Beantwoorden
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Netflix en Streamz combo

Sinds deze week kan je bij Telenet ervoor kiezen om Streamz, Streamz+ of Play More te combineren met een Netflix-abonnement! Je kon uiteraard al langer Netflix betalen via Telenet en bekijken via jouw vertrouwde Digicorder AD2200 of Telenet TV-box. Het nemen van een combo-abonnement is wel nieuw.

Waarom kiezen voor de combo?

  • Exclusieve korting: Combineer en geniet van de beste prijs op de markt, exclusief voor jou als Telenet-klant.
  • Alles op één plek: Kijk rechtstreeks op je decoder met één afstandsbediening.
  • Samen op één rekening: Alle kosten van je Telenet- én extra streamingdiensten samen op één Telenet-aanrekening.

Aanbod

Een combo bestaat altijd uit een Netflix Standaard-abonnement voor 2 schermen.

  • Je kan als klant upgraden naar Netflix Premium voor €4,50 extra per maand. 
  • Downgraden naar Netflix Basic is niet mogelijk.

Bjarne_0-1682691843030.png

Geen interesse in een combinatie met Streamz, Streamz+ of Play More?
Dan kan je nog steeds enkel een Netflix-abonnement nemen. Je hebt dan de keuze tussen Netflix Basic, Standaard of Premium.

Bjarne_1-1682691843038.png

Voorwaarden

  • De combo is enkel voor residentiële-klanten. Deze is momenteel nog niet beschikbaar voor Business-klanten.
  • Als klant heb je Telenet TV en -internet nodig. Kijken via de Netflix-app op je decoder kan alleen met een interactieve Digicorder AD 2200 of Telenet TV-Box.
  • Je hebt ook het juiste type modem nodig: F@ST3896LG-TN, CH6643E, CH7465LG, CH8568LG of CV8560E? Staat er iets anders? Dan mag je jouw modem gratis omruilen in een Telenet-winkelpunt.

Veelgestelde vragen & bestellen

Alle informatie en veelgestelde vragen, alsook hoe te bestellen kan je terugvinden op de Telenet-website.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

20 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Netflix en Streamz combo

Zeer leuke deal!

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Netflix en Streamz combo

Er bestaat momenteel ook een combo-deal Play Sports & Play More (6,40 euro korting per maand). Kan je deze ook combineren met de 5,95 euro korting voor de combo Netflix & Play More?

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Netflix en Streamz combo


@Hofkens  schreef:

Er bestaat momenteel ook een combo-deal Play Sports & Play More (6,40 euro korting per maand). Kan je deze ook combineren met de 5,95 euro korting voor de combo Netflix & Play More?


@Hofkens Terechte vraag. Ik heb het voor jou nagevraagd.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix en Streamz combo

@Bjarne 

De nieuwe combo is niet zichtbaar via 'mijn Telenet' ? 

Of komt dit later dat het erbij komt te staan ? 

Dan bedoel ik ook wel alle combo's die er nu nieuw zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Netflix en Streamz combo

Ik heb de combo bundel al meerdere keren proberen bestellen maar krijg maar geen order confirmatie. Via de Telenet app krijg ik gewoon een foutmelding.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Netflix en Streamz combo

@patrick37 @MartijnS Bedankt om dit te melden.

Ook dit heb ik doorgegeven.

 

@MartijnS Kan je me nog even laten weten welke foutmelding je juist te zien krijgt in de Telenet-app?

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Netflix en Streamz combo

@Bjarne 
Hoe lang duurt het voor Netfix actief is?
Play More was dadelijk in orde, Netflix blijft "in verwerking"

@patrick37 
Ik zie de combo's in Mijn Telenet" staan

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Netflix en Streamz combo

Ondertussen heb ik meer informatie ontvangen over jullie vragen. 

 

@Hofkens: De korting die je krijgt bij Play Sports en Play More blijft bestaan. Deze komt bovenop de Netflix en Play More korting. Concreet krijg je 6,40 euro per maand voor de Play Sports en Play More combo en daarbovenop nog eens 5,95 euro op de Netflix en Play More korting. 

 

@patrick37: Als het niet zichtbaar is op jouw Mijn Telenet, betekent dit dat je niet aan alle voorwarden voldoet om het product te kopen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Om Netflix via Telenet te bestellen moet je voldoen aan volgende voorwaarden: Je bent residentiële klant, met internet en Telenet TV en jouw account zit al mee in het nieuwe IT-systeem. De klanten die nog op het oude IT-systeem zitten, worden in de loop van de komende maanden overgezet. Nadien kunnen deze ook gebruik maken van de combo. Als je toch voldoet aan de voorwaarden en je krijgt het nadien nog steeds niet te zien op Mijn Telenet, dan neem je best contact op met de klantendienst.

 

@MartijnS: Ondertussen zou je een bevestiging ontvangen moeten hebben, klopt dat?

 

@Bolletje Van zodra Netflix geactiveerd is via Mijn Telenet kan je na het aanmelden via Netflix meteen kijken. Kan je er momenteel al gebruik van maken?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Netflix en Streamz combo


@Bolletje Van zodra Netflix geactiveerd is via Mijn Telenet kan je na het aanmelden via Netflix meteen kijken. Kan je er momenteel al gebruik van maken?


@Bjarne 

Ik had de combo Play More/Netflix geactiveerd via Mijn Telenet.
Ik dacht dat er een e-mail zou komen met de instructies om mijn huidig Netflix account aan Telenet te koppelen.
Blijkbaar komt er in Mijn Telenet een tegel te staan waar je dit moet koppelen. Of ik heb een melding dat het zo moet gebeuren ergens over het hoofd gezien of het is misschien slecht omschreven.
Ik heb de stappen via die tegel overlopen en Netflix is nu gekoppeld.

fluffytom82
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Netflix en Streamz combo

Ik probeer dit nu al een hele tijd te bestellen, maar tevergeefs...

  • op de TV-box staat reclame voor de combo, met het bericht "ga naar de Telenet Shop app om te bestellen. Daar is niets te zien.
  • op de app op mijn telefoon krijg ik de combo te zien, maar wanneer ik erop klik probeert de app mij een ONE abonnement aan te smeren (wat ik niet nodig heb)
  • op de website gaat alles vlot, tot op het moment waar je kiest tussen Netflix "standaard" of "premium". Ik wil de gewone standaard, maar als ik daar op klik krijg ik enkel een wit scherm. Wanneer je "premium" kiest kan je verder, maar ik wil die premium niet want dan betaal ik méér dan ik nu betaal.
  • hetzelfde witte scherm krijg je in zowel Chrome als Firefox als Edge als de Samsung browser, op zowel een pc als een laptop als een tablet.

Wat moet ik doen om de standaard Netflix + Streamz combo te krijgen?

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix en Streamz combo

Ik kreeg dat recent als reclame op via mn tv-box en per mail. Omdat ik nu terug tijdelijk Streamz heb waarschijnlijk, want neem Streamz met pauzes. Netflix daarentegen continue en ook steeds via de Netflix tv-app, net zoals ik Prime Video via eigen app kijk. Want via Telenet tv-box, heb je dan ook het even scherpe beeld van UHD, HDR, Dolby? Vision 

Follow the White Rabbit
Sluca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi!

Netflix en Streamz combo

Ik probeer al meer dan 2 maanden de combo terug te laten opzeggen. Het activeren was binnen een dag (of zelfs onmiddellijk) geregeld, maar het opzeggen is blijkbaar onmogelijk. 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Netflix en Streamz combo

Best zeggen dat het opgezegd is aan telenet en dat je foute facturen krijgt

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

Ze zullen dan een creditnota opgemaken

Komt nog goed er zitten kleine fouten in het systeem

LINALILY24
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten?

Netflix en Streamz combo

Hallo,kheb de Netflix,playmore combo genomen sinds woensdag 8nov ,maar playmore zat wel al in mijn abonnement ,ik moest dus enkel nog Netflix  standaard hebben.

voor premium 2 schermen.32EURO zou me dan 210€kosten.verrassend betaal ik maar 7€ extra en er ging nog eens voor de rest van mijn leven 15 euro af .

Dus ik ben heel tevreden,en ik had al een one up for 3 en playsports for 3.

ik doe.me heel wat profijt .🥰