
Moderator
FrederikC
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-04-2025
20:08
|
Lid sinds: 27-02-2023
Datum laatste bezoek: 16-04-2025 20:08
Ranking
Moderator
Hoi @jjvlem! Kan je alvast iets meer informatie in je bericht plaatsen? Zo kunnen onze Netweters je ook vlotter verderhelpen. Vermeld zeker ook via welke client je je mails gebruikt. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
09-03-2025
15:23
1
Hoi Netweters! Is er iemand die hier wat meer info over beschikbaar heeft, of ervaring met het koppelen van gelijkaardige toestellen? Groetjes!
... Meer weergeven
06-03-2025
20:57
1
@Santa schreef:
@FrederikC schreef:
@Janneke_Dust schreef:
En maar raden waarmee je opnames wil kijken.
Dat kan wel wat netter gevraagd worden, @Janneke_Dust.
Ik was heel blij met @Janneke_Dust zijn opmerking!
Ik ben dat woke gedoe hier zo moe als kouwe pap. Het komt mijn strot uit.....
Da zijn hier toch geen kleine kindjes hé. Ochaarme!
@Janneke_DustDoe zo verder! Of moet Netweters echt klinisch dood!
Dat heeft niets te maken met woke of niet @Santa, maar alles met respect voor elkaar en elementaire beleefdheid. Niet iedereen hier is even technisch aangelegd. Het is normaal dat iemand die nog niet zo lang op de Netweters vertoeft niet meteen weet welke informatie mee te delen. Zo'n reacties kunnen dan behoorlijk bot overkomen, en daardoor leden afschrikken om verder in gesprek te gaan. Neem anders deze communitygids er nog eens bij: https://www.netweters.be/t5/Community-gids/Hoe-kan-je-antwoorden-op-een-bericht/ba-p/193950. Vooral de laatste nota is hier van toepassing: Belangrijk! Hou het vriendelijk en beleefd. We zijn er om elkaar te helpen en doen dit altijd met respect. Of om het in je eigen woorden te stellen: we zijn hier geen kleine kindjes. Spreek elkaar aan zoals je dat ook in het echte leven zou doen.
... Meer weergeven
04-03-2025
20:49
De moderaties gebeuren op vaste tijdstippen, dat is altijd al zo geweest. Dit staat ook los van de vraag die hier gesteld werd. Blijven we wel on topic?
... Meer weergeven
04-03-2025
20:22
Je ziet dus zelf ook dat het constructiever kan? 😉
... Meer weergeven
04-03-2025
20:09
@Janneke_Dust schreef:
En maar raden waarmee je opnames wil kijken.
Dat kan wel wat netter gevraagd worden, @Janneke_Dust. @Inne, via welk type decoder kijk je? Heb je een TV-box met of zonder knoppen vooraan, of een nieuwer klein model? Heb je de afstandsbediening ook al eens opnieuw gekoppeld?
... Meer weergeven
03-03-2025
20:33
1
Hoi Netweters! Is er iemand die hier wat kennis over heeft, of een mogelijke oplossing kan bieden? Alvast bedankt!
... Meer weergeven
@sb schreef:
Het is de fout van Telenet, maar doet zich enkel voor op iOS. Ah ja...
Ik moest hier toch even door giechelen tijdens het modereren 😋
... Meer weergeven
28-02-2025
11:50
1
En bij deze ga ik vragen om de discussie weer on-topic en neutraal te voeren. @flip1953 en @marcel3X , jullie reageren beiden niet meer inhoudelijk op het topic maar op elkaar. De toon van de berichten is niet meer ok, ik wil jullie dan ook beiden vragen om on-topic te focussen.
... Meer weergeven
13-02-2025
15:26
Da's helaas een gekende fout in de berichtgeving. Dit hebben we achterliggend doorgegeven. Stuur dit gerust even door via WhatsApp, dan kunnen we jouw klantgegevens ook gebruiken om dit na te kijken achterliggend. Groetjes!
... Meer weergeven
07-02-2025
20:15
2
Hoi @OrbeaBoy Het is uiteraard nooit prettig dat je toestel niet aangekomen is 😞 Zoals @janne_man aangeeft, mag je dit ook doorgeven als een aparte klacht. De registratieperiode voor deze promoties loopt wel even, dus kijk zeker even tot wanneer je de promotie aan kan vragen. Wie weet kan je dit nog via de gewone weg nadat je het nieuwe toestel ontving! Lukt dit niet meer, dan kan je via de achterliggende dienst een tweede case aan laten maken. Laat mijn collega's hier zeker het eerste casenummer bij vermelden, en geef aan dat je door de problemen uit de eerste case een bijkomende promotie misliep. Mijn collega's achterliggend kunnen dan contact opnemen met OnePlus om te kijken of we dit achterliggend voor jou kunnen aanvragen, of kijken hoe we dit op een andere manier kunnen oplossen. Hou wel rekening met een verwerkingstermijn van enkele werkdagen. We zijn voor zulke dossiers ook afhankelijk van onderzoeken bij bv PostNL en correspondentie met OnePlus. Daar kan helaas wel wat tijd over gaan. Groetjes!
... Meer weergeven
07-02-2025
20:09
2
Hoi @nick76! Onze Netweters gaan je hier helaas niet meteen mee kunnen helpen. Zoals je zelf aangeeft, kan je ons hiervoor contacteren. Hier wordt dan een dossier voor opgesteld en een onderzoek bij PostNL gestart. Wanneer we hier de uitkomst van hebben, krijg je de keuze om een nieuw toestel opgestuurd te krijgen of een terugstorting te ontvangen. @janne_man geeft aan dat je hier ook een klacht voor kan indienen bij de ombudsdienst. Dat klopt en daar ben je zeker vrij in! Hou er alleen wel rekening mee, dat zo'n onderzoek enkele werkdagen in beslag kan nemen. Geef dit dus zeker even de tijd, zodra we hier meer info over hebben neemt onze achterliggende dienst ook contact met je op! Groetjes
... Meer weergeven
03-02-2025
20:31
1
Bonjour Netnologues! Y a-t-il quelqu'un qui puisse aider @Pascalshibba41 à résoudre son problème ? Merci d'avance!
... Meer weergeven
22-01-2025
20:24
1
Ik pik hier toch ook graag even op in om onduidelijkheden de wereld uit te helpen: Wanneer een zelfstarter mogelijk is, zijn interventies inderdaad betalend. Dan spreken we over de afspraken waarbij we merken dat de klant een toestel zelf kan vervangen. Op zich hoeft hier geen gepuzzel aan te pas te komen: je mag de oude modem houden tot na de omruiling en de achterkanten worden gelijkaardig gemaakt, zodat je enkel de kabels hoeft over te steken. Lukt het toch niet om de installatie af te werken, dan kan een technicus dit komen afwerken. Opvolgafspraken waarbij je wel probeerde om zelf het nodige te doen, zijn gratis. Indien er een wissel moet gebeuren, maar ons systeem aangeeft dat een zelfstarter niet mogelijk is (bijvoorbeeld door signaalstoringen), is een interventie gratis. Binnen bepaalde campagnes is het natuurlijk altijd mogelijk dat de wissel uitzonderlijk gratis is. Dan wordt dit ook altijd in de berichten die we uitsturen vermeld.
Groetjes!
... Meer weergeven
22-01-2025
20:19
2
Hoi Netweters! We startten onlangs een campagne om proactief modems te wisselen die verouderd zijn of niet aan de snelheden van het pakket van de klant voldoen (denk dan vooral aan klanten met een 1gbps-pakket terwijl er met een CH7465LG-TN gewerkt wordt). We waren echter iets te ijverig, waardoor een aantal klanten die recent hun modem al wisselden hetzelfde bericht ontvingen. We zijn hiervan op de hoogte en sturen momenteel ook naar de klanten die geen bericht hoorden te ontvangen. Verder mag je dit dus gewoon negeren!
Groetjes!
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 02-04-2025 16:32 | |
1 | 09-03-2025 15:23 | |
1 | 06-03-2025 20:57 | |
1 | 03-03-2025 20:33 | |
3 | 03-03-2025 20:31 | |
1 | 28-02-2025 11:50 | |
1 | 03-02-2025 20:31 | |
2 | 07-02-2025 20:09 | |
2 | 07-02-2025 20:15 | |
2 | 22-01-2025 20:19 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
551 | 04-03-2025 20:09 | |
1798 | 12-10-2023 15:40 | |
4758 | 26-04-2023 15:45 |