
Moderator
FrederikC
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-04-2025
20:08
|
Lid sinds: 27-02-2023
Datum laatste bezoek: 16-04-2025 20:08
Ranking
Moderator
18-05-2023
18:07
1
@loti schreef:
Ik heb nooit problemen ook niet na 5 upgraden.
Het zwaarste internet.Dus het werkt wel.
Niet elke situatie is hetzelfde, @loti. Omdat jij geen hinder ervaarde, betekent niet dat er geen problemen zijn. Dit soort opmerkingen biedt ook geen meerwaarde in de threads, en kan enkel averechts werken voor degenen die wel met problemen zitten doordat hun diensten niet werken. Het zou dan ook prettig zijn als je hiermee rekening houdt.
... Meer weergeven
18-05-2023
18:04
1
@Ex-Netweter schreef:
In de pers is er sprake van 48 uur: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/05/klachten-over-telenet-houden-aan/
Allez, dat is wat Benedikte ons wil doen geloven. Als het Telenet-management liegt, moet je dan verwonderd zijn dat de medewerkers ook liegen?
Eerlijk duurt het langst.
Dit heeft Benedikte jammer genoeg niet voldoende genuanceerd. Bij deze: We proberen geëscaleerde dossiers binnen de 48u op te lossen. Dit lukt voor het merendeel ook, de enige uitzondering is wanneer er een IT-ticket voor opgemaakt moet worden. Dit gaat dan ook om algemene issues, of zaken die achterliggend serieus mislopen. Niet elk dossier kunnen we echter escaleren. Dit gaat om klanten waarvan een dienst volledig niet werkt. We proberen hier zo breed mogelijk in te werken, maar er moeten ook aflijningen gebeuren natuurlijk. De vroegere verwerkingstermijn lag standaard op 5 werkdagen voor niet-kritieke issues, alleen kon dit ook altijd uitlopen bij algemenere problemen of IT-issues. Daarom kunnen sommige collega's spreken over deze verwerkingstermijn. Ik wil hier vooral nogmaals benadrukken dat collega's niet bewust zullen liegen over verwerkingstermijnen of wachttijden. We proberen altijd zo transparant mogelijk te zijn, en geven zelf aan wanneer we merken dat de klant iets vraagt dat juist voor meer issues kan zorgen.
... Meer weergeven
18-05-2023
17:48
2
@JordyDR1 schreef:
Het is jammer dat ik een spel aanschaf die ik uiteindelijk niet kan spelen.
Via een andere internetprovider (Orange, Proximus, Scarlet, Mobile Vikings, EDPnet) kan je je spel momenteel wel spelen.
Het veranderen van een provider is niet altijd de oplossing @Ex-Netweter, elk huisje heeft zijn kruisje. Het zou dan ook prettig zijn als je dit niet te pas en onpas vermeldt, je weet dat hier reactie op kan komen, en het lijkt me nog steeds het doel van de Netweters om elkaar te helpen. Niet om andere providers aan te raden 🙂
... Meer weergeven
05-05-2023
21:33
@Annorax schreef:
Zelfde probleem hier. Telefonische 'klantendienst' weigert te helpen.
Port forwarding regel wijzigen of nieuwe toevoegen lukt niet. Telkens 'Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'
Iemand een oplossing?
Ik snap je frustratie, maar wil je toch even meegeven dat dit niet uit onwillendheid is. Ook bij de klantendienst kan dit helaas niet aangepast worden. Er is momenteel een onderzoek lopende naar deze problemen, je mag gerust een berichtje sturen via de sociale mediakanalen van Telenet zodat we jouw klantnummer kunnen koppelen aan dit dossier. Zo kunnen mijn collega's achterliggend jouw gegevens ook gebruiken als voorbeeld.
... Meer weergeven
02-05-2023
21:26
3
@Ex-Netweter schreef:
Dit is de volgende TV-box: https://www.libertyglobal.com/about/products/mini-tv-box/
Lancering kan alleen op voorwaarde dat Telenet een multicast IPTV-oplossing op haar netwerk heeft geïnstalleerd. Wellicht zullen de eerste Telenet Fiber-to-the-Home-klanten in de toekomst deze "mini" TV-box krijgen wanneer ze een tv- en internetbundel nemen.
Waar haal je de info vandaan dat dit de nieuwe TV-box wordt, @Ex-Netweter? Liberty Global is de meederheidsaandeelhouder van Telenet, maar niet de volledige eigenaar. De decoder die je hier toont, werd uitgerold in Zwitserland en Polen. In het verleden werden er bij Telenet ook andere toestellen uitgerold dan bijvoorbeeld bij Ziggo, waar Liberty Global 50% aandelen heeft. Ik geef dit vooral even mee om duidelijk te stellen dat deze info nergens bevestigd werd. Ik heb de vraag wel uitgezet of hier meer over geweten is, maar tot dan is dit dus speculatie.
... Meer weergeven
02-05-2023
15:40
1
Hoi @max1139! Wanneer je langere tijd geen gebruik maakt van je CI+-module, kan deze zijn kijkrechten verliezen omdat er te lang geen communicatie met ons netwerk plaatsvond. In zo'n situaties kan je gewoon even inbellen naar de klantendienst van Telenet (of een berichtje sturen via de sociale media-kanalen). Je mag hierbij vermelden dat je kaartje langere tijd niet actief was, dan weet de medewerker meteen wat doen 🙂
... Meer weergeven
28-04-2023
21:10
4
@FVDM schreef:
@luc55
Ik denk het ook , ze zullen hun verlof moeten uitstellen 😎
Gelukkig is Griekenland goedkoper in oktober! 🤣
... Meer weergeven
28-04-2023
21:05
3
Hoi JDP (en andere netweters)! Hier is een algemeen onderzoek voor uitgezet. Aangezien niet elke klant deze hinder ondervindt, zijn voorbeelden zeker belangrijk. Neem dus zeker contact op als je deze foutmelding krijgt, dan hebben de achterliggende diensten zeker voldoende voorbeelden om dit te onderzoeken.
... Meer weergeven
28-04-2023
21:01
4
Hoi TRL! Het is begrijpelijk dat je dit vervelend vindt, maar blijf je wel on topic? Deze reactie plaats je best onder de threads rond de foutmeldingen op Mijn Telenet. Je kan hiervoor ook altijd contact opnemen met de klantendienst, zodat de achterliggende diensten extra voorbeelden hebben om te onderzoeken. Vermeld hierbij zeker wat je precies probeerde te doen.
... Meer weergeven
27-04-2023
21:45
6
@Moaner schreef:
Moderator ok, krak NO.NO.NO.
Dit moet herzien worden Telenet.
Veel beterschap in het ziekenhuis.
Onze KRAKs zijn goed op de hoogte wanneer ze wel of niet een topic mogen sluiten. Dit doen ze dan ook niet zomaar. Hier zal niet meteen een herziening in komen, we gaan geen potjes lijmen die niet gebroken zijn 😄
... Meer weergeven
26-04-2023
15:45
4
@raverke95 schreef:
@patrick37 schreef:
@raverke95
Bedoel je dat je maar 1 nummer hebt in je OneUp ?
Klopt inderdaad. Dat is ook de bedoeling. De inbegrepen vaste lijn en datasim worden nauwelijks gebruikt. Ook het gsmabonnement is overkill voor de gebruiker.
Daarom natuurlijk mijn vraag... En ook, wat gaat Telenet precies doen als ik naar Base stap en die nummer laat overdragen? Valt mijn abonnement dan automatisch terug naar een Giga-internet + TV abonnement?
Hier moet ik toch even corrigeren, omdat ik zie dat je foutieve info meekreeg. Wanneer je nummer geporteerd wordt naar een andere provider, verandert de rest van je bundel niet (meer). Bij oudere bundels vielen je diensten inderdaad in afzonderlijke tarieven, maar dit gebeurt tegenwoordig dus niet meer. Je zal gewoon in een ONE-bundel geregistreerd blijven, tot je de klantendienst zelf contacteert om je vaste diensten aan te laten passen. Je kan dus het best even contact opnemen met de klantendienst zodra je nummer bij BASE actief staat, om verrassingen op je aanrekening te vermijden.
Edit: Ik zie net dat @janne_man dit ook correct aangaf, hier had ik even overgelezen 🙂 Bij deze bevestigd!
... Meer weergeven
21-04-2023
21:07
1
@glennvda schreef:
De Telenet apps zijn allemaal verdwenen op Google Play Store?
Bv de Telenet TV app: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
Als ik zoek naar Telenet, dan vind ik niets terug in de Google Play Store. Alle apps zijn verdwenen.
Wat is er gaande bij Telenet? Is écht alles kapot aan het gaan door het nieuwe IT systeem?
Wanneer gaan daar eens koppen rollen en gaan we enkele beslissingen terugdraaien?!?
Hoi glennvda! We zijn ervan op de hoogte dat er problemen zijn met de Telenet-apps terug te vinden via de Play Store. Dit wordt momenteel onderzocht. Via de App Store hebben we hier nog geen meldingen over ontvangen.
... Meer weergeven
20-04-2023
21:25
3
@Stadhuis2 schreef:
Als ik via de app. een diagnose wil doen krijg ik als reactie dat er iets fout is met mijn aansluiting en dat dit enkel kan opgelost worden door een technieker van Telenet. Ik begrijp dit niet want alles werkt hier perfect. Eerder nog nooit meegemaakt.
Hoi Stadhuis2, wanneer je een melding krijgt dat er een storing is op je netwerk, dan kan het ook dat er van buitenaf slechte signalen worden opgemeten. Je hebt hier zelf niet per se hinder van, maar dit kan wel storingen veroorzaken voor je omgeving. Je neemt hier dus het beste even contact voor op, dan kan je modem uitgelezen worden en kunnen we kijken of er een interventie nodig is of niet.
... Meer weergeven
20-04-2023
21:16
1
Of moet ik bellen om persoonlijk geholpen te worden?
Hoi Garnizoen27! Onze collega's achterliggend zijn hier momenteel nog steeds mee bezig. Je mag ons gerust een seintje geven, telefonisch of via een van onze sociale media-kanalen. Dan kunnen we jouw klantgegevens koppelen aan de melding hiervan, en hebben mijn collega's meteen ook een nieuw voorbeeld om op na te kijken. Andere Netweters die hier nog problemen mee ervaren, mogen natuurlijk hetzelfde doen!
... Meer weergeven
16-04-2023
15:47
2
@WG94 schreef:
@FrederikC fan van je enthousiasme om de onderwerpen te verbeteren. Let wel op dat er voor "TV-gids meldingen" expliciet gevraagd wordt om zender & tijdstip te vermelden; vandaar mijn keuze voor het origineel 😉
Vermeld altijd kanaal / titel / datum / uur van het programma in je titel.
TV-gids meldingen: werking & voorwaarden
Daar heb je zeker een punt, ik heb mijn aanpassing aangepast! 😁
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 02-04-2025 16:32 | |
1 | 09-03-2025 15:23 | |
1 | 06-03-2025 20:57 | |
1 | 03-03-2025 20:33 | |
3 | 03-03-2025 20:31 | |
1 | 28-02-2025 11:50 | |
2 | 07-02-2025 20:09 | |
2 | 07-02-2025 20:15 | |
2 | 22-01-2025 20:19 | |
1 | 22-01-2025 20:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
551 | 04-03-2025 20:09 | |
1798 | 12-10-2023 15:40 | |
4759 | 26-04-2023 15:45 |