dusbaba
Experienced Veelweter
dusbaba
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-04-2025
22:58
|
Lid sinds: 11-05-2016
Datum laatste bezoek: 28-04-2025 22:58
Ranking
Experienced Veelweter
06-02-2025
21:36
Klopt inderdaad... Ik ben zelf 22 jaar technieker voor Telenet geweest dus weet dat provisionering (regelmatig!) problemen geeft spijtig genoeg... 🙄
... Meer weergeven
06-02-2025
21:14
Als je modem defect is heb je WEL beeld hoor, maar heb je geen interactiviteit en kun je u opnames niet bekijken die in de cloud staan. Test dit maar eens uit door u modem even uit te trekken... Uiteraard als er geen enkel signaal binnen komt, lijkt het me niet meer dan logisch dat je dan geen beeld hebt... Vandaag mijn oude digicorder binnen gedaan en een Refurbished TV box meegekregen... Thuis gekomen, geen beeld 🙄 Na contact via Messenger bleek deze nog ergens op een ander adres gekoppeld te staan waardoor het niet direct kon opgelost worden want deze dienst was niet meer beschikbaar... Gelukkig bestaan er nog apps zodat voetbal toch nog kan bekeken worden. Hopelijk komt dit morgen in orde.... Ik vrees er toch wat voor... 🤔
... Meer weergeven
05-02-2025
17:33
1
Klopt maar als je modem uitvalt door een technisch probleem heb je niks meer... met de TV box MET coax aansluiting heb je dan wel nog live TV beeld... 😊
... Meer weergeven
05-02-2025
16:06
Wanneer je nu de oude digicorder gaat inruilen in een TN punt kun je dan nog specifiek een TV box vragen MET coax aansluituing ipv een IP TV box of zijn deze niet meer beschikbaar voor omruiling?
... Meer weergeven
03-02-2025
09:00
Gelukkig... dan kan ik deze later eventueel nog streamen naar mijn chromecast op de andere kamers. Ik had begrepen dat Play Sports in de toekomst enkel en alleen nog te bekijken viel via de IP TV box... Tot zolang ik echter gebruik kan maken van mijn digicorder en 2 digiboxen blijf ik uiteraard zo kijken. Ik vraag me echter af waarom ik deze info mail nog niet heb ontvangen en vele anderen al wel...😏
... Meer weergeven
03-02-2025
07:01
Ook ik heb 1 huur digicoder in living en 2 aangekochte digiboxen in keuken en slaapkamer waarop ik nu op alle 3 feilloos Play Sports kan kijken. Infomail heb ik nog steeds niet ontvangen hierover. Wat niet over gesproken wordt is de vraag of Play Sports ook nog kan bekeken worden via de Telenet TV app als je dan 1 IP TV box hebt in huis of ben ik dan nu verplicht om 3 boxen te huren om Play Sports te bekijken op de andere kamers? Ik hoop het niet want dan zou er weer meer dan 10€ maandelijkse kosten bij komen... Graag hier iets meer duidelijkheid over want dit vind ik niet direct terug.
... Meer weergeven
03-02-2025
06:17
2
Na mijn communicatie met de klantendienst via Messenger en een paar keer heen en weer sturen is het probleem opgelost. Ik krijg nu terug een normale kiestoon wanneer ik de lijn open leg en dus ook geen voicemail berichten meer te zien op mijn toestel. Prima dus !
... Meer weergeven
02-02-2025
08:45
@luc55 Die One kaart wordt gebruikt door mijn dochter, ik gebruik de data sim in mijn dualsim toestel en betaal gewoon voor verbruik van mijn gesprekken en smsen via de 2e sim daar ik zelf weinig bel via gsm. @flip1953 Ik contacteer klantendienst (via messenger) of het mgelijk is om eventueel die berichtendienst alleen uit te schalelen want als ik alle opties van Toplijn laat uitschakelen ben ik ook de ken je beller functie kwijt wat me nu wel heel handig is.
... Meer weergeven
01-02-2025
13:07
Ik wil inderdaad terug meer vaste lijn gebruiken en zo min mogelijk vanaf gsm bellen.... Een extra data sim heb ik reeds met mijn One en aangezien mijn smartphone een Dual SIM bevat heb ik geen nood aan nog eens 15€ extra per maand voor die paar telefoongesprekjes dat ik doe...
... Meer weergeven
01-02-2025
08:14
Nu ik op pensioen ben sinds enkele dagen is het de bedoeling dat ik mijn vaste lijn terug meer ga gebruiken nu mijn gsm abonnement van mijn werkgever uiteraard stopt.
Ik heb me dan terug een vast toestel, de Philips XL495 aangekocht. Ander toestel was al een paar jaar geleden afgekoppeld aan mijn modem omdat ik meer verkopers op dat nummer kreeg dan iets anders...
Nu krijg ik echter om de zoveel uren de melding "Nieuwe voicemail" op mijn scherm. Als ik dan bel naar #99 krijg ik te horen dat er geen berichten zijn, dus geen nieuwe en er staan ook geen oude.
Ik krijg wel geen normale kiestoon te horen maar een constante onderbroken kiestoon wanneer ik "de hoorn opneem". Normaal moet deze onderbroken kiestoon ook stoppen na een tijdje maar deze blijft bij mij ook constant aanhouden.
Dit vind ik ook wel vreemd.
Het antwoord apparaat op dat nieuwe vast toestel heb ik ook alvast uitgezet.
Mijn vraag is dus hoe kan ik die Telenet voicemail voor vaste telefoon volledig kan uitschakelen of hoe kan ik er tenminste voor zorgen dat die mij geen meldingen meer stuurt gezien ik die Telenet berichtendienst voor vaste telefoon niet nodig heb.
Als ik bel naar #99 heb ik in instellingen al "berichtenmeldingen" uitgezet maar dit helpt ook niet.
Hopelijk kunnen mensen mij hier helpen want wordt gek van om de zoveel uur die melding van telenet voicemail op mijn scherm te zien terwijl er dus geen berichten zijn. Alvast bedankt.
Dit onderwerp is hier in 2023 ook al eens ter sprake gekomen maar ook toen is er niet echt een concreet antwoord op gekomen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
voicemail
18-01-2024
22:38
Ook hier hetzelfde probleem met de afstandsbediening van de chromecast (met google TV).
... Meer weergeven
03-04-2023
20:55
2
Is er hier al meer nieuws over zodat dit uiteindelijk eens opgelost geraakt? Nu we hier toch al een héél lange tijd met dit probleem te maken hebben vind ik dat we eigenlijk wel iets van compensatie zouden moeten krijgen daar we de diensten toch niet krijgen hetgeen Telenet ons belooft, niet?
... Meer weergeven
24-03-2023
17:05
@Suzy Ook mijn prive bericht is verzonden met mijn klantennummer bijgevoegd.
... Meer weergeven
24-03-2023
16:48
1
Ik heb dit zojuist, 24/03/23 uitgetest rond 16.35u met 2 toestellen, beiden via een Telenet wifi verbinding. Eerste lukte, bij het 2de toestel de bekende foutmelding.
... Meer weergeven
14-03-2023
10:10
Over "enkele aparte usercases" kan ik zeker mee spreken 😉 ik ben niet alleen meer dan 20 jaar klant, ik ben zelfs 22 jaar technieker voor Telenet geweest.... De manier hoe ze mij en mijn firma hebben "gedumpt" doe ik hier beter niet uit de doeken of ik word hier nog "geblokt" 😛 Maar soit, we wijken af van het probleem nu... 😉
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-02-2025 17:33 | |
2 | 03-02-2025 06:17 | |
2 | 03-04-2023 20:55 | |
1 | 24-03-2023 16:48 | |
1 | 06-03-2023 21:41 | |
1 | 15-09-2022 09:55 | |
1 | 10-05-2022 09:32 | |
2 | 09-05-2022 16:04 | |
1 | 06-05-2022 14:24 | |
2 | 06-05-2022 14:35 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
8581 | 05-04-2019 10:20 | |
16406 | 31-12-2018 12:26 | |
36001 | 08-06-2017 21:28 | |
56925 | 23-05-2017 12:26 | |
13174 | 22-02-2017 06:39 |