@janne_man Hier geef ik je over de volle 100% gelijk in. Maar er zijn maars vind ik. Bedankt voor de pagina link. Maar staat al fout in. Maar zal morgenvroeg die bepaalde fout toch eens instellen (nog maar eens of deze lukt) In dit geval hoor je bijna in elke post dat Telenet tegen zijn klanten verteld Outlook niet ondersteund of hulp voor heeft. Vroeger was het zo, dat Telenet bij installatie van internet alles goed zetten op je pc *alsook* je email instelde op je pc. Hun reclame boodschappen zal iedereen nog wel hard herinneren, welke ze jaren hebben gebruikt, waar de installateur vrolijk binnenkomt, alles installeert van installatie als ook op pc, en dan een vragende verwarde man, op dat moment te woord werd gestaan en alle uitleg bieden Enzo. Dit is zeker allang het geval niet meer Het gros van de mensen kent er echt niets van, kunnen al jaren niet meer volgen van alles wat na VHS of dvd is uitgekomen (uitvergroot voorbeeld). En dan komen ze toch op een dag dat ze internet halen, en hoeveel keer je dit ook uitlegt, zelfs in stap/stap foto's het echt niet lukt. Natuurlijk kunnen ze altijd op Telenet webmail, welke even handig is als Outlook.com gmail.com, enz.. waar je alleen gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt. En met een snelkoppeling op bureaublad ze direct op webmail uitkomen. Maar met een email programma heb je wel voordeel dat je deze direct op hoogte brengt op je pc/mobiel. Dit is wel veel interessanter. Telenet kan ook vertellen op hun pagina, dat als ze geen webmail willen, maar een email programma dat er sites zijn dat als je gewoon je email registreerde, je met login gegevens (zonder server instellingen enzovoort) toch een app op zowel mobiel/pc kan hebben, direct melding van mail, maar toch zonder al teveel toeters en bellen. OF laat in 3 a 4 screenshots zien waar en wat alles is ingevuld. Oke je hebt gelijk ze hebben die link die je net gaf, maar toch bij contact Telenet zeggen ze niet te kunnen helpen en vooral als het over Outlook gaat terwijl ik bewijzen genoeg heb geleverd dat dit WEL zo is. En even over je voorbeeld (weet dat een gewoon voorbeeld is) Maar zelfs een goede consessiehouder, stelt je hele boordcomputer als navigatie, als online tot de gewone services in. En bij vragen tijd je binnen vertel je wat je wel en niet wil en deze doet dit voor je. Ook al zit er bij alles wat op de wagen zit een boekje. En uw link, zoals ik al zei konden ze verduidelijken met 3 printscreens, en als je dan toch geen Outlook *zou* ondersteunen... Even dit dan al op site te zetten en alternatieven aan te bieden. Ik begrijp JOU nog op zoveel punten meer (waar ik je gelijk kan geven in lange lijst), maar is tegenstrijdig met wat ik ook versta onder de klanten en service naar hun toe als het over hulp/kennis over Telenet zijn eigen producten gaat. Natuurlijk is 1 noemer super belangrijk, wie krijg je als hulp aan de lijn, tot hoeverre gaat kennis in alles, hoelang/hoeveel cases heeft die persoon al onder de knie. En wat ik vooral zie op fb pagina, bij welke service je uitkomt of welke gemeente je zit. Ik moet men eigen verplichte en ga dit ook doen, door het te houden op ja op groote lijn sta ik achter je, maar ja ook sta ik in deze achter de klant.
... Meer weergeven