Rik12
Freshman Veelweter
Rik12
Neem contact met mij op
Lid sinds: 13-04-2023
Ranking
Freshman Veelweter
06-09-2023
14:57
Bedankt voor je uitleg. Misschien was ik niet voldoende duidelijk, de foutmelding verschijnt als ik "Mijn Thuisnetwerk" klik, ik geraak dus niet eens aan de modem instellingen. Intussen is dat gisteren wel gelukt omdat vanaf toen de foutmelding niet meer verscheen en ik dus de modeminstellingen kon bereiken. Maw, het klopt dat "MijnThuisnetwerk" niet bereikbaar is als je bv de modem inruilt, een probleem waarvan de Telenet klantendienst me op de hoogte bracht toen ik hen daarvoor belde op de dag van het inruilen. Maar het kopt niet dat dit probleem "vanzelf verdwijnt" na 2 dagen zoals Telenet opgaf, maar na pakweg een week.
... Meer weergeven
04-09-2023
19:48
@Tomas_82 schreef: Iemand een idee hoe ik de programmatie van Play Sports kan terugvinden in de DAZN-app? Heb geen tv meer van Telenet, dus kan ook geen tv-gids raaplegen. Zoals inderdaad hiervoor al werd aangegeven kan je de programmatie van Play Sports terugvinden op de website playsports.be of telenettv.be. Via de app van DAZN kan je voor zover ik weet geen tv-gids raadplegen aangezien deze voornamelijk werkt met live-tegels per wedstrijd (maar dit geldt inderdaad niet voor wedstrijden uit het Play Sports-aanbod)...
... Meer weergeven
30-08-2023
11:22
De eerste gratis werd bij kleine aanbieders niet toegepast omdat er veel werk werd gedaan werden die kosten toch doorgerekend wand gratis bestaat niet Hier zullen alle klanten betalen ook voor de slechte betalers en dit is niet de bedoeling en dat begint de mensen te storen omdat iedereen na iedereen kijkt die betaald maar zo veel en dit systeem staat op springen En veel bedrijven bieden geen sociaal tarief meer aan omdat ook weer veel extra werk is en ze langer op hun geld moeten wachten Info nieuwe wet vanaf 1 september https://www.standaard.be/cnt/dmf20230819_92820778
... Meer weergeven
29-08-2023
08:43
pas op een geboortedatum en een gsm nummer dat is persoonlijk er is geen rede dat zulke websites persoonlijke informatie moeten weten.Er moet een telefoonnummer gekend zijn ? dat is onzin ....
... Meer weergeven
23-08-2023
10:07
@MarcL één waar ik nog aan denk: heb je 2 TV-boxen van hetzelfde type? Er bestaan namelijk 2 versies. De V1 (met aan/uit schakelaar achteraan) en de V2 (zonder aan/uit schakelaar achteraan). Heb er in het verleden een onderwerp over geschreven op De Netweters, dat vind je hier.
... Meer weergeven
23-08-2023
00:55
Ze zijn failliet gegaan omdat de voorschotten nooit zijn aangepast heb dit ook meegemaakt eigenlijk heb je te weinig betaald Daarmee moet je opletten als ze alles willen verhogen dan kunnen er problemen zijn omdat er meer geld buiten gaat dat er binnen gaat mensen trappen hier gelukkig niet in (manuele) betaling dat is niet meer van deze tijd 1 vergeten een hoop kosten of een deurwaarder het is nu een sport geworden
... Meer weergeven
20-08-2023
20:53
Ik heb de klantendienst gebeld, waardes TX,RX,snel alles in orde. Ze vertelden dat de modem begin augustus was uitgevallen.
... Meer weergeven
18-08-2023
09:46
We hebben dit eind juni nagevraagd bij onze collega's. Zij lieten ons weten dat er op 10 juni een fix zou worden gereleased voor dit probleem. Normaal zouden jullie sindsdien geen last meer mogen hebben van een modem met een knipperende gele LED. 😉
... Meer weergeven
08-08-2023
12:01
Zelf was ik even afwezig en zie dat er hier nog geen update werd gegeven. We hebben alvast bevestiging gekregen op 20/07 dat dit probleem opgelost werd.
... Meer weergeven
07-08-2023
08:19
2
@janne_man schreef: Het is spijtig dat sommigen graag hun (geloofs)overtuiging altijd willen doordrukken door halve waarheden te verkondigen. Het is inderdaad jammer @janne_man dat jij slecht geïnformeerd bent en daardoor onzin verspreidt. De infrastructuur die Wyre nu beheert bestaat uit 68000 km coaxkabel in het aansluitnetwerk en 12000 km fiber in de ruggengraat. De verbinding is ook maar zo sterk als de zwakste schakel en dat is nog steeds coaxkabel. Je merkt het aan de trage uploadsnelheden van maximaal 50 Mbps. Dus Wyre is en blijft vandaag een coaxkabelbedrijf dat dagelijks nog woningen op coaxkabel aansluit. Telenet biedt consumenten trouwens geen fiberabonnementen aan, dus Wyre sluit dan ook geen particuliere woningen op fiber aan. De bedrijfsmarkt is een ander paar mouwen met andere budgetten en abonnementskosten rond de 1000 euro/maand om dedicated fiber te kunnen krijgen. Dat is een groot verschil met Fiberklaar die een volledig nieuw telecomnetwerk vanaf nul opbouwt dat 100% uit fiber bestaat en onbegrensde upload- en downloadsnelheden aankan. De aansluiting is volledig gratis, dus het zou heel dom zijn om daar niet op in te gaan en de mogelijkheid op kwalitatievere en voordeligere telecomdiensten voor de toekomst uit te sluiten.
... Meer weergeven
04-08-2023
18:35
Hoe is de situatie nu op 4 augustus? Is de nieuwe modem al geactiveerd.
... Meer weergeven
04-08-2023
09:12
Is nu terug in orde, via WhatsApp, die technieker voor plaatsing nieuwe modem, regelden, hebben ze tv-shop kunnen heractiveren. Dus probleem is voor de 2de keer opgelost. Prima dus 👍
... Meer weergeven
01-08-2023
23:18
1
@Patrick6611 schreef: Met de huidige problemen bij Telenet en het feit dat alles goed werkt ben ik momenteel niet geneigd om zomaar op dit bod in te gaan. Dat is inderdaad ook mijn advies ... never touch a running system if it aint' broke, don't fix it don't change a winning team (etc ...) @Patrick6611 schreef: Momenteel heb ik een downloadsnelheid van 191 Mbps en 29Mbps upload. Mijn One abonnement voorziet momenteel een downloadsnelheid van 250 Mbps. Als je tevreden bent met de huidige snelheid, dan is er absoluut geen noodzaak voor een nieuwe modem. er is geen enkele garantie dat je met de nieuwe modem hogere snelheden zal krijgen. De "oude" Docsis 3.0 modems worden gecapt op 400 Mbps. Dat je nu "maar" aan 190 Mbps geraakt heeft dus niets met je modem te maken. zelfs als je een hogere snelheid zou krijgen (netto max. 235 Mbps i.p.v. 190 Mbps), dan zal je het verschil op geen enkele manier voelen (buiten op een speedtest) 🤔 zolang de huidige IT problemen bij Telenet aanhouden is de kans dat je zonder internet valt niet te verwaarlozen (activatie fails). hoe meer klanten naar Docsis 3.1 verhuizen, hoe meer ruimte er vrijkomt op Docsis 3.0 en dus minder overbelast 😉 Ik zou de kat uit de boom kijken, en nog een jaartje wachten tot alles [hopelijk] weer een beetje normaal loopt, en intussen genieten van jouw 190 Mbps 🤗 Redenen om wel over te stappen: als je een gigabit abonnement hebt (One Up, Giga Internet, All Internet Speedboost, ...). als je interesse hebt in de Telenet 360° Wifi pods. @Rik12 schreef: Als je de hogere snelheid wil zal je niet anders kunnen dan een andere modem Sedert wanneer heb je een Docsis 3.1 modem nodig om de snelheden van One te kunnen halen? @luc55 schreef: Als je nog op vakantie ga hem halen voor het vertrek en sluit hem aan. Als je terug bent is het in orde En dan thuiskomen van verlof en vaststellen dat je geen internet hebt 🤔 Leuk idee ...
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 06-11-2024 12:38 | |
1 | 07-10-2024 15:38 | |
1 | 07-10-2024 18:26 | |
1 | 05-09-2023 10:57 | |
1 | 29-08-2023 08:33 | |
1 | 07-07-2023 18:43 | |
1 | 26-07-2023 10:45 | |
1 | 03-08-2023 08:41 | |
1 | 01-08-2023 20:31 | |
1 | 25-07-2023 19:58 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1497 | 01-06-2023 14:39 |