Petito
Professional Bijna Allesweter
Petito
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
23-08-2019
17:19
|
Lid sinds: 16-09-2014
Datum laatste bezoek: 23-08-2019 17:19
Ranking
Professional Bijna Allesweter
03-10-2018
12:18
@chukky, dan kan je dit volgens mij best melden via de Telenet klantendienst of via Facebook of Twitter. Dan kunnen ze dit doorgegeven aan de engineers om te te bekijken. Goed dat je er al gebruik van maakt! 😉
... Meer weergeven
23-09-2018
10:29
@Ex-Netweter@ schreef: Geef je groot gelijk, dat zou pas gebruikservaring zijn, maar ja, zoals gewoonte, luistert Telenet niet echt naar zijn klanten... eerder... Fijn dat je jezelf gelijk geeft 🙂
... Meer weergeven
16-09-2018
09:41
2
Heb je de vorige berichten in deze treath gelezen en hiermee rekening gehouden? Je hebt alles juist ingesteld, betekent dit dat: Je hebt op Kabel gescand volgens de instructies zoals ze bijgevoegd zijn bij het doosje met de CI+ module. Je hebt hier geen digitale zenders ontvangen. Dit kan indien je tv niet voorkomt in de lijst van Telenet. In dit laatste geval heb je wel de parameters Netwerk-id 22 (of 12 voor Brussel), Modulatie 256 QAM en Symboolfrequentie 6.875 ingegeven en je hebt gescand minstens over het frequentiebereik van 120 Mhz (120000 Khz) tot 386 Mhz (386000KHz). Je krijgt soms digitale zenders en dan weer niet. Heb je bij die soms exact altijd dezelfde handelingen uitgevoer? Met welke handelingen wel iets en met welke niets? Hie gedetailleerde je informatie geeft hoe groter de kans is dat je een goed antwoord krijgt. Daarmee bedoel ik: welke tv, welke handelingen juist.
... Meer weergeven
05-08-2018
21:49
Dit werkt (volgens mij) enkel als het nieuwe email adres als beheerder in WIGO wordt geconfigureerd. Hetzelfde geldt trouwens voor de playsports app. Of zie ik iets over het hoofd...
... Meer weergeven
14-06-2018
07:35
net geprobeerd, maar ik heb geen resultaat. Doorschakelen op mijn Iphone naar een ander nummer luktniet.
... Meer weergeven
02-04-2018
08:31
1
@T731D1schreef: Bij andere providers is het uploaden even snel als het downloaden. Bij welke providers is het uploaden even snel als het downloaden?
... Meer weergeven
30-03-2018
14:45
En om @sb aan te vullen: zelfs de allerduurste router zal niet helpen als "the kids" op 4G gaan surfen ....
... Meer weergeven
25-02-2018
20:29
Er verandert niets aan je factuur bij een verhuis. Zoals andere mensen hierboven al zeiden: wacht even je factuur af want je hebt deze nog niet gehad neem ik aan? Als je de korting niet meer krijgt is er iets gewijzigd Staat alles nog op dezelfde naam en klantnummer als voor je verhuis? Is het product(enpakket) nog exact hetzelfde als voor je verhuis?
... Meer weergeven
21-02-2018
22:48
3
Geen probleem al denk ik dat het nogal specifiek over mijn gps tracker gaat. Het probleem zat hem in het feit dat de gprs (zeg maar het mobiel internet) niet werkte. Hij maakte geen verbinding. Die verbinding was bij mij nodig om de real time tracking te kunnen doen van mijn tracker. Als APN gebruikte ik telenetwap.be zoals dat voorzien is. Verder stond in het instructieboekje de uitleg om de server in te stellen waarmee mijn tracker moest verbinden. De regel die ik volgens het boekje naar de tracker zou moeten sturen begint met SERVER,1,www.voorbeeld.net,poortnr,0# Maar als je rechtstreeks met het ip adres van zulks een server moet verbinden wat bij mij het geval is dan moet je de "1" veranderen in een nul. je krijgt dan SERVER,0,123.456.789.12,poortnr,0# Dat ene cijfertje maakte het verschil tussen werken en niet werken en dat stond nergens vermeld in de handleiding. Dat was mijn oplossing. Misschien erg specifiek naar mijn geval al kan ik me inbeelden dat er hier en daar nog mensen worstelen met de real time tracking. Het opvragen van locaties via sms werkte van het begin af aan. Veel mensen zijn daarmee misschien al tevreden maar ik wilde de real time tracking toch ook actief hebben.
... Meer weergeven
17-02-2018
18:26
Hier net hetzelfde probleem. Binnenhuis bellen of gebeld worden is onmogelijk geworden. Wat een service 😱. En daarvoor betaal je 120 euro de maand, geld genoeg!. Heb al vaak gebeld naar de support Daar draaien ze rond de pot. Ik zou teveel geïsoleerd hebben in me huis. 😱. Heb niet eens geisoleerd! Andere vertellen dan weer dat ik handmatig moet overgaan naar 2 g binnen huis. . Ik betaal voor 4g niet 2g !. Nog paar x zo ne zever en ik gooi hun mobiel abo de deur uit . Geen mobiel netwerk, ongeschoolde helpdesk medewerkers. Foeie Telenet
... Meer weergeven
12-02-2018
22:16
@Ex-Netweter Je reageert op een bericht van 2016. De kans is klein dat de originele poster dit zal lezen. 😉
... Meer weergeven
07-02-2018
07:59
word met de nieuwste 4K ontvanger geen probleem meer, die gaat een grotere schijf hebben en je gaat ook kunnen kiezen om op de cloud op te nemen 😉 zo word je schijf niet gevuld als je heel veel opneemt. kan zijn dat het betalend word de cloud gebruik, maar dat zien we wel weer binnen enkele maanden 😉
... Meer weergeven
13-01-2018
21:52
Versterken, nee. Maar je kunt er wel op aanloggen en er een eigen netwerk achter steken... De ubiquiti nanostation bvb. kan aanloggen op WiFree, daarachter zet je dan een access point.
... Meer weergeven
13-01-2018
18:42
@Vanderweyden schreef: Daffra, ik ben een leek wat betreft dit, maar "Sluit je 2 of meer tv’s aan op meer dan 20 meter van je basisopstelling? Kies dan één type hoger dan in de tabel." zal niet voor niets in de kabelbrochure staan van telenet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/attachments/kabelbrochure/ ? de tabellen zijn enkel voor de buitenbekabelingen en deze zijn niet geschikt voor binnen
... Meer weergeven
06-01-2018
20:45
En als je dan manier hebt om ps3 signaal op te nemen met capture kaart of dergerlijke. kun je zo je opnames afspelen en opnemen
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 15-06-2015 17:07 | |
1 | 16-10-2015 13:04 | |
2 | 10-02-2015 08:03 | |
1 | 03-12-2016 12:55 | |
1 | 02-12-2016 18:36 | |
1 | 06-02-2018 18:33 | |
1 | 10-01-2018 18:40 | |
1 | 22-12-2017 14:57 | |
2 | 10-11-2017 19:40 | |
3 | 24-10-2017 18:43 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
15747 | 10-01-2018 18:40 | |
15643 | 04-04-2017 17:13 | |
25616 | 12-03-2017 18:30 | |
9709 | 13-02-2017 16:20 | |
17952 | 05-02-2017 11:23 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig