RuZ
Freshman Veelweter
RuZ
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
26-09-2022
15:40
|
Lid sinds: 08-08-2020
Datum laatste bezoek: 26-09-2022 15:40
Ranking
Freshman Veelweter
15-08-2020
21:40
Als ze er All Internet en DTV inzetten, krijg je wel degelijk een bundel. Zelfs als een klant nu basis internet en digitale tv heeft, kunnen ze niet via een update daar all internet van maken. Dan moeten ze de bundel ‘All Internet + DTV’ maken. Ik ga nu stoppen met telkens hetzelfde te herhalen. @Suzy zal dit wel navragen en uitsluitsel over geven.
... Meer weergeven
15-08-2020
21:21
@patrick37 Wanneer heb je daar gewerkt? bestond de bundel All Internet + DTV toen al? Net zoals bij een vernieuwde Wigo, kan de decoder niet zomaar uit de bundel. @StefaanH Dat zijn inderdaad oude internetforums. Niet alle klanten die dat hadden zijn automatisch omgezet naar de nieuwe formules.
... Meer weergeven
15-08-2020
20:54
@janne_man De woorden van @Suzy kloppen. Maar niet helemaal. Ik kan helaas niet met nieuwe argumenten aankomen. Alles wat er over te zeggen valt, is gezegd. Het klopt wat Suzy zegt, maar enkel bij Basic internet of een oudere internetformule zoals Fiber internet 100 of Fiber internet 200. Vanaf het moment dat het gaat over 'All internet + DTV', maakt het programma waarmee de medewerkers van Telenet werken er een bundel van. Een bundel van 81,59 euro. Een bundel waarin een decoder steeds is inbegrepen. Enkel met een kortingscode kan de decoder van het bedrag worden afgetrokken. Zo een korting zal wel bestaan voor een aantal maanden, maar niet permanent. Zo een korting kan een medewerker van de klantendienst die je aan de lijn krijgt trouwens niet toekennen, dat kan enkel via een achterliggende dienst. Suzy zal dit zeker kunnen navragen en helaas bevestigen. Geloof me, ik zou dat ook graag anders zien. Maar jammer genoeg is dit nu eenmaal zo. Ik heb het ook al mogen ondervinden (niet voor mezelf, maar dat doet er niet toe). Dat ging over een recent aangekochte digicorder waar er toch huurgeld bij gevraagd werd na overschakeling naar 'het snelste internet', All Internet dus. Meest gebruikte antwoord van de klantendienst: je kan een 2de digicorder afhalen in een winkelpunt om bij een 2de tv te gebruiken, je betaalt er toch al voor. Topantwoord als je maar 1 tv hebt...
... Meer weergeven
15-08-2020
14:34
Dat is dus het probleem: de decoder wordt niet apart gefactureerd bij een all int + dtv. Die bundel kost 81,59 euro. Waarom dat zo is, weet ik niet. Maar zo is het nu eenmaal. Enkel door die bundel uit elkaar te trekken kom je aan het bedrag van 72,22 euro. Bel gerust de klantendienst, zij gaan daar niets aan kunnen doen en zullen wellicht zelfs niet voorstellen om die bundel op te splitsen naar 2 accounts. Toch is dat de enige oplossing zonder klacht of zo.
... Meer weergeven
15-08-2020
13:01
Geloof me, je gaat hetzelfde antwoord blijven krijgen. All internet + DTV wordt beschouwd als een bundel waar de huur voor een decoder (digibox, digicorder of tv-box) inbegrepen zit, als je er gebruik van maakt of niet. De enige work-around is om de bundel uit elkaar te halen. Je laat je producten op 2 accounts zetten: eentje voor internet en eentje voor het kabelabonnement incl CI+ Of je moet beginnen met een klacht in te dienen, bij Telenet en/of de ombudsdienst. Maar de snelste en minst stressvolle manier is de bovenstaande. 😉
... Meer weergeven
15-08-2020
11:15
@janne_man Daar zit net het probleem. De bundel All Internet + DTV wordt gezien als 'echte' bundel. Basis internet + DTV niet, dat zijn gewoon 2 losse producten. Neem maar eens contact op met de klantendienst. Die gaan dat niet opgelost krijgen. Eventueel dat een achterliggende dienst dat kan fixen, maar standaard krijgen ze dat niet klaar.
... Meer weergeven
15-08-2020
10:43
@janne_man Het bericht van @Suzy klopt, maar is niet volledig. Want net zoals bij een Wigo, zit in de bundel ‘All internet + DTV’ de huur van de eerste decoder steeds inbegrepen. Dus ook al heeft de klant een aangekochte digibox of digicorder, of kijkt hij via een CI+-module, de prijs blijft 81,59 euro.
... Meer weergeven
15-08-2020
01:28
Volgens mij hebben ze je in de ‘bundel’ “All Internet + DTV” gezet (81,59 euro). Daar zit de huur van een decoder altijd inbegrepen, als je die nu gebruikt of niet. Dat is goed als je een 2de tv hebt waar je een decoder wil gebruiken. Als je dat niet hebt, betaal je dus 9,37 euro per maand te veel. Ik geloof dat je dat kan omzeilen door 2 accounts te vragen, zodat je maandelijks 2 rekeningen ontvangt: 1x 54 euro en 1x 18,22 euro (zeg dat je boekhoudkundig een aparte aanrekening voor internet nodig hebt). Maar ik ben niet zeker of dat nog kan, het zou kunnen dat je geen apart abo op kabel-tv kan nemen zonder digitale tv er bij. Anderzijds heb je wel degelijk digitale tv (via je CI+). Daarom ben ik dus niet zeker. Best dus toch even contact opnemen met de klantendienst.
... Meer weergeven
13-08-2020
00:09
Er zou een akkoord zijn tussen Telenet en Elevensport.
Bron voetbalprimeur.be
De eerste speeldag moesten klanten van Telenet nog een oplossing zoeken om Belgisch voetbal te zien. Daar kan voor de tweede speeldag verandering in komen. Eleven Sports en Telenet staan dicht bij een akkoord.
Aanvankelijk bereikten Eleven Sports en Telenet maar geen akkoord, waardoor klanten van Telenet op de eerste speeldag geen voetbal te zien krijgen. Volgens Het Nieuwsblad staan beide partijen nu toch dicht bij een akkoord over de televisierechten. Ook de samenvattingen zouden net zoals vorig seizoen weer te zien zijn op Vier.
Een akkoord was woensdag in de maak, donderdag zouden alle handtekeningen gezet moeten worden. De kans is dus bijzonder groot dat klanten van Telenet komend weekend ook voetbal te zien krijgen op hun televisie. Dat zal niet langer met omkadering van Play Sports zijn, maar wel op een speciaal Pro League Eleven-kanaal.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Play Sports
12-08-2020
23:56
@sb @janne_man Dat wist ik inderdaad niet. Weten jullie in welke periode dat zo was? Ik ben op mijn huidig adres klant sinds 2002 of 2003. Daarvoor in 1999 - denk ik - ben ik op een ander adres klant geweest met de laatste nieuwe technologie: een ADSL-lijn. 🙂 Wie weet heb ik dan ook een waarborg betaald.
... Meer weergeven
12-08-2020
20:36
1
Maar toch moet het voor Telenet perfect mogelijk zijn om de optie aan te bieden om het bestelde product in een van hun winkelpunten af te halen.
Okee, ik besef dat er dan extra werk bij komt voor de medewerkers van de winkels, maar het zou ook veel gedoe kunnen vermijden.
Ze zouden de klant moeten kunnen laten kiezen: levering aan huis, op alternatief adres (die keuze is er nu wel), in winkelpunt of bij een afhaalpunt.
... Meer weergeven
12-08-2020
20:31
Welke waarborg? Ik heb geen waarborg moeten betalen bij het begin van m'n contract. Dit is gewoon de modem die anders bij einde contract en/of verhuis gewoon blijft hangen om misschien nooit meer te gebruiken. Lijkt me logisch dat die daar niet moet blijven hangen om te verkommeren.
... Meer weergeven
12-08-2020
20:17
Ben ook benieuwd hoe Telenet dat in zijn diensten gaat verwerken. Play (More) zal hier wel in opgaan, Play Sports blijft volgens mij altijd apart, of minstens als optiepakket.
... Meer weergeven
11-08-2020
19:30
2
Als je in spanje Yelo Play gebruikt, kan dat niet afgaan van je thuisvolume van 150GB. Hier in België zou dat wel kunnen, als je ergens wifi-verbinding maakt met een Telenet WiFree netwerk. In Spanje ga je dat niet hebben en gaat het af van het wifi-volume waar je dan bent. Als je in Spanje op 4G zit gaat het natuurlijk af van je mobiele data. Zoals al gezegd, kan je opteren om (tijdelijk) een Wigo-abo te nemen om Free G te gebruiken. Maar hou er inderdaad rekening mee dat Free G niet onbeperkt is (bv bij een Wigo 9 is dat 10 GB voor beide simkaarten in de EU-zone). Reken op +/- 1GB per uur Yelo Play kijken.
... Meer weergeven
11-08-2020
15:26
Ik wist inderdaad niet dat bij een tv-box de pwl gratis is. Is dat enkel een eerste set, of meerdere indien de klant meerdere tv-boxen heeft?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-09-2022 09:10 | |
1 | 23-06-2022 16:29 | |
1 | 27-04-2022 17:07 | |
1 | 20-02-2022 14:44 | |
1 | 19-01-2022 15:23 | |
3 | 19-12-2021 15:53 | |
2 | 28-11-2021 13:37 | |
1 | 16-11-2021 16:34 | |
2 | 13-11-2021 19:35 | |
2 | 04-11-2021 15:15 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1163 | 27-04-2022 17:07 | |
3509 | 19-12-2021 15:53 | |
2329 | 14-12-2021 16:13 | |
4223 | 16-11-2021 16:34 | |
2374 | 18-10-2021 17:05 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig