Beantwoorden
BeeVeeDee
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aanpassen port forwarding geeft fout

Hallo,

Ik heb al enkele jaren enkele port forwarding regels toegevoegd. Nu zou ik er nog ene willen toevoegen en enkele verwijderen. Alleen krijg ik altijd een fout wanneer ik op Wijzigen klik: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.". Heeft nog iemand die ervaring en een idee wat hier aan te doen. Via de Telenet Whatsapp kreeg ik alleen mee het hier na te vragen of tegen betaling een technieker te laten langskomen (een technieker laten langskomen lijkt me een beetje overkill voor instellingen). 

Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik twee oude regels heb staan waarbij in het veld "Externe poort "de start- en eindpoort gelijk zijn wat niet mag (ooit was dit geen probleem). Echter deze met de fouten verwijderen lukt ook niet. Verwijdert "Terug naar standaardinstellingen" de regels ook? Ik heb schrik om het gewoon te proberen en dat de huidige regels verwijdert zijn en dat ik ze dan niet opnieuw kan toevoegen + de ene extra. 

Mvg,

Bjorn

Beantwoorden
31 reacties
DElionel95
Freshman Beetjesweter
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hier zelfde fout. Port forward instellen geeft een foutmelding (oeps er ging iets mis).

Nog een grotere issue voor mij is de DMZ. Als ik bvb DMZ .10 instell word deze altijd terugezet naar .1. Als ik de DMZ naar 0 zet blijft dit wel juist.

Die nieuwe interface zit nog vol bugs...

Beantwoorden
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

@DElionel95 

Op deze post roepen ze op om te vertellen wat er niet werkt op mijn telenet. Liefst zo gedetailleerd mogelijk en/of met fotos. Gewoon op die post op beantwoorden drukken.

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Mijn-thuisnetwerk-op-Mijn-Telenet-werkt-niet/m-p... 

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Beantwoorden