DeLLiAnO
Freshman Allesweter
DeLLiAnO
Neem contact met mij op
Lid sinds: 22-07-2022
Bio
Ask and you shall receive ¯\_(ツ)_/¯
Ranking
Freshman Allesweter
30-03-2023
15:45
@bob6 Vandaar ik ook de suggestie voorstelde om met enkele maten op zelfste moment dat jij dit ervaart, ze tesamen eens een bepaalde game ofzo willen downloaden. Ik denk/twijfel dat het de server van gamelauncher is.
... Meer weergeven
30-03-2023
15:29
Je zou eens moeten meten let paar kameraden op zelfste uur dat jij problemen met downloaden ondervind om te zien hoeveel zij halen
... Meer weergeven
29-03-2023
21:09
@matty Wil je deze test eens doen via speedtest van ookla? Je zou eens als je zou willen een meeting moeten doen dicht bij de hgw/modem en een test bij je verste pod.
... Meer weergeven
29-03-2023
19:10
Ze hebben zelfs de dmz modus verwijdert alrans wat ik zie op mijn telenet, en ssid namen opslagen en kiezen voor 2 ssids te maken en opslaan lukt ook niet meer
... Meer weergeven
29-03-2023
19:08
@igvfer Kheb de beginnende en optellende problemen "denk ik" toch al van minstens september/oktober zien passeren "als ik het le goed herinner"
... Meer weergeven
29-03-2023
13:08
@Ex-Netweter Als je op trustpilot gaat kijken of in proximus community mogen ze stilaan ook aan heel veel vlakken gaan werken 😉 @igvfer Dat is het probleem net, zwijg je, word je genekt door de klant. Zeg je als bedrijf de waarheid, over hoelang, hoe erg en geen eind datum, springt de klant overboord, betaald ie zn factuur niet of eist vergoedingen. Vandaar dat je moest 🤫 Goude regel in meeste bedrijven is zo lang en hard mogelijk zwijgen... Bestaat het probleem al een jaar en komt het maar pas na 3maand openbaar.. is de schade en de impact "zogezegd" 3maand
... Meer weergeven
29-03-2023
13:00
@m-jan20 @loti Had gistere ff broer gehoord en met de nieuwe wifi6 hgw haalt ie met gemak 945mbps down en bijna 40mbps up via zijn gsm. Aan de pod zelf als die goed in range staat, haalt die bijna exact zelfste getal zij ie. Edit: fout met up en down van plaats te wisselen, na terechte opmerking @loti
... Meer weergeven
29-03-2023
12:55
@nancy1971 Dat van die rekening mag je al van je twijfel lijsje schrappen dus. Je kan proberen hem in te geven op pc, doe je niets verkeerd mee, of zoals voorgesteld in telenet center. Ook kan het soms helpen dat er een case word aangemaakt en dat dit naar backoffice gaat die het voor jou in orde kunnen brengen (niet gezegd dat lukt) Ik zie elke dag meer mensen nieuwe models en tvboxen of digicorders halen die wel geregistreerd geraken. Dus zowizo gaat het is lukken. Al moet je elke dag opnieuw via pc proberen of bellen. Het is mss niet dé oplossing, maar @Ex-Netweter doet een tussentijdse oplossing, of als je smartv hebt, of media sticks of mediabox (apple tv/chromecast enz...) Kan je vtm go app en andere apps instellen en gebruiken
... Meer weergeven
29-03-2023
10:59
@snap1704 Je krijgt de nieuwste modem, en het aantal pods die je wenst. Je kan ze 3maand gratis uitproberen. Is het niks voor je kan je ze terugsturen.
... Meer weergeven
29-03-2023
10:51
@nancy1971 Ik denk dat ze met die €50 euro bedoelen, dat je dat moet betalen, als je dienst of digicorder opzegt, en bij niet binnenbrengen je een restwaarde van €50 moet betalen. @Moderator @Suzy is dit juiste veronderstelling?
... Meer weergeven
29-03-2023
10:33
1
@sammyke007 Ze zouden net als google en microsoft bug-hunter rewards moeten uitdelen voor een kleine tussentijdse oplossing die JIJ vond 👍
... Meer weergeven
29-03-2023
10:28
@nancy1971 Dan is het een gewone omruil, en mag je niets kosten, dat is voordeel van huren (moest deze nu stuk zijn door zware nalatigheid, wat niet geval is, kunnen ze dat eventueel toepassen. Telenet shop diet bijmij altijd loeilijk als ik eis een papier te krijgen met: Datum/uur inlevering, product omschrijving met de bijhorende codes soecifiek en uniek voor dat ding. Als ook de ledewerkersnaam stempel en of handtekening. Ze zeggen altijd maar meneer dat hoeft niet, is in orde zo... Maar in verleden bijna gesjareld geweest voor modem en 2 sets wifiboosters binnen te hrengen op 1 dag, en heeft le dagen geduurd om aan te tonen ze binnen waren gebracht. Ahja ik had geen papieren als bewijs. Zodus ook al wimpele ze je eerst af, vraag vriendelijk dat je dit wil en je erop staat. Dan doen ze dit. Zoals ik al zei kun jeje toestel via telefoon ook laten activeren, al bel je elke dag. Is het een echte betaling, of gewoon een blad dat als je het niet binnenbrengt dat je €50 moet betalen van je nieuwe toestel?
... Meer weergeven
29-03-2023
09:49
@nancy1971 Je kan dat ingeven als je wil, maar je kan ook bellen om te vragen of zij het voor jou doen over de telefoon. Die prijs echter klopt niet, als het een gewone switch is geweest. Nog nooit meegemaakt 🫤 En voor derest hebben ze er niks over gezegd?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 10-03-2023 10:33 | |
1 | 23-03-2023 18:40 | |
1 | 29-03-2023 10:33 | |
1 | 28-03-2023 16:41 | |
1 | 29-03-2023 09:22 | |
1 | 21-03-2023 15:04 | |
1 | 28-03-2023 11:13 | |
1 | 25-03-2023 22:56 | |
1 | 27-03-2023 10:14 | |
1 | 27-03-2023 09:48 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5354 | 28-03-2023 10:39 | |
2173 | 20-03-2023 13:02 | |
5379 | 19-03-2023 18:26 | |
2769 | 15-03-2023 23:14 | |
3152 | 11-03-2023 14:41 |