WG94
Freshman Meesterweter
WG94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-05-2025
19:38
|
Lid sinds: 27-11-2018
Datum laatste bezoek: 17-05-2025 19:38
Ranking
Freshman Meesterweter
12-05-2023
10:43
1
@Suzy bedankt voor het overzicht! Door de vele berichten is het soms nogal moeilijk bij te houden, dus dit maakt het gemakkelijk
... Meer weergeven
11-05-2023
23:27
Niet veel mensen hebben nog een vast telefoon zou kunnen dat de kosten te veel oplopen en de extra diensten een kleine bijdrage gevraagd worden om alles te behouden anders zou kunnen dat binnenkort gedaan is en dat je alleen nog een vaste telefoon krijgt als je btw nr hebt
... Meer weergeven
10-05-2023
20:47
Iedereen is vrij om de vraag van Bjarne vanuit zijn referentiekader te interpreteren. Hierin verschillen we duidelijk. Weet dat het niet voor iedereen even evident was om een nieuwe account aan te maken en opnieuw de juiste instellingen voor in en uitgaande mail terug te vinden. En dit op meerdere toestellen. Voor mij was dit niet op één dag geflikt. Vandaar ...
... Meer weergeven
08-05-2023
22:48
Ik kan al 2 weken een blanco pagina als ik portforwarding wil doen. Tot nu toe niet in orde.
... Meer weergeven
08-05-2023
11:47
1
@WG94 schreef:
@Suzy werd dit probleem (error wanneer spaties ontbreken bij externe poort) al doorgegeven aan het development team?
Dit is niet de eerste keer dat dit hier voorbijkomt; en toch een redelijk eenvoudig op te lossen bug.
@WG94 yes! Er zijn op dit moment 3 punten voor verbetering doorgegeven via ons:
MAC-adres bij bridging werkt alleen als je hoofdletters gebruikt (kleine letters niet) --> maar dit wordt niet vermeld in een info-message of in de foutmelding
Portforwarding werkt blijkbaar alleen als je het invult op een bepaalde manier. Bijvoorbeeld "123-123" werkt niet. Maar als je als klant "123 - 123" invult wel, dus met spaties voor en achter het "-" teken.
Onvoldoende ruimte (invulvak) bij het invullen van het lokale IP-adres of bij de externe poort
... Meer weergeven
08-05-2023
08:48
Dag @luc55, Zoals @WG94 aangeeft is dit inderdaad allicht een restant van toen de mapping nog niet goed zat. Ik zie dat de data in de EPG juist is, dus je opnames zouden goed moeten lopen. Groet, Carl
... Meer weergeven
07-05-2023
01:11
Even voor de duidelijkheid, op de Telenet TV-app stond het wel juist (verwarring met de tag voorkomen)
... Meer weergeven
05-05-2023
23:29
@BertH1946 Net eens met een niet Telenet ontvanger getest en hier werken ze, zou je box eens herstarten, kan nooit kwaad.
... Meer weergeven
05-05-2023
16:38
2
Klopt helemaal. Bij het continu samenstellen van de TV Gids-data zijn veel partijen betrokken: veel broadcasters (met elk hun eigen redactie- en aanleverschema, waar veel factoren bij betrokken zijn), onze aggregator (bij wie al die data ook nog moet geparsed en in veel gevallen manueel verwerkt moet worden), werkdagen/weekends/verlengde weekends, enzovoort. Elk van die partijen doet haar best om alles tijdig aan te leveren en erdoor te krijgen, maar dat lukt niet altijd helemaal zoals verhoopt. Da's eigen aan het beestje. Vanuit Telenet doen we continu ons best om de partijen op elkaar af te stemmen, samen met onze metadata-aggregator, maar soms botsen we voor sommige broadcasters of kanalen eens op een dipje. In de meeste gevallen wordt die "EPG horizon" snel daarna weer aangevuld met het normaal aantal dagen, maar in bepaalde gevallen zorgen soms achterliggende problemen (veranderde processen of data-structuren, IT-problemen, mankracht) dat dit wat langer kan duren. Ik spreek voor mezelf, maar mijn grootste focus ligt op de korte termijn: die moet accuraat zijn, want die is het belangrijkst en meest relevant voor veruit het grootste deel van onze gebruikers. Voor de langere termijn betrachten we een zo ver mogelijke "EPG horizon", maar zijn we zoals gezegd afhankelijk van veel partijen. We monitoren voortdurend al onze kanalen en wanneer we aanhoudende afwijkingen zien, proberen we preventief te mediëren en een oplossing te zoeken. Wat natuurlijk opnieuw niet betekent dat dat 'gat' in alle gevallen snel weer dicht gereden kan worden. Of, om het beknopt te zeggen, EPG-data is een enorm dynamisch gegeven. Onze ambitie is zoveel mogelijk toekomstige data aan te bieden, maar daarin spelen zeer veel factoren en actoren een rol. Wat niet wil zeggen dat afwijkende observaties niet mogen gemeld worden. Al zullen die zich in de meeste gevallen zelf weer oplossen, en houden we zelf ook een oogje in het zeil. Heel concreet over de DPG-kanalen: dit is gekend, er is communicatie gevoerd en we trachten dit op te lossen 🙂 Groet, Carl
... Meer weergeven
05-05-2023
12:12
2
dat is het antwoord die me geruststelt.bedankt voor je antwoord.
... Meer weergeven
10-05-2023
20:47
Iedereen is vrij om de vraag van Bjarne vanuit zijn referentiekader te interpreteren. Hierin verschillen we duidelijk. Weet dat het niet voor iedereen even evident was om een nieuwe account aan te maken en opnieuw de juiste instellingen voor in en uitgaande mail terug te vinden. En dit op meerdere toestellen. Voor mij was dit niet op één dag geflikt. Vandaar ...
... Meer weergeven
02-05-2023
18:56
Zolang Telenet de verschillende onderdelen van je abonnement aanbied (lineaire tv, internet, vaste telefoon, mobiele telefoon) zal je nooit verplicht worden om een ander abonnement aan te gaan. Wat wel kan is dat het voor jou voordeliger kan worden om over te schakelen.
... Meer weergeven
02-05-2023
16:13
lukte niet meer en wou het thuis terug in orde brengen omdat ik daar een pc bij de hand had om de installatie stappen te volgen weekendje aan zee bracht soelaas, bij aanmelden op wifree nu wel de vraag naar identiteit en wachtwoord
... Meer weergeven
02-05-2023
09:37
2
Dag @LievenK en iedereen, Dank voor deze melding. Mijn directe collega's hadden dit gisteren inderdaad ook opgemerkt. Ons vermoeden wijst momenteel richting last-minute EPG-wijzigingen vanuit de broadcaster, die mogelijks ook niet eenduidig waren. Ik vraag onze aggegator alsnog na te kijken of hier een historiek van kan teruggevonden worden. Groet, Carl
... Meer weergeven
01-05-2023
20:20
Dit is niet meer nodig, mijn probleem is al opgelost. Blijkbaar moet je bij de interne poort een spatie zetten tussen de getallen en het liggend streepje. Ik typte telkens "1121-1121" maar blijkbaar werkt het alleen met spaties zoals: "1121 - 11121". Toch bedankt voor je snelle reactie, het wordt gewardeerd!
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-05-2025 09:25 | |
1 | 09-05-2025 09:27 | |
1 | 15-05-2025 23:52 | |
1 | 09-05-2025 14:16 | |
2 | 14-05-2025 10:58 | |
1 | 11-05-2025 16:20 | |
1 | 01-05-2025 00:32 | |
1 | 12-05-2025 11:58 | |
2 | 10-05-2025 10:05 | |
2 | 09-05-2025 09:34 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
260 | 11-05-2025 16:20 | |
301 | 30-04-2025 21:58 | |
300 | 29-04-2025 21:34 | |
345 | 27-04-2025 09:34 | |
515 | 21-04-2025 16:44 |