dat trouwens ook liggen en dat werkt perfect.
... Meer weergeven
05-10-2023
15:43
1
Ondertussen, via een update, kan ik nu wel VoWiFi en VoLTE gebruiken op mijn Nord2
... Meer weergeven
25-09-2023
16:10
1
Een Vlaanderen dat alles beter doet (wat het zelf doet) had dit beter moeten verankeren. De beurscommissie heeft haar werk niet goed gedaan. Er is op zijn minst een schijn van partijdigheid in de huidige problemen van Telenet. In welke mate was en is Telenet verplicht door Liberty om naar de nieuwe software over te schakelen. De zaken in het honderd laten draaien en dan afkomen met een uitkoop geeft me zware twijfels. Telenet is al lang een melkerij voor Liberty Global en zal het blijven. Nu nog hopen dat het samenwerkingscontract tussen Telenet en Fluvius geen wurgcontract wordt en dat morgen Fluvius ook gedomineerd wordt door Liberty Global.
... Meer weergeven
21-09-2023
14:18
De Telenet 360°-modem is mogelijks niet compatibel met "Automatische proxydetectie" (Auto proxy discovery) in macOS. https://support.apple.com/nl-be/guide/mac-help/mchlp2591/mac
... Meer weergeven
10-09-2023
17:19
Ik heb net hetzelfde probleem. Toch niet te bevatten.
... Meer weergeven
24-08-2023
22:08
Wat fijn dat Telenet laat weten als dit gebeurt, dan had ik geen 2 uur mijn netwerk hoeven te debuggen 😠
... Meer weergeven
24-08-2023
10:19
Eenvoudig en simpel antwoord. Omdat er bij Telenet enorm veel data verplaatst wordt. Er is praktisch geen enkele klant die minder dan 100 Mbps download heeft, ter vergelijking met xDSL waar het gros van de klanten zelfs geen 50 Mbps haalt. Dan is het logisch dat er bij Telenet die een 3-vaks snelweg is veel meer data traffic is dan bij xDSL dat in vergelijking een 1-vaks baan is. Bij die laatste is het al automatisch trafic shaping.... Een zware gebruiker blijft automatisch weg bij die laatste. 😁
... Meer weergeven
18-08-2023
11:28
We hebben hier recent nog eens een update over gevraagd en toen kregen we de bevestiging dit opgelost zou zijn op 22/06. Er zouden op deze pagina op Mijn Telenet dus geen foute snelheden meer weergegeven mogen worden nu bij Basic Internet.
... Meer weergeven
18-08-2023
09:46
We hebben dit eind juni nagevraagd bij onze collega's. Zij lieten ons weten dat er op 10 juni een fix zou worden gereleased voor dit probleem. Normaal zouden jullie sindsdien geen last meer mogen hebben van een modem met een knipperende gele LED. 😉
... Meer weergeven
03-08-2023
09:28
Ik heb even gewacht met vooruitgang te melden tot ik zeker was dat het eindelijk opgelost was. Ik had nogmaals via de ombudsdienst klacht ingediend en dan kreeg ik plots van de technische dienst een "handleiding" hoe Netflix te activeren alsof ik niet wist hoe op een knop te klikken. Toen ik voor de 37e keer meldde dat dit niet werkt kreeg ik plots telefoon van iemand van de technische dienst. Hij vroeg wat er allemaal misliep ?????? Ze wisten weinig of niets van dit aanhoudende probleem. Ten eerste heb ik hem verteld dat ik niet zo gelukkig was met de handleiding op eerste studiejaar niveau waarin ik als een idioot bestempeld werd die niet op een gele knop kan klikken. Hij was nu toevallig net degene die de handleiding had geschreven en verontschuldigde zich daarvoor. Hij vond het echter zo raar dat ik als klant niet in staat was via Mijn Telenet en een simpele gele knop Netflix te activeren. Ik vertelde dat ik al tientallen automatische mails van hen had gekregen om te activeren en dat het niet werkte en zo al maanden aan een stuk. Toen ik hem screenshots van de foutmeldingen doorstuurde werd het hem duidelijk. Hij heeft dan de combo volledig verwijderd en terug opnieuw aangevraagd. Zijn uitleg ? Het zou in het nieuwe software systeem blijven hangen zijn zonder echt doorgevoerd te worden. Wat ook zeer duidelijk was is dat de technische dienst niet alle klachten en beschrijvingen te zien krijgt van de klantendienst. Ze werken dus volledig in het donker met alleen maar de melding dat een bepaalde dienst niet werkt bij een bepaalde klant. En dan is het ook niet te verwonderen dat ze af en toe denken "hoe dom is deze klant dat hij niet op een gele knop kan klikken?". Ten eerste zou deze interne communicatie volgens hem in de toekomst verbeteren maar ondertussen raadde hij aan om bij aanhoudende problemen steeds via de ombudsman klacht in te dienen want die stuurt wel al die info naar hun dienst door. Telenet intern slaagt daar vooralsnog niet in ???? Maar ondertussen werkt alles nu toch al een aantal weken zoals het hoort.
... Meer weergeven
31-07-2023
23:45
bij telenet zij men dat die powerline van telenet niet meer werkt. (deze zou storingen kunnen geven) die rade mij de Devolo Magic 2 aan.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die loti geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-07-2023 09:32 | |
1 | 20-06-2023 17:04 | |
1 | 16-06-2023 06:37 | |
1 | 15-06-2023 10:46 | |
2 | 12-06-2023 08:19 | |
1 | 01-06-2023 19:31 | |
1 | 10-06-2023 12:56 | |
1 | 09-06-2023 11:23 | |
1 | 09-06-2023 10:50 | |
1 | 06-06-2023 15:41 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1424 | 14-03-2023 10:23 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig